Bron: NOSquote:Iran noemt de film van Geert Wilders afschuwelijk. De film zou tekenend zijn voor de kwaadaardigheid en diepe wrok van westerlingen tegen de islam en tegen moslims.
Alles beter dan het bewind wat er nu zit. En voor de simplistische USA-bashers hetvolgende: de grootste onrust en meeste aanslagen in Irak zijn het werk van extremistische moslims. Tuig waar de echte bevolking van het land FEL TEGEN gekant is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:04 schreef Koffielurk01 het volgende:
Mja duurt niet lang meer voordat de Amerikanen door ook nog even +5000 mensen van zichzelf de dood in jagen.. en dat noemt zich democratie.
En nu voor de islambashers... mensen die onderdrukt worden doen gekke dingen dat heeft niets met religie te maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles beter dan het bewind wat er nu zit. En voor de simplistische USA-bashers hetvolgende: de grootste onrust en meeste aanslagen in Irak zijn het werk van extremistische moslims. Tuig waar de echte bevolking van het land FEL TEGEN gekant is.
Wanneer rollen we deze internationale criminele, gestoorde gekkenbende op? En ik zeg dit OOK in het belang van de normale moslim die geen enkel kwaad in de zin heeft.
Mag het eens één keertje NIET gaan over de VS en over olie? Mogen we het gewoon eens hebben over de onwenselijkheid van een extremistisch moslimbewind, in welk land ter wereld dan ook? Mogen we het eens hebben over de onderdrukking van de echte Iraniërs? Over de feitelijke dictatuur die het land heeft, omdat geestelijken alle macht hebben? Over een premier die ontkent dat homoseksualiteit in zijn land voorkomt terwijl ondertussen minderjarige homo's worden opgehangen onder valse voorwendselen? Over een primitief, barbaars bewind dat ergens in de Middeleeuwen is blijven steken?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:05 schreef Salvad0R het volgende:
"bevrijden" van wat?
Het regime wat de USA zelf heeft geïnstalleerd in de jaren '50 door Mossadeq van de troon te stoten door terroristische aanslagen te plegen in Iran en hem de schuld te geven?
...Wat overigens vast niets te maken had met het feit dat Mossadeq de olie-heerschappij wilde onthouden van British Petrol...
De liggen toch nog overal en nergens kernwapens van Amerika?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:12 schreef popolon het volgende:
Wie gaat dat betalen? Wie moet dat gaan doen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles beter dan het bewind wat er nu zit. En voor de simplistische USA-bashers hetvolgende: de grootste onrust en meeste aanslagen in Irak zijn het werk van extremistische moslims. Tuig waar de echte bevolking van het land FEL TEGEN gekant is.
Wanneer rollen we deze internationale criminele, gestoorde gekkenbende op? En ik zeg dit OOK in het belang van de normale moslim die geen enkel kwaad in de zin heeft.
Dat dachten we ook te weten over een ander land, misschien kan jij me helpen herinneren welk land dat ook alweer was? Misschien kan je ook gelijk vertellen of we gelijk hadden.quote:Dat er wordt geknutseld aan een atoombom wisten we
Was dat de bedoeling van de film Fitna? Is dat de mening van Wilders? Nee he?quote:De film laat namelijk 180 graden het tegenovergestelde zien: de kwaadaardigheid en diepe wrok van extremistische moslims tegen het westen!
Ik bespeur sarcasme...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:14 schreef t-8one het volgende:
[..]
Indd, gewoon legertje naar binnen sturen, ff vechten, boze baardmannen wegjagen en opgelost.
Werkt in Irak en Afghanistan ook prima.
JODENNNNNNNNNNNNNquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:08 schreef Salvad0R het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Ajax
Laat hen dat zelf regelen, hun wetten. Zolang ze niks ondertekenen van mensenrechten kan je ze niks ''verwijten''quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mag het eens één keertje NIET gaan over de VS en over olie? Mogen we het gewoon eens hebben over de onwenselijkheid van een extremistisch moslimbewind, in welk land ter wereld dan ook? Mogen we het eens hebben over de onderdrukking van de echte Iraniërs? Over de feitelijke dictatuur die het land heeft, omdat geestelijken alle macht hebben? Over een premier die ontkent dat homoseksualiteit in zijn land voorkomt terwijl ondertussen minderjarige homo's worden opgehangen onder valse voorwendselen? Over een primitief, barbaars bewind dat ergens in de Middeleeuwen is blijven steken?
Kan mij die olie of de VS wat schelen. Heb het eens over mensenrechten.
niet helemaal ? helemaal niet lijkt me eerder toepasselijk, en een stukje geschiedenis bijspijkeren over Iran vanaf pakweg 1950 een aanraderquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:26 schreef Chooselife het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat je het niet helemaal begrijpt, elfletterig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |