- SH - Student - Gelooft in het feit dat de mensheid in z'n geheel ooit zal inzien dat 'geloof' niet de verklaring is, waarna we elkaar weer kunnen waarderen. We zijn allemaal mensen, geen onderdanen van welke God dan ook. Dat geloof ik.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
- murp - TD in de Bijlmerbajes - Heeft van ouders de stempel rooms-katholiek gekregen.. Ik ben zelf niet gelovig, maar ik vind wel het geloof erg interesant
- Cynix - Ingenieur - Vindt dat iedereen zelf moet weten wat-ie vindt, maar vindt het vooral belangrijk dat anderen dat ook vinden en vindt vooralsnog weinig goeds aan of van de Islam.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken. De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
-House-musik -Scholier -agnost, van huis uit niet christelijk opgevoed, wel op een christelijke basisschool gezeten en nu op een christelijke middelbare school ( gematigd)
[ Bericht 16% gewijzigd door House-Musik op 27-03-2008 22:19:43 ]
- Scholier - Geen aanhanger van een geloof maar komt het meest in de buurt van een boeddhist. - Gelooft in een wereld waarin geloven en positie irrelevant worden ervaren.
-Fallen -Student (op leeftijd) -Gedoopt, niet gelovig opgevoed, geboeid door de grieks orthodoxe kerk, niet gelovig
He didn't set up the rhyme with meaningless words. As you predicted or assumed everything was calculated Every word had purpose just not always on the surface. But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.