quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat bleek uit je post ook wel. zat een beetje te pesten..
pak an!
[ afbeelding ]
L. Cohen.. Schreef mijn lijf liedquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:09 schreef willem-jozef het volgende:
haha. slaap lekkert. ik ga ook maar is. truste en die dan nog maar ff toequote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:26 schreef Soury het volgende:
Maar goed word het weer een emo Youtube topic. Ga maar kappen dan
En nu in tranen bedankt he?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha. slaap lekkert. ik ga ook maar is. truste en die dan nog maar ff toe![]()
:
Ik was bijna klaar met bijlezen. Hahaha....quote:
Doe maar effe iets geils op je webcam dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:57 schreef Soury het volgende:
Hoest Coos boring hier.... Zal ik nog en youtube er tegenaan gooien of webcam
Maar dan ben ik ook zo weer weg.quote:
Maak je niet zo drukquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:03 schreef Coos het volgende:
Ik snap het niet. Normaal valt hier altijd wel wat te doen. En met de indrukken die ik de laatste 32 uur heb opgedaan valt er zat te beppen en te rellen.
Ik noem een Greet Wilders. Ik zeg bange leiders, collectieve angst, xenofobisme en handel in beveiliging.
Ik amuseer me er juist mee!!!quote:
Weltrusten Soury. Ik sluit de boel wel af en zet het kattenluikje op een kier voor het geval PcEend weer geen onderdak heeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:41 schreef Soury het volgende:
Niet wat je denktmaar swiepend en swingend me bed in
Die schijt maar op het balkon . Doe de luiken ook dichtquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Weltrusten Soury. Ik sluit de boel wel af en zet het kattenluikje op een kier voor het geval PcEend weer geen onderdak heeft.
Ik zeg: dit is POL niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:03 schreef Coos het volgende:
Ik snap het niet. Normaal valt hier altijd wel wat te doen. En met de indrukken die ik de laatste 32 uur heb opgedaan valt er zat te beppen en te rellen.
Ik noem een Greet Wilders. Ik zeg bange leiders, collectieve angst, xenofobisme en handel in beveiliging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |