As expected... maar uitlekking betekent ook zat downloadsites straks...quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:30 schreef Greys het volgende:
Website PVV is al wegens technische redenen offline.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde m al niet eens kijken, die stomme aandachtshoer van een Wilders, maar ze schotelen me nu al meer voor dan me lief is op het journaal helaas.
Oeiiiiii das erg, en ja ik ben bijgelezen, ach tja, vrijheid van menigsuiting beroep ik me maar op hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Oh!![]()
Je hebt wat gemist heur![]()
Ik zou een half uur terug al ff meegenieten van deze rel, maar toen stond m'n moeder jodelent aan de deur dat ze kramp had gekregen tijdens de avondwandeling.
Er heerst nu een nucleaire ramp in Ingetjes toilet![]()
Ik weet echt niet welke kat van wie is hier hoor, er lopen er zoveel.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:33 schreef Morretje het volgende:
oh-oh..
Ik moet zeggen dat ik als ex-hondeneigenaar, en huidige katteneigenaar het wel met je eens bent. Hier lopen de katten ook in tientallen door de straat, echt heel spannend altijd als je met de auto weggaat.
Kan me ook voorstellen dat je de specifieke poes die je wakker houdt wel wat aan kunt doen.. Maar het enige wat echt helpt is idd bij de eigenaren langsgaan en vragen of ze soms graag een nestje willen..
als ze alleen Wilders omleggen lijkt me dat geen probleem, ik hoop alleen niet dat de rest van de wereld nu bigtime Nederland gaat bashenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
En toch ben ik stiekem wel bang dat er repressailles gaan komen op Fitna....
Tja..quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Dat zei ik hier net ook al.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde m al niet eens kijken, die stomme aandachtshoer van een Wilders, maar ze schotelen me nu al meer voor dan me lief is op het journaal helaas.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
als ze alleen Wilders omleggen lijkt me dat geen probleem, ik hoop alleen niet dat de rest van de wereld nu bigtime Nederland gaat bashen
Ja tuurlijk, maar ja vrijheid van meningsuiting he, daar heeft Geert dat allemaal heel erg voor over schijnbaar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Het gaat ook om de 'kwetsende stukken'..... bepaalde stukjes kan je gerust laten zienquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zei ik hier net ook al.
Eerst al het gezeik over het wel/niet uit willen zenden, en dan nu gewoon op het journaal.
Had dat idd ook niet echt willen zien.
Als men al een rel wilde... nou, dan hier een echte, heel echte wereldrel
Ze hadden gewoon heel die film dood moeten zwijgen, maar neeeeee, laten we er lekker maanden al drama;s van maken met zn allen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zei ik hier net ook al.
Eerst al het gezeik over het wel/niet uit willen zenden, en dan nu gewoon op het journaal.
Had dat idd ook niet echt willen zien.
Als men al een rel wilde... nou, dan hier een echte, heel echte wereldrel
ja, dat is echtquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:40 schreef Qwea het volgende:! Fitna is uit
Hij is alleen niet te kijken. Hij is zo traag. Iedereen kijkt hem nu ofzo
Heb liever dat ie zelfnog meer laat zien dat ie een domme lul is en dat er geen martelaar van gemaakt wordt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
als ze alleen Wilders omleggen lijkt me dat geen probleem, ik hoop alleen niet dat de rest van de wereld nu bigtime Nederland gaat bashen
Nou van mij hoeven ze niks te laten zien.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het gaat ook om de 'kwetsende stukken'..... bepaalde stukjes kan je gerust laten zien
maar die ontploffende mohammed zul je niet snel op tv zien
Dan hoop ik toch bijgod dat nederland dan echt eens inziet hoe achterlijk die islam isquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:36 schreef Greys het volgende:
Psies! Ik baal dr zo van dat Pimmetje die weg niet mocht bewandelen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb liever dat ie zelfnog meer laat zien dat ie een domme lul is en dat er geen martelaar van gemaakt wordt.
Hij moet leven en zijn politieke ondergang meemaken. Totaal.
Hoezo, hij heeft toch gelijk? Vrijheid van meningsuiting is een recht. De moslims kunnen maar roepen wat ze willen, vlaggen verbranden, mensen afslachten ect.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar ja vrijheid van meningsuiting he, daar heeft Geert dat allemaal heel erg voor over schijnbaar.
Mafkees
Ja nee, de hofstad groep en mohammed B, en die lui van 9/11 die houden ook allemaal rekening met ons.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:45 schreef Morretje het volgende:
Die vrijheid van meningsuiting wordt misbruikt de laatste tijd! Waarom denkt men dat je alles maar mag zeggen, terwijl je ook gewoon even rekening met een ander zou kunnen houden? Je kunt de boodschap toch ook gewoon subtiel verpakken?![]()
Vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft toch gelijk? Vrijheid van meningsuiting is een recht. De moslims kunnen maar roepen wat ze willen, vlaggen verbranden, mensen afslachten ect.
En wij moeten onze smoel maar houden? pfffrt
Qwea! De islam is niet achterlijk, de uitvoering ervan..quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch bijgod dat nederland dan echt eens inziet hoe achterlijk die islam is
bepaalde oogkleppen mogen wel eens af... sinds fortuyn is er weinig veranderd...quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch bijgod dat nederland dan echt eens inziet hoe achterlijk die islam is
Ja, en de moslims hebben hun zegje gedaan, dus nu zijn wij aan de beurt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen.
Psies, en wat Wilders doet met die film van hem maakt het klimaat niet echt leefbaarder hoor, het wekt alleen maar meer xenofobia op, en daar zit ik echt niet op te wachten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
Qwea! De islam is niet achterlijk, de uitvoering ervan..
En heel lang is dat ook zo geweest bij het Christendom, niet voor niets mogen er bij de SGP geen vrouwen op hun kieslijst..
Dit gaat beyond een mening voor Wilders. Ik zou er niet slechter van slapen als ze hem als reactie omleggen, maar dat betekend niet dat ik het hem "gun" of graag wil dat het gebeurtquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:43 schreef Greys het volgende:
Non, ik denk dat deging over het feit dat je hardop uitspreekt dat ze van jou best iemand mogen omleggen.
Je mag van Wilders vinden wat je wilt, maar niemand verdient het om te worden omgelegd om een mening.
Wat mij betreft dan, that is...
soft? dat is wel ontzettend mild uitgedrukt. Ik ben het met je eens dat wilders in sommige dingen te is... maar liever iemand die te is dan iemand die hun reet maar liktquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bepaalde oogkleppen mogen wel eens af... sinds fortuyn is er weinig veranderd...
maar wilders maakt het iets 'te'' .... en lang niet alle islam is slecht... maar vind wel dat we hier te soft zijn.
Ik zeg ook niet dat alleen Wilders zich daaraan schuldig maakt, maar het is wel de tendens van deze tijd. Alles moet maar gezegd en gedaan mogen worden, dat je daarmee mensen schaad is niet belangrijk meer. Dan is het ook geen wonder dat je op een gegeven moment reacties krijgt die je niet wilt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nee, de hofstad groep en mohammed B, en die lui van 9/11 die houden ook allemaal rekening met ons.
Heb me er in verdiept en veel met moslims gewerkt in een van mijn vorige banen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |