quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:47 schreef Chanty het volgende:
Mijn laptop is dood
Hij wil niet meer aan. Was ook aftellen tot ie de geest zou geven, toch hopen dat Rob m kan maken nogBen in ieder geval heel blij dat er niet iets opstaat dat ik nu dringend nodig heb om te leren. Stel je voor dat ik daar een samenvatting voor rechtseconomie op zou hebben staan ...
![]()
* Chanty verzamelt moed voor het laatste weekend + paar dagen leren. Volgend weekend ga ik zoooo ultiem lui doen
Nou er staat natuurlijk genoeg belangrijks opquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Balen zeg. Blij dat er niets belangrijks op staat. Is het de harde schijf of iets anders? Succes met leren trouwens nog dit weekend
In het ergste geval dus ff zo'n externe-schijf-omhulsel kopen en dan aansluiten op de USB-poort van je mac miniquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:38 schreef Chanty het volgende:
maar de harde schijf ik nog wel goed verwacht ik
Daar heb ik geen verstand vanquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In het ergste geval dus ff zo'n externe-schijf-omhulsel kopen en dan aansluiten op de USB-poort van je mac mini
euh ik mis t helemaalquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:50 schreef Silvanor het volgende:
Ik post binnenkort wel even wat foto's ^_^ zijn niet geweldig ofzo. Maar ja, ik vind ze wel hip denk ik!
Luister maar naar Robquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:32 schreef Chanty het volgende:
Daar heb ik geen verstand vanRob zei iig dat die bestanden nog wel bereikbaar zijn
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:55 schreef Chanty het volgende:
JAAAAAAHij doet het weer. Rob heeft de accu eruit gehaald en toen startte ie weer op
We kunnen weer een paar weekjes/ maandjes vooruit
Alsof het logisch is dat je de accu eruit moet slopen zodat ie weer werktquote:
ik heb dat ook al eens gehadquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Alsof het logisch is dat je de accu eruit moet slopen zodat ie weer werktDat heeft niets met techniek te maken, die accu is gewoon dood
Heb die hele accu toch niet nodig, mijn laptop is sinds vier jaar al een verkapte pcquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb dat ook al eens gehad
de accu hoeft niet dood te zijn, kan ook gewoon slecht contact gemaakt hebben
gheylquote:
En als je een zwart jasje zoekt verklaren ze je voor gekquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
Een leuk jasje voor je witte L
Ben ook alweer 45 minuten thuis...het liep verdikkeme een uur uitquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:54 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond een beetje fotootjes maken bij de Grote Prijs van Zuid-Holland-finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |