voorprogramma is Modern Skirts, REM verwacht ik rond kwart voor 9, 9 uurquote:Op maandag 30 juni 2008 18:27 schreef Kolkus het volgende:
Het begint om half 8, maar is ook bekend hoe laat REM begint en is er nog een voorprogramma??
Cool!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef xTomer het volgende:
[..]
http://www.students.let.uu.nl/3114147/remtour.xls
check it out!
En ze kosten wel ¤ 2,30 per stuk!! Belachelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:06 schreef Q. het volgende:
Oh, de munten die je vanavond koopt zijn niet te gebruiken bij één der andere Westerpark-concerten. En je kan ze alleen per 5 kopen. Denk daar even aan. De afzetters.
Daar ben ik op zich ook wel een beetje bang voor...quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:51 schreef Echoes het volgende:
hopen dat het goed komt met het weer. Zie het somber in. als het gaat onweren zullen ze er wel mee moeten nokken denk ik ivm veiligheid op zo'n open veld met al die uitstekende palen van geluid midden op het veld.
Er ligt een parkeergarage direct bij Westerparkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:21 schreef ioko het volgende:
[..]
Doen we!
Gaan er mensen met de auto naar Amsterdam, ben nog nooit bij het Westerpark geweest, kun je een beetje parkeren daar?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er ligt een parkeergarage direct bij Westerpark. Check.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |