En dan ook zo'n gebaar van er is niets aan de hand. Dat deze man nog in het veld staat, onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:09 schreef venomsnake het volgende:
Hier nog iemand aan de kook..![]()
Wat een debiel die Frankel.
Hij is ook wel wat dikker geworden. Die gast verneukt het echt voor zichzelf, 1e 2 wedstrijden vorig seizoen bij Heracles was hij zo verschrikkelijk goed, echt ongrijpbaar. Sindsdien valt hij alleen maar op vanwege disciplinaire schorsingen.quote:
Klopt.. tegen Twente, wat voetballen die gastquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is ook wel wat dikker geworden. Die gast verneukt het echt voor zichzelf, 1e 2 wedstrijden vorig seizoen bij Heracles was hij zo verschrikkelijk goed, echt ongrijpbaar. Sindsdien valt hij alleen maar op vanwege disciplinaire schorsingen.
Haha, ik nu ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:57 schreef RayMania het volgende:
Ik zou wel eens naast venom willen zitten en kijken hoe hij een wedstrijd van Groningen beleeft.
Nou, deze wedstrijd wil je niet naast me zitten..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:57 schreef RayMania het volgende:
Ik zou wel eens naast venom willen zitten en kijken hoe hij een wedstrijd van Groningen beleeft.
Zal wel eerst conditie moeten opbouwen en daarnaast staat de Graafschap met 1-0 achter, dan ga je geen verdediger inbrengen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
Weer geen Jansen bij de graafschap , waarom hebben ze hem dan eigenlijk gehuurd van Feyenoord.
Donders goede voetballerquote:
Maar om de 1-1 te verdedigenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zal wel eerst conditie moeten opbouwen en daarnaast staat de Graafschap met 1-0 achter, dan ga je geen verdediger inbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |