abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:21:03 #76
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_57673004
Ik sprak laatst een studiegenote hierover die moslim is, nou ja, die als moslim is opgegroeid, maar nu gewoon doet wat ze zelf wil enzo . maar haar moeder, die wat conservatiever is, ontkent gewoon het bestaan van homo's in het land waar ze vandaan komt. Het komt daar niet voor.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_57676119
Wat is dat toch met al die voorwaarden.. "ik heb niets tegen homo's als ze zich maar niet aanstellen/maar niet aan me zitten/etc"
Dat is net zoiets als dat ik zou zeggen "ik heb niets tegen turken, zolang ze mijn fiets niet stelen".
Nogal logisch dat ik er wel wat op tegen heb als ze dat wel doen, maar dat staat dan wel helemaal los van of diegene turk/homo/whatever is..
Ik heb net zo goed niets tegen bejaarden, zolang ze m'n fiets maar niet stelen en niet in m'n kont knijpen..
Bepaald soort gedrag zie je gewoon liever niet, los van welke groepering dit vertoont.
Een homo kenmerkt zich doordat hij/zij zich aangetrokken voelt tot iemand van hetzelfde geslacht. Elk ander gedrag staat los van de seksualiteit van de persoon en zegt meer over het karakter. En daar gaat deze discussie dus niet over, want vervelend volk heb je in alle hokjes van de bevolking..
pi_57678877
Homoseksualiteit in het Midden-Oosten

Mijn mening over homoseksualiteit: lekker belangrijk wat je sexuele geaardheid is.
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:45 schreef Maartel het volgende:
Wat is dat toch met al die voorwaarden..
Dat zijn de ruimdenkende mensen die stiekem toch een stuk minder ruimdenkend zijn dan ze zelf denken.
pi_57681100
HOmo's bestaan. ze interesseren me niet..

Heb zelf ook 1 lesbische ervaring gehad. Was er nieuwsgierig naar.
Ouders hebben er ook geen problemen mee.

De islam is van mening dat de liefde tussen mannen kan en dus bestaat, maar de daad op zich mag niet.

Verders hoor ik nooit iets over joden die het homo zijn zelfs ontkennen.. En net of homo's goed bekend staan bij de christenen!
pi_57695313
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:56 schreef Bakakame het volgende:
Als ik dit goed begrijp, zeg jij dat het jou niet uitmaakt wat iemand vindt, zolang het maar niet is omdat het van zijn of haar geloof moet?
Ik vind het erger als iemand homo's haat omdat dat volgens hem / haar van God moet, dan als ie homo's haat om andere redenen. Het is niet zo dat ik het niet erg vind als iemand homo's haat zolang het zn eigen mening is... Ik vind het alleen minder erg.

Omdat het moeilijker is iemand die om geloofsredenen haat te overtuigen dat het onnodig is homo's te haten dan iemand die denkt dat homo's zomaar willekeurige mannen aanranden, allemaal hiv of een handtasje hebben etc.

Bij vrienden die uit xenofobie homohaters waren is het me gelukt ze er neutraler over te laten denken, bij vrienden die vanwege religie homo's haten is het me nooit gelukt. Ze hoeven er immers niet over na te denken, want God zegt dat. Ik argumenteer liever tegen iemands eigen mening dan tegen iemand zn God zn mening, want God praat niet terug.
pi_57695449
quote:
Islam 'recognizes homosexuality'
Abdul Khalik , The Jakarta Post , Jakarta - Fri, 03/28/2008

Homosexuals and homosexuality are natural and created by God, thus permissible within Islam, a discussion concluded here Thursday. Moderate Muslim scholars said there were no reasons to reject homosexuals under Islam, and that the condemnation of homosexuals and homosexuality by mainstream ulema and many other Muslims was based on narrow-minded interpretations of Islamic teachings.

Siti Musdah Mulia of the Indonesia Conference of Religions and Peace cited the Koran's al-Hujurat (49:3) that one of the blessings for human beings was that all men and women are equal, regardless of ethnicity, wealth, social positions or even sexual orientation.

"There is no difference between lesbians and nonlesbians. In the eyes of God, people are valued based on their piety," she told the discussion organized by nongovernmental organization Arus Pelangi. "And talking about piety is God's prerogative to judge," she added.

"The essence of the religion (Islam) is to humanize humans, respect and dignify them." Musdah said homosexuality was from God and should be considered natural, adding it was not pushed only by passion.

Mata Air magazine managing editor Soffa Ihsan said Islam's acknowledgement of heterogeneity should also include homosexuality. He said Muslims needed to continue to embrace ijtihad (the process of making a legal decision by independent interpretation of the Koran and the Sunnah) to avoid being stuck in the old paradigm without developing open-minded interpretations.

Another speaker at the discussion, Nurofiah of the Nahdlatul Ulama (NU), said the dominant notion of heterogeneity was a social construction, leading to the banning of homosexuality by the majority. "Like gender bias or patriarchy, heterogeneity bias is socially constructed. It would be totally different if the ruling group was homosexuals," she said.

Other speakers said the magnificence of Islam was that it could be blended and integrated into local culture. "In fact, Indonesia's culture has accepted homosexuality. The homosexual group in Bugis-Makassar tradition called Bissu is respected and given a high position in the kingdom. "Also, we know that in Ponorogo (East Java) there has been acknowledgement of homosexuality," Arus Pelangi head Rido Triawan said.

Condemnation of homosexuality was voiced by two conservative Muslim groups, the Indonesian Ulema Council (MUI) and Hizbut Thahir Indonesia (HTI). "It's a sin. We will not consider homosexuals an enemy, but we will make them aware that what they are doing is wrong," MUI deputy chairman Amir Syarifuddin said. Rokhmat, of the hardline HTI, several times asked homosexual participants in attendance to repent and force themselves to gradually return to the right path.

http://www.thejakartapost(...)omosexuality039.html
pi_57695481
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 14:21 schreef DennisMoore het volgende:

[..]
Benieuwd hoe Azhar hier op gaat reageren.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2008 14:24:25 ]
pi_57695518
Oh ja, ik ben een keer door een moslim versiert. nou ja dat probeerde hij.

Ik deed productiewerk ( vakantiewerk) in een fabriek. Die collega zag mij helemaal zitten. Hij moslim, getrouwd met kids. Zat steeds op te scheppen over zijn enorme pik, dat ik er zo stoer uitzie ( moslims vallen blijkbaar op blond met blauwe ogen). Of ik zin had in een spannende sexdate met hem.. nou not dus

Ja hoor, moslim, sex met mannen. maar nee hoor.. homo's zijn het niet

laat me niet lachen
pi_57695630
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 14:23 schreef Triggershot het volgende:

Benieuwd hoe Azhar hier op gaat reageren.
Tja, als dit de interpretatie zou (!) zijn van het grootste moslimland ter wereld... .
pi_57695750
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 14:31 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Tja, als dit de interpretatie zou (!) zijn van het grootste moslimland ter wereld... .
Dat is het probleem niet, massa's Indonesiėrs gaan naar Egypte om theologie te leren, niet andersom.
pi_57699266
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 14:25 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Zat steeds op te scheppen over zijn enorme pik, dat ik er zo stoer uitzie ( moslims vallen blijkbaar op blond met blauwe ogen). Of ik zin had in een spannende sexdate met hem.. nou not dus
Sufferd
pi_57699323
Natuurlijk zijn er veel moslims die homo zijn: die kunnen bijvoorbeeld terecht bij deze organisatie: http://www.stichtinghabibiana.nl/index2.html
pi_57699685
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 17:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Sufferd
ik had zijn aanbod moeten accepteren? ja, achteraf heb ik wel meer aanbiedingen gehad, waarvan ik nu denk. had ik het maar gedaan

maar ja, daar was ik destijds nog veels te jong en onschuldig voor

[ Bericht 9% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 29-03-2008 18:24:14 ]
pi_57700944
Sorry, hoor. Maar bijvoorbeeld homoparades enzo vind ik echt niet kunnen. Ik ken niemand die homo is. Vroeger had ik wel een vriend die biseksueel was. Had ik een keer een afspraak met hem, zit hij te zoenen met een andere gozer. Nou sorry hoor, maar toen voelde ik me even niet lekker worden.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 19:30:57 #90
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57701140
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:21 schreef Gewas het volgende:
Sorry, hoor. Maar bijvoorbeeld homoparades enzo vind ik echt niet kunnen. Ik ken niemand die homo is. Vroeger had ik wel een vriend die biseksueel was. Had ik een keer een afspraak met hem, zit hij te zoenen met een andere gozer. Nou sorry hoor, maar toen voelde ik me even niet lekker worden.
He bah euh nee hij zoent zomaar iemand die hij aantrekkelijk vind, hoe durft ie, bah bah, vies hoor...
pi_57701599
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:43 schreef KD-fotografie het volgende:
dat mensen met een tintje niet meer achterin de bus hoeven te zitten
Offtopic, maar tegenwoordig doen ze dat vrijwillig hoor, in bus en tram. .
  zaterdag 29 maart 2008 @ 19:50:05 #92
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_57701637
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:48 schreef Modus het volgende:

[..]

Offtopic, maar tegenwoordig doen ze dat vrijwillig hoor, in bus en tram. .
ff serieus blijven joh.
pi_57702671
Ergens zijn we met z'n allen weer lekker off-topic geraakt..
Het topic gaat over hoe je tegenover homoseksualiteit staat; dat is simpelweg het feit dat een vrouw verliefd wordt op een andere vrouw (en daar mogelijk naar handelt) of een man op een andere man.
Of je hun levensstijl, feestjes, kleding, kapsels of de inrichting van hun huis wel of niet waardeert is een totaal andere discussie.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 20:34:08 #94
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_57702749
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 20:30 schreef Maartel het volgende:
Ergens zijn we met z'n allen weer lekker off-topic geraakt..
Het topic gaat over hoe je tegenover homoseksualiteit staat; dat is simpelweg het feit dat een vrouw verliefd wordt op een andere vrouw (en daar mogelijk naar handelt) of een man op een andere man.
Of je hun levensstijl, feestjes, kleding, kapsels of de inrichting van hun huis wel of niet waardeert is een totaal andere discussie.
Idd, nu deelt een user al zijn seksuele en grove uitspattingen mee, provoceren en rellen. En dat bevestigt het beeld weer dat ik over homo's had.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 20:40:49 #95
210829 Urban-Ninja
Train and don't give up.
pi_57702942
Hoe ik homoseksualiteit vind? Mwa, het boeit me eigenlijk niks. In de koran staat ook niet echt iets over homo's, maar dat mannen het met vrouwen moeten doen, en andersom. En natuurlijk heb je dan weer van die extremisten die ineens zeggen dat homo's dood moeten. Ze moeten zelf maar dood, pfff.

Maarja ik ben niet echt zn fan van homo's , maar ik sta ze ook niet uit te schelden. Doe maar wat je wilt, kan me niks schelen.
Stand up, Fight back, This time you won't Fail!
pi_57703050
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 20:34 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Idd, nu deelt een user al zijn seksuele en grove uitspattingen mee, provoceren en rellen. En dat bevestigt het beeld weer dat ik over homo's had.
Waarom ervaar je dit dan als provocerend in plaats van blij voor hem te zijn dat hij blijkbaar een gezond seksleven heeft?
Een beetje negatieve instelling..
pi_57705609
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 20:34 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

welke seksuele uitspattingen? ik heb het topic nog even nagelezen, maar kan het nergens vinden

m.a.w je bent gewoon weer lekker aan het trollen en weer een topic aan het verpesten
pi_57738052
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:21 schreef Gewas het volgende:
Als het vrouwen geweest waren zat je vast
pi_57738138
Vraag me af hoe hiz zijn homoseksualiteit en Islam wil verenigen met de gebeurtenissen Soddom&Gomerra?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_57744295
Elke theocratie die een (wrede) onderwaardering voor vrouwen erin ramt ZAL homosexualiteit tegenkomen; de heterosexuele mannen zullen immers 'verliefdheid' als een zwakte ervaren, en alleen andere mannen willen vertrouwen. Daarnaast is polygamie ook gebruikelijk in de islamitische cultuur, terwijl er statistisch net iets minder vrouwen dan mannen geboren worden.

De overgebleven mannen kunnen ook niet naar de hoeren gaan, dus moeten ze toch wat..

Vandaar dat er erg strenge straffen staan op homosexualiteit in dat soort gemeenschappen. En maken de mannen zich erg druk en stoer om zich in het openbaar van hun meest homofobe kant te laten zien, zodat we ons niet zouden gaan afvragen wat ze samen met hun vriendjes op de zolderkamertjes uitspoken.

De islam heeft hier ook weer een typerende oplossing voor: De homosexualiteit kan mooi binnenkamers gehouden worden door te stellen dat je pas opgehangen zult worden als er vier getuigen te vinden zijn die je homosexualiteit kunnen bevestigen. Dus wat de islamitische vrouwenhaters met z'n tweetjes aan het uitspoken zijn als de maan achter de wolkjes schijnt hoeft niemand te weten. Handig.

Maar een geweten knaagt; dus overdag zijn ze extra preuts en homovijandig zodat wij ons natuurlijk noooooit zullen afvragen wat ze s'nachts uitvreten.

Doktertje spelen doe je met je neefje en je broers. Dat is de cultuur. En overdag schreeuwt de hypocrisie het uit tegen de eigen sexuele ervaringen.

Wat een gezeik om niks. Schaf de polygamie af, durf te houden van een vrouw, zie haar als een gelijke en waar maak je je nog druk om als je een homo tegenkomt of er zelf een blijkt te zijn.

Maar ja, gelijkwaardige liefde en respect voor vrouwen op willen brengen is zagen aan de pijlers van de islam heb ik me laten vertellen, dus we zullen het maar weer moeten doen met hypocriete homohaterts.

Maar weet wel, hoe meer je als islamboy op homo's afgeeft, hoe meer je verdacht ZULT worden van projectie.

Niet dat een gemiddelde Nederlander er mee zit, tis best joh, maar als je graag als heterosexueel gezien wilt worden in deze maatschappij doe je er beter aan homo's te accepteren; bij aanhoudende homofobie gaan we je toch echt vriendelijk en begripvol aanmoedigen zelf uit de kast te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')