en dan .. dan rij je ook nog zonmder rbw.. scooter logica?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
En jij had geen kentekenpapieren
mja, puchframe met kenteken gewoon.
Kan je toch ook doen met MT's.
Koopt een MT frame op motorkenteken. Zet ik de boel over, enige wat me gaat kosten zijn de 9 euro om over te schrijven
Ehm, dan haal ik natuurlijk wel een motorrijbewijsquote:Op woensdag 2 april 2008 18:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
en dan .. dan rij je ook nog zonmder rbw.. scooter logica?
en mn frame is best aangepast
Goeie!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef mstr het volgende:
Geqxon, je kan ook gewoon die ketting van die brommer afhalen. Dan draait 't wiel makkelijk en hoef je niet hard te duwen?
(Mocht je andere ideeen hebben gehad, ik heb het topic niet doorgelezen verder)
250... krijg je daar nog wel wat voor?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:19 schreef fs180 het volgende:
ik zou dr max 250 voor geven..
bel gewoon een boer op in frieland, elke boer weet dr wel een paar
ja mt of mb kost 250 in gemi staatquote:Op donderdag 3 april 2008 13:14 schreef Sjibble het volgende:
[..]
250... krijg je daar nog wel wat voor?
moet op kenteken staan he.
En vandaag zou ik mn frame verkopen...
Ging dus niet door, omdat ik Deel 2 van het kentekenbewijs even kwijt benLoop ik flink wat geld mis.
Gelukkig vond ie het niet erg. Kan gebeuren en was niet expres enz..
Ja, pwnd
dan zoek ik echt slecht.quote:
Denk niet dat hij omgekeurd wordt. Wordt niet echt gebruikt om mee te rijden.quote:
Wat school betreft wel ja.quote:
boh dat had ik met een 125cc 4 takt als.. nouja 2 a 3 meter dan, reed erachter en van WTFquote:Op donderdag 3 april 2008 20:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Denk niet dat hij omgekeurd wordt. Wordt niet echt gebruikt om mee te rijden.
Dan pak ik de PGO500 wel.Ding afgelopen maandag ontgrenst, haalt nu de 110.. Echt een heeeerlijke cruiser.
Denk dat ik die van de zomer voor een weekendje meeneem naar het strand in NL..
En ook de Goes 450 ontgrenst.. van 20pk naar 50,9pk..
Een geluid!abnormaal! Een raptor is er (serieus) niets bij.. Echt onvoorstelbaar.. Je voelt de klappen zo'n 5 meter erachter nog.
heb ik ook wel is.. dan baal jequote:Op vrijdag 4 april 2008 09:22 schreef Geqxon het volgende:
O FUCK
Zojuist van huis gereden met de benzinekraan op reserve. Dat is ongeveer 17 kilometer.
Heerlijke fun maybe?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:30 schreef Repeat het volgende:
Wat voor falers kopen er in godsnaam quad's
En dan zeker voor 12k? Daar heb je een auto voor conjo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |