Verdringingquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor. De enige voor wie ik me schaamde was Limburger van Boekel!Atte
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:44 schreef Grulez het volgende:
Wat een mooie pot![]()
Doet me denken aan de FC live op Fox![]()
Ik ga zeker kijken, bovendien zal ik niet zo denigrerend doen over de 1e divisie. Als het volgend seizoen minder gaat dan kunnen we er zelf ook weer in terecht komen. Ook heeft de eerste divisie zeker zijn charme.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
Ah leuk zeg, onze Mini Mouse league ook eens live op TV
Zal mijn opa eens bellen, misschien weet hij er meer van.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:34 schreef pieterpost_afca het volgende:
Mijn pa zei dat ze gaan schakelen tussen Volendam en RKC. Kan iemand dat bevestigen?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:34 schreef MarkNMGN het volgende:
Hopelijk wint Volendam, hoef die droeftoeters uit Waalwijk niet meer terug in de eredivisie.
Bij een doelpunt bij Veendam - RKC wordt er idd geschakeld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:34 schreef pieterpost_afca het volgende:
Mijn pa zei dat ze gaan schakelen tussen Volendam en RKC. Kan iemand dat bevestigen?
Zo'n geweldige commentator zet je natuurlijk niet in bij een eerste divisie wedstrijd.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
Die keeper van Volendam toen ze bij elkaar stonden vlak voor de minuut stilte: "Nog even wachten op Jeu"
dat word nog wat als ze promoverenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
Die Verhoeven heeft echt het postuur van de keeper van het zevende elftal van een middelmatige amateurclub.
Ze hebben ook zo'n leuke sponsor op hun rug staan "Klaas Puul Garnalen"quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat word nog wat als ze promoveren
Waarom? Ondanks zijn postuur is het gewoon een goede keeper.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Volgend jaar is het toch Telfort?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze hebben ook zo'n leuke sponsor op hun rug staan "Klaas Puul Garnalen".
En toch, of misschien juist wel vanwege dit soort zaken, hoop ik dat Volendam promoveert.
eigen vervoer naar de dijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze hebben ook zo'n leuke sponsor op hun rug staan "Klaas Puul Garnalen".
En toch, of misschien juist wel vanwege dit soort zaken, hoop ik dat Volendam promoveert.
Eredivisie heeft die ook al gekeept met Volendam.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |