Deze is het!! Wij hebben de special edition.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:00 schreef Operc het volgende:
Is er een nieuwe dan? Ik heb er alleen een met 22 nummers en een DVD.
Ik ook, geweldig album. Lekker ongedwongen sfeertje ook, en heerlijk rock & roll. Die oude songs klinken daardoor alsof ze gisteren zijn geschreven.quote:Op zaterdag 21 november 2009 07:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze is het!! Wij hebben de special edition.
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:57 schreef ioko het volgende:
Heeft iemand die DVD al gekeken? Wat een slecht geluid zeg, Dat jullie daar positief over kunnen zijn. Of hebben jullie het alleen over de cd's?
Ik ben bij REM wel genoeg vage beeldregistraties gewend (soms wat beter gelukt dan anders), maar het geluid vond ik echt te slecht, het piept en kraakt. Maar ja, dat zal wel smaak zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ikke!! Het geluid is niet geweldig maar ook de opnames niet, het geeft gewoon een heerlijke sfeer weer. Ik vond het erg leuk om het zo te zien. Het is natuurlijk ook niet een uitgebreid geregisseerd concert, het is een weergave van 5 oefensessies incl. achter de schermen.
Moet zeggen dat het mij niet echt opgevallen is dat het piept en kraakt eigenlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 10:13 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik ben bij REM wel genoeg vage beeldregistraties gewend (soms wat beter gelukt dan anders), maar het geluid vond ik echt te slecht, het piept en kraakt. Maar ja, dat zal wel smaak zijn.
De cd's zijn wel goede kwaliteit hoop ik ?
En verdorie, ik ben het met je eens. Een van de meest pure albums ooit, weinig productie maar pure muziek.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:37 schreef contactpersoon het volgende:
Ik heb R.E.M. de laatste tijd een beetje 'herontdekt', was bijna vergeten hoe goed ze waren!
New Adventures in HIFI is trouwens een schandelijk ondergewaardeerd album! Twee van hun beste nummers - E-bow the Letter en Leave - staan hier op!
Jazeker! Op 8 maart brengen de heren hun nieuwe album Collapse Into Now uit. De volgende nummers zijn al ergens online te beluisteren:quote:» Er is al 403 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Ik opteer mee :-)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk zeg. Ben benieuwd!! Mag ik opteren voor optreden op Lowlands? Dat zou wel een keer erg leuk zijn.
Pinkpop mag ook inderdaad...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik opteer mee :-)
Al is Pinkpop ook prima, maar daar zullen ze dan geen headliner zijn en niet zo lang mogen spelen..
Ik denk zelf dat de kans op Pinkpop groter is omdat R.E.M. te mainstream voor Lowlands is. Maar wie weet...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pinkpop mag ook inderdaad...maar liever Lowlands!!
Inderdaad doe maar Pinkpop. Als R.E.M. al niet meer goed genoeg is voor Lowlands..... Daarnaast is het meer een band voor Pinkpop.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:42 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat de kans op Pinkpop groter is omdat R.E.M. te mainstream voor Lowlands is. Maar wie weet...
Zelfs dat zou een belediging zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef Operc het volgende:
Maar R.E.M. niet als headliner, zijn ze daar niet te groot voor? Of het moet voor Coldplay zijn..
Ik moest huilenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef Operc het volgende:
Maar R.E.M. niet als headliner, zijn ze daar niet te groot voor? Of het moet voor Coldplay zijn..
Sorryquote:
quote:
Inderdaad. CD als geheel wordt nog steeds beter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:46 schreef Arcee het volgende:
Prachtig mooi nieuw nummer.
Dat stuk van 1:06 tot 1:20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |