Van ventilatieproblemen zal je laptop waarschijnlijk niet extreem traag worden. Als je aan de onderkant van de laptop voelt en hij is niet heel erg heet zal dat het niet zijn. Mocht dat wel het geval zijn, zet hem dan uit en probeer het morgen ochtend opnieuw.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Whiteguy, kan je uitleggen hoe het kan dat ik wel kan doordringen tot ik gewoon mijn desktop zie en hij dan pas uitvalt? kan het niet ook alleen een ventilatieprobleempje zijn? Wordt ie daar ook heel spees en traag van?
Helemaal helemaal uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Van ventilatieproblemen zal je laptop waarschijnlijk niet extreem traag worden. Als je aan de onderkant van de laptop voelt en hij is niet heel erg heet zal dat het niet zijn. Mocht dat wel het geval zijn, zet hem dan uit en probeer het morgen ochtend opnieuw.
Maar wat versta jij onder 'uitvallen' - krijg je een zwart scherm en hoor je het ventilatortje nog wel blazen of is het echt helemaal uit (ook power lampje uit enzo) ?
Het is mogelijk dat er een bepaalde sector op de hardeschijf beschadigd is, en dat die sector pas gebruikt wordt op het moment dat je al in windows bent - en dus dan pas problemen oplevert. Als je dat schijfje dan aan zou sluiten met zo'n extern kastje op een werkende pc kan je gewoon alles uitlezen behalve het beschadigde bestandje (waarschijnlijk een of ander windows bestandje wat je niet mist).
Niet overdreven heet dus dat is vrij normaal... anders had je het wel gemerktquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Helemaal helemaal uit.
Onderkant laptop is best warm...
Slapen.. ja ... dat zou prettig zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nahja morgen ga ik met hem naar de dokter en kijken wat de levensverwachting is. Misschien een kijkoperatie, wat uitspuiten, her en der wat oplappen, wie weet wie weet.
Slaapwel
Anderhalve aflevering Poirot, daarna in slaap gevallen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:20 schreef Soempie het volgende:
Welke film heb je bekeken? Ik heb maar een uurje of twee gestudeerd.![]()
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor de mensen die wel eens via Heathrow zijn gekomen, is het echt zo'n kut vliegveld zoals iedereen zegt?
Volgens het schema moet ik van deel 1 naar deel 3 en heb daar 2 uur en 20 min de tijd voorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja![]()
Vooral als je over moet stappen tussen Deel 1,2,3 en 4, succes
![]()
In 2 uur en 20 minuten kun je wel een paar keer heen en weer. Maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens het schema moet ik van deel 1 naar deel 3 en heb daar 2 uur en 20 min de tijd voor
Dat moet prima lukkenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens het schema moet ik van deel 1 naar deel 3 en heb daar 2 uur en 20 min de tijd voor
Op de terug weg heb ik 3 uur de tijd dus dat moet dan al helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
In 2 uur en 20 minuten kun je wel een paar keer heen en weer. Maak je maar geen zorgen.
Nee, het zijn niet echt verschillende gebouwen. Het zijn lange gangen. Alles onder 1 dak (maar deel 5 weet ik niet).quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Rijden er eigenlijk bussen ofzo tussen de gebouwen?
Zoals wyccie al zegt zitten terminals 1, 2 en 3 in hetzelfde gebouw, terminal 4 en 5 zitten apart en daar rijden wel bussen heen en de metro. Dus het wordt een endje lopen voor jequote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Op de terug weg heb ik 3 uur de tijd dus dat moet dan al helemaal goedkomen
Rijden er eigenlijk bussen ofzo tussen de gebouwen?
Volgens mij zitten 1, 2 en 3 aan elkaar vast en zitten terminals 4 en 5 losquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:22 schreef wyccie het volgende:
Ik zie op de plattegrond dat het wel verschillende delen zijn. En ik zie ook icoontjes van busjes.
Wat raar, wat heb ik daar de hele tijd gedaan?
Oh, ik weet het al. Ik lul maar wat.
Ik zat de hele tijd gewoon in terminal 4, de lange gangen waren de gates.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |