Het goede aan Let me In is dat het ook met distortion een heel intiem nummer is, het is zo'n persoonlijke schreeuw van frustratie en onmacht dat het geluid je eigenlijk alleen maar dichter bij dat gevoel brengt. Het is een van de meest persoonlijke nummers en mede daardoor zo goed.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:26 schreef xTomer het volgende:
Ik vond Let Me IN wel mooi, een paar minuutjes iets intiemer mag best van mij.
Ik heb daar echt enorm van genoten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:21 schreef SCH het volgende:
Dat akoestische nummer was echt enorm kut. Dat doe je niet bij zo'n groot concert.
Afwezigquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe was 't blubbergehalte gister?
Laag. Geen regen en overal matten van plastic. (of bedoel je de muziek?quote:
Even terugkijkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:34 schreef SCH het volgende:
Gemiste kans van eenvandaag, wat een slechte vragen
Echt ?quote:
Heb het vannacht gezien.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:08 schreef xTomer het volgende:
Inderdaad. En dan doodleuk de stukjes uitzenden waar hij de vragen niet wenst te beantwoorden omdat de interviewer zijn huiswerk niet goed gedaan heeft.
Te triest voor woorden, echt,quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het vannacht gezien.
Waaarom zenden ze zoiets in hemelsnaam uit
Precies.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:51 schreef MaJo het volgende:
Dat interview is behoorlijk suf inderdaad. Ook dat die presentatrice aan het einde zegt "en zo werd het toch nog gezellig", waar slaat dat nou weer op? Stipe blijft bijzonder vriendelijk terwijl de journalist suffe vragen stelt
En het hem dan zelf op laten zoekenquote:Op maandag 7 juli 2008 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
Net ook even gekeken, en inderdaad wat een suffe vragen... en een vraag stellen waar hij niet eens weet in welke context iets gezegd is....
en het dan helemaal niet kunnen vindenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:13 schreef xTomer het volgende:
[..]
En het hem dan zelf op laten zoekenEn het dan uitzenden
![]()
![]()
Haha, grapjas die je bent.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De 'bekende' nummers van R.E.M. vind ik vaak wel goed te doen, maar ik hoorde/zag pas een concert van ze op MTV, dan is het toch wel veel van hetzelfde. Dan zijn het nog wel leuke nummers, maar er zit zo weinig verschil in.
Als ik zou weten welke nummers het waren had ik het wel gezegd. Maar ik had het op de achtergrond aanstaan en het leek gewoon een lang nummer, van een half uur ofzo.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:18 schreef Acathla het volgende:
Ik gun iedereen z'n mening, maar geef dan eens aan welke nummers je op elkaar vindt lijken. Nu zit ik wat videobeelden (!) van de webstream van Werchter te kijken. Echt, ik kan met alle eerlijkheid niet zeggen dat ik nummers op elkaar vind lijken.
Everybody Hurts <-> Strange Currencies. Daar kan ik mezelf nog wel iets bij voorstellen.
mijn tip is om een best-of te downloaden (in time en/of i feel fine) en er eens goed naar te luisterenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als ik zou weten welke nummers het waren had ik het wel gezegd. Maar ik had het op de achtergrond aanstaan en het leek gewoon een lang nummer, van een half uur ofzo.
Ik heb er in ieder geval geen last van.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:57 schreef MaJo het volgende:
Ben ik de enige die Michael Stipe echt sexy vindt bij die signeersessie?
Neequote:Op woensdag 9 juli 2008 18:57 schreef MaJo het volgende:
Ben ik de enige die Michael Stipe echt sexy vindt bij die signeersessie?
Hoezo?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:04 schreef Q. het volgende:
Lotjeb, ik heb echt het idee dat jij vlak bij mij stond bij R.E.M..
Al gedaan? De remaster is uitstekend moet ik zeggen. Zonder de originele intensies om zeep te helpen hebben ze het toch een modernere sound weten te geven.quote:Op maandag 24 november 2008 19:29 schreef emokid het volgende:
http://www.pitchforkmedia(...)urmur-deluxe-edition
De Murmur reissue krijgt hier een mooie 10, ik moest dat album toch nog checken, kan ik nu mooi doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |