Nu het zo saai is een quote van 14 maart 2007:
Amanda weer gesprek over het feit dat ze geen sex met elkaar wilden en het toch gebeurt is diezelfde dag nog. Heb je er spijt van zegt Amanda...nee zoiets is gezond volgens Brian.
Brie legt uit dat hij geen behoefte meer heeft om te kroelen maar dus wel nog wil sexen en dat geldt toch ook voor jou zegt hij er bij.
Ze mag hem ook niet meer kussen, hij mag haar wel kussen als hij daar zin in heeft.
Geef je dan geen moer om me vraagt Amanda? Brie als maatjes van elkaar wel...Ik zit niet in de buitenwereld en ik zie jou hier van binnen.
Hij heeft gehoord dat Huub bij haar in bed is gekropen vannacht. "Er zijn in de maatschappij een heleboel namen voor dat wat jij doet.." aldus Brain...
Denk jij óók zo over me? vraagt Amandel lachend? Ze hebben een fuck buddy relatie volgens Brie, maar alleen als hij wil sexen, als zij wil en hij heeft geen zin dan gebeurt het niet..Je bent tien keer erger dan ik, zegt Amanda...Als ik wil, krijg ik je zo het bed weer in zegt Amanda.
Jij bent zo schijnheilig, terwijl je de grootste slet bent die hier rondloopt zegt Amanda tegen Brian op een lacherige manier.
Brian zegt nu dat Nederland haar intussen wel zal zien als slet enzo.
Amanda: "Dat zijn de namen die in jouw hoofd zitten dus".
Brian: dat je als meisje eerder een slet wordt genoemd.
Amanda: "Ik denk dat jij nog wel de grootste slet bent. I don't give a fuck wat mensen in jouw brieven zeggen. Ik zoen alleen maar en jij neukt ze.
Laat jou stukje niet in de mist staan als je het over mijn stukje hebt. aldus Brian.
Brian: Je moet leren luisteren jij
Amanda: Jij ook!
Natasia: heb je nog gesproken over wat je dwars zit.
Brian: er zit me niets dwars, zij wilde praten. Amanda ging op internet ff kijken voor foto's van de premiere en zag alleen maar Amanda slet hoer. Natasia dacht dat ze daar niet mochten kijken.
Volgens Brian doet ze HET met Huub nu. Brian wil dat Natasia er tussen springt als ze merkt dat ie een beetje loco wordt.
Hangplek voor vrije gedachten