je moet wel blijven opletten tijdens het moddenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:12 schreef Blawh het volgende:
Ik was in slaap gevallen, opeens gebeurde er wat lees ik.
Hij is iig geen thuisfluiter deze wedstrijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:15 schreef Prosac het volgende:
Goede scheidsrechter die van Boekel. Goal volkomen legitiem en het rood is gewoon gedurft.![]()
Hoewel je er je vraagtekens bij kunt zetten natuurlijk.
Zolang ben ik niet weg geweest.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
je moet wel blijven opletten tijdens het modden
Ik snap het wel hoor ze krijgen een maandsalaris per wedstrijdquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zolang ben ik niet weg geweest.
Ik hoorde de spreekkoren alweer, dat er nog mensen zijn die graag scheidsrechter worden snap je toch ook niet?
Tjah, geld is ook niet alles. Zeker niet als je zo vaak publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor ze krijgen een maandsalaris per wedstrijd
Nee, het is ook niet goed, maar je kunt het toch niet tegenhouden en ook ik heb me er tijdens een woedeuitbarsting wel eens aan bezondigd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tjah, geld is ook niet alles. Zeker niet als je zo vaak publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld.
Als ze gewoon hun fouten zouden toegeven zou het al heel wat minder erg zijn. Als Van Boekel straks voor de tv na het zien van de beelden toegeeft dat hij geblunderd heeft is het voor mij vergeven en vergeten, maar dat doet hij vast niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:38 schreef VoreG het volgende:
En de scheids tjah... Die doet z'n werk gewoon niet!
Bij nader inzien geef ik Ton Lokhoff alsnog gelijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:43 schreef Mindlight het volgende:
Mister VVV een fout toegeven? Nee vergeet dat maar....
Dat is waar, al was dat dan weer een heel klein beetje een 'goedmaker' voor de bal die een meter over de doellijn was bij Roda-Groningen vorig jaar, maar desondanks niet als doelpunt geteld werd door Wiedemeijer.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:45 schreef Prosac het volgende:
De rode kaart voor Tioté is een mooi voorbeeld van hoe je in een seizoen 50/50 de scheidsrechter mee/tegen hebt. (Meerdink)
Bossen dacht ik.quote:
Ik denk bijna iedereen in een voetbalstadion wel. Zelfs keurige vaders met kinderen zie je soms wel schreeuwen uit emotie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, het is ook niet goed, maar je kunt het toch niet tegenhouden en ook ik heb me er tijdens een woedeuitbarsting wel eens aan bezondigd.
Precies, bij dat ten onrechte afgekeurde doelpunt bij Roda-Groningen vorig jaar waar ik het net over had ben ik op de tribune ook door het lint gegaan. Als ik Wiedemeijer toen in mijn handen had gekregen had ik niet voor mezelf ingestaan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:50 schreef Blawh het volgende:
Ik denk bijna iedereen in een voetbalstadion wel. Zelfs keurige vaders met kinderen zie je soms wel schreeuwen uit emotie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |