Ik denk dat de impact van het huwelijk heel groot is voor Brian.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:58 schreef Verida het volgende:
Ik hoop dat er heel veel felicitaties en zo binnenkomen. Bloemen, taart enz.
Kijken hoe dan A&B reageren.
ik snap dat je wilt dat A&B over de zeik gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:58 schreef Verida het volgende:
Ik hoop dat er heel veel felicitaties en zo binnenkomen. Bloemen, taart enz.
Kijken hoe dan A&B reageren.
Welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:17 schreef avonne het volgende:
Herma heeft ze niet gefeliciteerd?
Vanochtend toen ik m'n nest uit moest en ff de streams aangooide lagen ze alweer half op mekaar in bed. Dus van een echte ruzie kunnen we denk ik nieteens spreken....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:20 schreef jassy het volgende:
Hoe Brein en Del erbij liggen. Die hebben in ieder geval nog helemaal geen goeiemoggel tegen elkaar gezegd!
Volgens mij valt dat bij B&A nog wel mee, ze gingen al vrij vroeg slapen. Rond 0.00 ofzo.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:39 schreef avonne het volgende:
Dankzij de nachtploeg is het duidelijk dat BA en HC weinig geslapen hebben. Dus het kan nog lang duren voor ze opstaan.
Til er nu niet zo zwaar aan. Die hele kooi is vaak ver over de rand van het gangbare daar kan een nephuwelijk ook nog wel bij. Amanda was gisteren toch behoorlijk jaloers pas na een paar glazen en aandacht van de butlers was ze weer vrolijk. Brian was al op de hoogte over wat er ging gebeuren. Dus is al een tijdje ernstig gespannen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:13 schreef avonne het volgende:
[..]
ik snap dat je wilt dat A&B over de zeik gaan.
Maar het is toch wel heel vergaand om dat te doen met trouwen?
Trouwen doe je voor elkaar, niet voor een ander.
Amanda leek me toch aardig vrolijk gisteravond. Brian was eerder al "raar".
Ruzie tussen hun zit er toch wel aan te komen, als je op wat pijnpunten drukt.
Ik heb nog steeds geen hoogte van Claire. Speelt die nou het spelletje mee, of komt er echt niks uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |