Doen we!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ben erg benieuwd hoe het was... wij moeten nog een dagje langer wachten en zien ze "pas" 3 juli op Rock Werchter... even snel posten zodat wij het nog kunnen lezen voordat wij afreizen naar België
Was dat in 1999?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:30 schreef linebear het volgende:
heb ook er ook best zin in.... ben niet de grootste fan, ken dus ook lang niet alle nummers die ik bij de stlists voor bij zie komen.
Maar dat zal er niet voor zorgen dat ik me minder vermaak
Heb ze tig jaar geleden al eens op Torhout/Werchter gezien, toen waren ze al stoer
Het wordt aan alle kanten afgeraden omdat het naast een woonwijk ligt en er niet veel echte parkeerplaatsen zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:21 schreef ioko het volgende:
[..]
Doen we!
Gaan er mensen met de auto naar Amsterdam, ben nog nooit bij het Westerpark geweest, kun je een beetje parkeren daar?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:21 schreef ioko het volgende:
[..]
Doen we!
Gaan er mensen met de auto naar Amsterdam, ben nog nooit bij het Westerpark geweest, kun je een beetje parkeren daar?
Check!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan 1 juli naar het concert van Radiohead daar en hebben een tip gekregen voor het parkeren. Die zullen we uitproberen en dan wel even pm-en hoe dat ging.....
Het OV is ook al kut daar. Hmmz.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:03 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Het wordt aan alle kanten afgeraden omdat het naast een woonwijk ligt en er niet veel echte parkeerplaatsen zijn.
http://www.students.let.uu.nl/3114147/remtour.xlsquote:Op maandag 30 juni 2008 17:12 schreef MaJo het volgende:
Nerd dat ik ben heb ik een paar setlists gepakt en gekeken welk nummer hoe vaak is gespeeld. Op basis van 5 setlists van de laatste paar weken kom ik hierop uit:
Maar 1 (!!!) nummer van Out of TimeWel een hele mooie maar waar zijn Endgame, Half a World Awa en Texerkana?
Van AftP ook maar 4 nummers. Gelukkig wel Drive maar daar missen ook een paar pareltjes. Ik zal Accelerate vaker gaan luisteren (eerste indruk: goed, maar wel heel anders
) en even uitvogelen waar die nummers die vaak gespeeld worden vandaan komen.
voorprogramma is Modern Skirts, REM verwacht ik rond kwart voor 9, 9 uurquote:Op maandag 30 juni 2008 18:27 schreef Kolkus het volgende:
Het begint om half 8, maar is ook bekend hoe laat REM begint en is er nog een voorprogramma??
Cool!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:10 schreef xTomer het volgende:
[..]
http://www.students.let.uu.nl/3114147/remtour.xls
check it out!
En ze kosten wel ¤ 2,30 per stuk!! Belachelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:06 schreef Q. het volgende:
Oh, de munten die je vanavond koopt zijn niet te gebruiken bij één der andere Westerpark-concerten. En je kan ze alleen per 5 kopen. Denk daar even aan. De afzetters.
Daar ben ik op zich ook wel een beetje bang voor...quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:51 schreef Echoes het volgende:
hopen dat het goed komt met het weer. Zie het somber in. als het gaat onweren zullen ze er wel mee moeten nokken denk ik ivm veiligheid op zo'n open veld met al die uitstekende palen van geluid midden op het veld.
Er ligt een parkeergarage direct bij Westerparkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:21 schreef ioko het volgende:
[..]
Doen we!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er ligt een parkeergarage direct bij Westerpark. Check.
En wat gebeurt er (ff van onder naar boven lezen)?quote:July 2nd, Amsterdam, Netherlands
Share Your Concert Media!
Tag for this show: remamsterdam
In Flickr, tag your photos "remamsterdam"
In Twitter, add "#remamsterdam" to your Tweets
On YouTube, tag your video "remamsterdaml"
If you blog about the show, please add "#remamsterdam" to your blog entry.
quote:#remamsterdam de productie gaat nu kijken naar mijn opnames en haalt er alles af wat ILLIGAAL is. Hoop dat ze de geboorte video leuk vinden.
2 minutes ago from TwitterBerry
#remamsterdam waarom hebben ze nu bezwaar dat ik mij sanyo high definition camera gebruik om een paar leuke snapshotjes te maken?
3 minutes ago from TwitterBerry
vincente #remamsterdam mijn camera is in beslag genomen. Beetje erg hyper zeg. 4 minutes ago from TwitterBerry
vincente #remamsterdam er komen nu 5 anderen erbij. Ik heb blijkbaar iets heel vervelend gedaan 6 minutes ago from TwitterBerry
vincente #remamsterdam discussie met de manager2. Alles wissen op die kaart. Ik nee. Min dochter staat erop en de geboorte. 7 minutes ago from TwitterBerry
vincente #remamsterdam ik moet nu mee naar de security 10 minutes ago from TwitterBerry
vincente #marketingfacts Ik ben nu door de bewaking gepakt. Ik heb een camera. Ze willen nu mijn geheugenkaartje 11 minutes ago from TwitterBerry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |