Gewoon ergens in de nacht afspreken bij een toffe 24-uurs tent en dan goedkope halve liters drinkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ken de weg niet op Sziget zelf, maar ik denk het beste op day zero misschien, aangezien iederee dan nog een klein beetje nuchter is...
Ja, die vliegen nog vanaf Eindhoven, alleen dat kost nu 180 eurie.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:44 schreef -skippybal- het volgende:
Vliegt Wizz-Air niet meer vanaf Eindhoven? Was vorig jaar goed te doen voor 140 euro (retour)
Wel een gare maatschappij overigens. Ik kon met m'n 1.90 nauwelijks met m'n kont op de stoel komen omdat het zo krap was
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=goed+management&meta=quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:49 schreef n0r het volgende:
Er vliegt wel wat vanaf Eindhoven. Maarja, nu vlieg ik voor 100 euro vanaf Dortmund
Krijg er echt steeds meer zin in
En ik denk dat je een fokmeet op Sziget zeer strak moet regelen wil je hem laten slagen
Krijg je maar 1 keer in het kwartaal uitbetaald ofzo?quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:29 schreef BOKA het volgende:
Wil ik nog geld hebben tijdens Sziget moet ik de pre-partys hier laten schieten.
Das meer een soort pre-party voor Sziget, kun je anders Szigetgangers ontmoeten en worden vrijkaarten/cashbacks weggegeven.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:28 schreef n0r het volgende:
Ik weet eigenlijk niet echt wat ik me bij die Szigetparty's voor moet stellen
Ik moet vrijdag overigens ook al in de effenaar zijn.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Krijg je maar 1 keer in het kwartaal uitbetaald ofzo?
Nee gek, lekker met de trein.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:27 schreef LadyBlack het volgende:
Gaat er niemand vliegen trouwens? Kost ook geen drol met Ryanair
Welke maatschappij? En wat is de kans dat ik nog een goedkoop kaartje kan fixen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:24 schreef Lars_Lars het volgende:
Ik vlieg voor 55 vanaf Keulen, Vanuit Nederland kwam ik inderdaad ook niet onder de 140.
Vorig jaar met de trein gegaan, was prima te doen tot munchen...Toen moesten we over in de brakke nachttrein die ons naar boedapest bracht...terugreis same en ook nog 3x zo duur dan vliegen...
Voor mij was de keuze dit jaar snel gemaakt!
Met German Wingsquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:21 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Welke maatschappij? En wat is de kans dat ik nog een goedkoop kaartje kan fixen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |