SIKED!quote:Op donderdag 10 april 2008 11:45 schreef Rubbish11 het volgende:
Nieuwe namen op de officiele szigetsite
Jamiroquai (UK) TBA
Serj Tankian (USA) TBA
Flogging Molly (USA) TBA
Anti-Flag (USA) TBA
The Wombats (UK) TBA
Mademoiselle K (F) TBA
Goran Bregovic is erg leuk inderdaad, 2 jaar geleden ook gezien, evenals Boban Markovic.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:07 schreef botar het volgende:
[..]
SIKED!
er staan alleen wat meer namen dan deze, waaronder:
Goran Bregovic Wedding & Funeral Band Hoe geniaal... echt heel blij hiermee
Nu maar hopen dat de Belgische afgevaardigde dEUS of Soulwax isquote:Op donderdag 10 april 2008 14:37 schreef Juicyhil het volgende:
Leuk voor Pete Philly & Perquisite dat ze ook komen spelen! In elk geval beter als Within Temptation
Ik hoop dEUS, die vin ik persoonlijk het leukst. Ik hoop wel dat er wat meer Britse bandjes komen, die vind ik persoonlijk het allerleukst. The Wombats is zeker cool dat die komen, helemaal omdat ik ze 2 weken geleden in de melkweg zag en ze daar een spetterend optraden gaven.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:02 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de Belgische afgevaardigde dEUS of Soulwax is
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:25 schreef koen_pijl het volgende:
The organizers of Sziget have reported today, after announcing a lot of important artists playing this year, that Leonard Cohen won’t be one of this year’s acts. This happens after the Canadian musician announced playing Sziget himself. He has since cancelled his August tour dates.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:25 schreef koen_pijl het volgende:
The organizers of Sziget have reported today, after announcing a lot of important artists playing this year, that Leonard Cohen won’t be one of this year’s acts. This happens after the Canadian musician announced playing Sziget himself. He has since cancelled his August tour dates.
Zusje & ik vertrekken ook de 9e.. gezellig!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:19 schreef Apfelsaft het volgende:
-edit- Heb vandaag treintickets gekocht, vertrek op de 9e ipv de 10e, omdat die allemaal al uitverkocht warenNouja, twee dagen chillen in Boedapest vind ik ook niet erg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |