er zaten geen deuken in de auto....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik achteraf ook zeggen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat was met stift, en was ook puur voor de lol
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:42 schreef WhiteAssNigga het volgende:
mooi, het is een NL auto van 1994, maar hij heeft een kenteken van 2004?
Ik denk dat ze bedoelen dat die al een kenteken heeft en dat je dus geen bpm e.d. moet betalen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:42 schreef WhiteAssNigga het volgende:
mooi, het is een NL auto van 1994, maar hij heeft een kenteken van 2004?
Blablabla, ik vind 'm eigenlijk best wel mooiquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:33 schreef tevebe het volgende:
Normaal vind ik Supra's mooi, maar deze vind ik niks.
http://link.marktplaats.nl/158659776
Zo'n lelijke bumper voor 1200 euroMaar hij is wel getuned
Op zich een leuke auto, maar die advertentie heeft wel een heel erg hoog stratenmaker-Ferrari niveau.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blablabla, ik vind 'm eigenlijk best wel mooi
quote:De auto is orgineel wit maar heeft nu de LAMBORGINI kleur : LAMBO ORANJE METALLIC 954165 gekregen
Deze is oranje metallic parelmoer effect ( FAST & the FURIUS )
quote:De voorbumper is getuned ( 1200 euro ) en er zitten dikkere sideskirts op
quote:STUUR ZIT AAN DE GOEDE KANT DUS NIET DOM ENGELS OF JAPANS
quote:KAMIKAZE-suicide tuning the tuners are taking over the world
die 2e en laatste vind ik wel leuk hoor..quote:Op zondag 30 maart 2008 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer Ford Ka
Wat jij leuk vind past per definitie in dittopic, dus dat komt mooi uitquote:Op zondag 30 maart 2008 22:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
die 2e en laatste vind ik wel leuk hoor..![]()
Maar die andere
Nee, jij hebt smaak wil je zeggen.. Je post hier een focking SR20DET (Sunny GTI-R) in een Sjonniebakken topic!!quote:Op zondag 30 maart 2008 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat jij leuk vind past per definitie in dittopic, dus dat komt mooi uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer Nissan Sunny
Ja inderdaad. Zo'n originele GTI-R hoort niet thuis in het Stratenmakers Ferrari's topic. Dan zou je iedere Impreza, RS, Evo of ST hier ook kunnen posten. 220pk in zo'n koekblik lepelen.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:54 schreef eevebe het volgende:
die sunny is vet
t is tenminste een originele
Om maar over een Visa/Rover/Visa te zwijgenquote:
Denk je nu echt mij daar mee te kwetsen?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Om maar over een Visa/Rover/Visa te zwijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |