Zoiets kun je ook niet echt op film vast leggen. Maar voor 1dagje op het festival vind ik dat ze het toch redelijk hebben kunnen laten zien. Wat ik wel miste was het feesten in de barretjes 's nachtsquote:Op zondag 13 april 2008 21:23 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vond het maaar matig wat ze bij 3 op reis lieten. Gaf niet echt een goed beeld.
In het echt is het veul toffer
Zulke dingen hangen toch echt van jezelf af..quote:Op maandag 14 april 2008 22:11 schreef dikkekaas het volgende:
Ik heb gister ook het stukje bij 3 op reis gezien, en nu wil ik al helemaal graag. Zit alleen een beetje met geld (sparen voor andere dingen enzo).. wat geef je ongeveer uit tijdens een weekje Sziget?
Mja, bier is iets meer dan een euro, avond eten een euro of 5, verder nog ontbijt/lunch/snacks/cocktails.quote:Op maandag 14 april 2008 22:11 schreef dikkekaas het volgende:
Ik heb gister ook het stukje bij 3 op reis gezien, en nu wil ik al helemaal graag. Zit alleen een beetje met geld (sparen voor andere dingen enzo).. wat geef je ongeveer uit tijdens een weekje Sziget?
Ik heb er terplekke ongeveer 170 euro uitgegeven, ik heb even na gezocht wat ik er gepint had. Ik heb er geloof ik nog wel een of twee tientjes van liggen. Maar dan moet ik wel zeggen dat ik niet zo veel alcohol drink en ook wel eens gewoon een avondje helemaal geen drankjes heb gekocht omdat ik wat bij de tent rond hing met mijn sapjes of een flesje wijn uit de supermarkt. Ik ben ook al snel tevreden met water en zo nu en dan een biertje. Ik ben wel 3 keer naar een badhuis geweest geloof ik en ik ben er toen van maandag tot woensdag (een week later dus) geweest.quote:Op maandag 14 april 2008 22:11 schreef dikkekaas het volgende:
Ah oké, dat valt dan opzich nog best mee, maar je geeft al aan niet zo veel alcohol te drinken. Niet dat ik nou zo'n zuiperd ben maar ik denk dat mijn drankrekening dan iets hoger zou zijn. Toch maar eens even kijken of ik niet nog ergens wat geld vandaan kan toverenquote:Op maandag 14 april 2008 22:45 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb er terplekke ongeveer 170 euro uitgegeven, ik heb even na gezocht wat ik er gepint had. Ik heb er geloof ik nog wel een of twee tientjes van liggen. Maar dan moet ik wel zeggen dat ik niet zo veel alcohol drink en ook wel eens gewoon een avondje helemaal geen drankjes heb gekocht omdat ik wat bij de tent rond hing met mijn sapjes of een flesje wijn uit de supermarkt. Ik ben ook al snel tevreden met water en zo nu en dan een biertje. Ik ben wel 3 keer naar een badhuis geweest geloof ik en ik ben er toen van maandag tot woensdag (een week later dus) geweest.
Laatste keer op Lowlands (2004) heb ik zoiets ongeveer uitgegeven voor alle dagen samen (en ik denk nog niet eens), voor lol heb ik maar weinig geld nodigquote:Op maandag 14 april 2008 22:59 schreef pfaf het volgende:
170! Ik weet dat Sziget relatief goedkoop is, maar op een normaal festival geef ik dat bijna per dag uit.
't Is geen voorwaarde, maar het vliegt bij mij altijd de portomonee uit.quote:Op maandag 14 april 2008 23:06 schreef maok het volgende:
[..]
Laatste keer op Lowlands (2004) heb ik zoiets ongeveer uitgegeven voor alle dagen samen (en ik denk nog niet eens), voor lol heb ik maar weinig geld nodig
Dat heeft volgens mij iedereen, zo van: Hè, ik had net toch nog gepintquote:Op maandag 14 april 2008 23:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
't Is geen voorwaarde, maar het vliegt bij mij altijd de portomonee uit.
HEb ik ook last van, ik had op Lowlands echt van die buien dat ik echt alles kocht en dronkquote:Op maandag 14 april 2008 23:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
't Is geen voorwaarde, maar het vliegt bij mij altijd de portomonee uit.
zie 10/15 posts boven jequote:Op dinsdag 15 april 2008 00:17 schreef -skippybal- het volgende:
Babyshambles staan nu trouwens ook bij LastFM.
Zelfs als dat al waar zou zijn, is de kans natuurlijk niet al te groot Doherty en co er ook zullen staan
En door al die kraampjes etc komt de echte consument in me naar boven. Zelfs zonder honger houd ik het niet lang uit voor een eettent.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
HEb ik ook last van, ik had op Lowlands echt van die buien dat ik echt alles kocht en dronk
Ik ga dit jaar weer. Was er in 2006 ook. Toen heb ik 400 euro uitgegeven, inclusief vliegtickets en festivalkaartje.quote:Op maandag 14 april 2008 22:11 schreef dikkekaas het volgende:
Zo ging het bij mij ook ongeveer vorig jaarquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:34 schreef Sukilove het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar weer. Was er in 2006 ook. Toen heb ik 400 euro uitgegeven, inclusief vliegtickets en festivalkaartje.
Ik geloof ongeveer 200 ter plaatse, inclusief 1 nachtje na het festival in een jeugdherberg, 1 keer naar het badhuis, avondeten uit die kraampjes of in restaurantjes in Budapest, verschillende gadgets en kledingstukken en elke avond tot 10 uur 's ochtends feesten.
Maar wel ook elke ochtend naar die grote supermarkt, voor ontbijt, fruit en water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |