abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57678641
Dat Iran een extreem gevaarlijk land is, wisten we al een tijdje. Dat er wordt geknutseld aan een atoombom wisten we, dat er minderjarigen worden geëxecuteerd wisten we, dat homo's er worden opgehangen omdat ze homo zijn, wisten we ook. En dat alle hervormingsgezinde kandidaten bij verkiezingen vakkundig door de ultra-conservatieve, geestelijke Raad van Hoeders van kieslijsten worden geweerd, is ook niets nieuws.

Maar na het horen van de reactie van Iran op de film van Geert Wilders, weet ik het echt 100 procent zeker. Dit land moet onmiddellijk worden bevrijd, worden ontdaan van geschifte extremisten die de bevolking onderdrukken.
quote:
Iran noemt de film van Geert Wilders afschuwelijk. De film zou tekenend zijn voor de kwaadaardigheid en diepe wrok van westerlingen tegen de islam en tegen moslims.
Bron: NOS

Als je deze reactie uit je strot kunt krijgen, ben je toch echt compleet geschift. Iets anders kan ik er echt niet van maken. De film laat namelijk 180 gradenhet tegenovergestelde zien: de kwaadaardigheid en diepe wrok van extremistische moslims tegen het westen!

De bevolking van Iran wordt onderdrukt door een bende extremistische moslims die dringend uit de weg geruimd moeten worden.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 18:58:46 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_57678710
Schop
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 18:59:44 #3
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_57678739
waarom nou weer een schop
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:02:46 #4
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:04:14 #5
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_57678847
Mja duurt niet lang meer voordat de Amerikanen door ook nog even +5000 mensen van zichzelf de dood in jagen.. en dat noemt zich democratie.
pi_57678861
Ik meen het serieus hoor. Het oorspronkelijke Iran van weleer is aan het afglijden naar een extremistische moslimstaat. Een bende extremisten van het kaliber Adolf Hitler heeft er de macht en de bevolking wordt onderdrukt.
pi_57678873
"bevrijden" van wat?
Het regime wat de USA zelf heeft geïnstalleerd in de jaren '50 door Mossadeq van de troon te stoten door terroristische aanslagen te plegen in Iran en hem de schuld te geven?
...Wat overigens vast niets te maken had met het feit dat Mossadeq de olie-heerschappij wilde onthouden van British Petrol...
pi_57679012
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 19:04 schreef Koffielurk01 het volgende:
Mja duurt niet lang meer voordat de Amerikanen door ook nog even +5000 mensen van zichzelf de dood in jagen.. en dat noemt zich democratie.
Alles beter dan het bewind wat er nu zit. En voor de simplistische USA-bashers hetvolgende: de grootste onrust en meeste aanslagen in Irak zijn het werk van extremistische moslims. Tuig waar de echte bevolking van het land FEL TEGEN gekant is.

Wanneer rollen we deze internationale criminele, gestoorde gekkenbende op? En ik zeg dit OOK in het belang van de normale moslim die geen enkel kwaad in de zin heeft.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:12:20 #10
168657 Koffielurk01
pi_57679053
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 19:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Alles beter dan het bewind wat er nu zit. En voor de simplistische USA-bashers hetvolgende: de grootste onrust en meeste aanslagen in Irak zijn het werk van extremistische moslims. Tuig waar de echte bevolking van het land FEL TEGEN gekant is.

Wanneer rollen we deze internationale criminele, gestoorde gekkenbende op? En ik zeg dit OOK in het belang van de normale moslim die geen enkel kwaad in de zin heeft.
En nu voor de islambashers... mensen die onderdrukt worden doen gekke dingen dat heeft niets met religie te maken.

Misschien wordt het tijd om Amerika binnen te vallen en de bende van hersenspoelende media eens op te rollen.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:12:52 #11
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57679067
Wie gaat dat betalen? Wie moet dat gaan doen?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_57679100
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 19:05 schreef Salvad0R het volgende:
"bevrijden" van wat?
Het regime wat de USA zelf heeft geïnstalleerd in de jaren '50 door Mossadeq van de troon te stoten door terroristische aanslagen te plegen in Iran en hem de schuld te geven?
...Wat overigens vast niets te maken had met het feit dat Mossadeq de olie-heerschappij wilde onthouden van British Petrol...
Mag het eens één keertje NIET gaan over de VS en over olie? Mogen we het gewoon eens hebben over de onwenselijkheid van een extremistisch moslimbewind, in welk land ter wereld dan ook? Mogen we het eens hebben over de onderdrukking van de echte Iraniërs? Over de feitelijke dictatuur die het land heeft, omdat geestelijken alle macht hebben? Over een premier die ontkent dat homoseksualiteit in zijn land voorkomt terwijl ondertussen minderjarige homo's worden opgehangen onder valse voorwendselen? Over een primitief, barbaars bewind dat ergens in de Middeleeuwen is blijven steken?

Kan mij die olie of de VS wat schelen. Heb het eens over mensenrechten.
pi_57679105
Who you gonna call?
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:14:23 #14
168657 Koffielurk01
pi_57679106
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 19:12 schreef popolon het volgende:
Wie gaat dat betalen? Wie moet dat gaan doen?
De liggen toch nog overal en nergens kernwapens van Amerika? Iets met ironie.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:14:37 #15
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_57679114
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 19:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Indd, gewoon legertje naar binnen sturen, ff vechten, boze baardmannen wegjagen en opgelost.

Werkt in Irak en Afghanistan ook prima.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:17:56 #16
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_57679186
quote:
Dat er wordt geknutseld aan een atoombom wisten we
Dat dachten we ook te weten over een ander land, misschien kan jij me helpen herinneren welk land dat ook alweer was? Misschien kan je ook gelijk vertellen of we gelijk hadden.
quote:
De film laat namelijk 180 graden het tegenovergestelde zien: de kwaadaardigheid en diepe wrok van extremistische moslims tegen het westen!
Was dat de bedoeling van de film Fitna? Is dat de mening van Wilders? Nee he?
Je bent wel dichtbij, de film laat (o.a.) de kwaadaardigheid en diepe wrok van moslims tegen het westen zien. Dat is dus iets anders.

En nog iets, ben jij bereid om de verantwoordelijkheid te nemen om 5000+ onschuldige mensen te laten sterven?
And all the things you do with it
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:18:14 #17
168657 Koffielurk01
pi_57679193
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 19:14 schreef t-8one het volgende:

[..]

Indd, gewoon legertje naar binnen sturen, ff vechten, boze baardmannen wegjagen en opgelost.

Werkt in Irak en Afghanistan ook prima.
Ik bespeur sarcasme...
pi_57679211
Ik beweer nergens dat het makkelijk wordt. Ik stel alleen dat Iran (en omgeving) bevrijd moet worden van de extremisten. Natuurlijk gaan die zich niet zonder slag of stoot gewonnen geven want de macht wordt van ze afgepakt.

En hoe erg de chaos in Irak ook moge zijn, er is wel een Iraaks leger dat nu de extremisten helpt te bestrijden. Het zijn de extremisten die nog steeds dood en verderf zaaien, maar het gaat langzamerhand de goede kant op. Kwestie van lange adem.
pi_57679344
Aanvullend, over Irak:
http://weblogs.nos.nl/mid(...)-irak-van-voor-2003/

Deze column geeft goed inzicht in de terreur van extremisten waarvoor mensen in Irak dagelijks moeten vrezen.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:47:32 #20
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57679810
Oh god, moeten ´we´ (de westerse mogendheden neem ik aan dat je bedoelt) Iran ´bevrijden´.
In Darfur vragen ze om hulp en gebeurt er weinig en laat, Noord Koreanen leven al decennia onder een verschrikkelijke dictatuur en daar is nog geen Amerikaan geland, maar bij Iran hoeven ze niet eens wat te vragen, we kunnen niet wachten om de regering omver te werpen. Toevallig dat daar olie ligt?

Ellende en ook dictatuur heb je op meer plekken in de wereld, of het westen zich ergens al dan niet tegen aan gaat bemoeien is in veel gevallen gebaseerd op politieke en economische belangen verhuld door een rookscherm van mensenrechten, terreurdreigingen, en nog wat van dat soort veralgemeniseerde termen. Daar wordt dan ook flinke propaganda tegen aan gegooid om draagvlak te creeeren bij hun eigen, westerse bevolking, zodat Amerikaanse moeders het nut er van in zien dat hun zonen worden gedood.

Jammer dat jij daar kritiekloos in mee gaat.

Uit de geschiedenis zouden we nu toch wel geleerd moeten hebben dat je draagvlak moet hebben bij de bevolking van het land wat je aanvalt (want dat is het), denk aan Vietnam, Somalie, Irak, Afghanistan. Over het algemeen staan mensen niet te springen om buitenlandse bemoeienis, een revolutie maken ze zelf wel.
pi_57680684
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat je het niet helemaal begrijpt, elfletterig.
pi_57681546
quote:
JODENNNNNNNNNNNNN
pi_57681578
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 19:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mag het eens één keertje NIET gaan over de VS en over olie? Mogen we het gewoon eens hebben over de onwenselijkheid van een extremistisch moslimbewind, in welk land ter wereld dan ook? Mogen we het eens hebben over de onderdrukking van de echte Iraniërs? Over de feitelijke dictatuur die het land heeft, omdat geestelijken alle macht hebben? Over een premier die ontkent dat homoseksualiteit in zijn land voorkomt terwijl ondertussen minderjarige homo's worden opgehangen onder valse voorwendselen? Over een primitief, barbaars bewind dat ergens in de Middeleeuwen is blijven steken?

Kan mij die olie of de VS wat schelen. Heb het eens over mensenrechten.
Laat hen dat zelf regelen, hun wetten. Zolang ze niks ondertekenen van mensenrechten kan je ze niks ''verwijten''
  vrijdag 28 maart 2008 @ 22:51:01 #24
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_57684875
quote:
Iran bevrijden
Als in: uit hun lijden verlossen ?
pi_57685176
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 20:26 schreef Chooselife het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat je het niet helemaal begrijpt, elfletterig.
niet helemaal ? helemaal niet lijkt me eerder toepasselijk, en een stukje geschiedenis bijspijkeren over Iran vanaf pakweg 1950 een aanrader

/edit .. en oh ja, liefst meer dan een bron gebruiken, niet alleen die amerikaanse propaganda waarmee de eigen stoep schoon geveegd wordt
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')