quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef Geqxon het volgende:
En mijn Landman skelter had een awesome mechanisme waardoor de voorkant kon "draaien", waardoor het mogelijk was één wiel in de lucht te hebben. Heerlijk voor off-road werk.
Goeie oude tijd. Remmen deed je door een grote staaf in de achterband te rammen. Achteruit door achteruit te trappen. En bergafwaarts moest je je voeten in de lucht doen, anders hakte de trappers je voeten eraf. Om maar te zwijgen van het stalen stuur.
Tegenwoordig moet alles veilig. Wat was de goeie oude tijd toch mooi!
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 06-04-2008 18:07 ]quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 22:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vandaag eens even een van de 450's compleet ontgrensd..
Reed ff bij de buren langs waar toevallig wat mensen buiten stonden.. Ik dacht van ff gas geven om het geluid te laten horen.. Resultaat: Wheely van 50 meter en een hartslag van 250 ofzo.Ik schrok me echt kapot gek. Ding bleef precies op balanspunt hangen maar ik scheet echt in me broek.
Ding rijdt echt fantastisch nu, van 2 naar de 3 schakelen.. Koppeling te snel laten schieten en hoppa, voorwielen in de lucht.
Ding heeft nu volgens fabrieksopgave ruim 50 pk (50,9)
eh.. verzendkosten zijn hoger als die 2 euro, beter tief je het weg of geef je het aan de brommerboerquote:Op woensdag 9 april 2008 13:21 schreef Geqxon het volgende:
Iemand interesse in lexus-lights voor een oud type SR? Achterlampen + Knipperlichten. 2 euro incl. verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |