Ik opteer mee :-)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk zeg. Ben benieuwd!! Mag ik opteren voor optreden op Lowlands? Dat zou wel een keer erg leuk zijn.
Pinkpop mag ook inderdaad...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik opteer mee :-)
Al is Pinkpop ook prima, maar daar zullen ze dan geen headliner zijn en niet zo lang mogen spelen..
Ik denk zelf dat de kans op Pinkpop groter is omdat R.E.M. te mainstream voor Lowlands is. Maar wie weet...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pinkpop mag ook inderdaad...maar liever Lowlands!!
Inderdaad doe maar Pinkpop. Als R.E.M. al niet meer goed genoeg is voor Lowlands..... Daarnaast is het meer een band voor Pinkpop.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:42 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat de kans op Pinkpop groter is omdat R.E.M. te mainstream voor Lowlands is. Maar wie weet...
Zelfs dat zou een belediging zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef Operc het volgende:
Maar R.E.M. niet als headliner, zijn ze daar niet te groot voor? Of het moet voor Coldplay zijn..
Ik moest huilenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef Operc het volgende:
Maar R.E.M. niet als headliner, zijn ze daar niet te groot voor? Of het moet voor Coldplay zijn..
Sorryquote:
quote:
Inderdaad. CD als geheel wordt nog steeds beter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:46 schreef Arcee het volgende:
Prachtig mooi nieuw nummer.
Dat stuk van 1:06 tot 1:20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |