Wat denk je dan Bq?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Raar verhaal. Hij is dus vanmiddag bij Jensen geweest. Hij zat op de bank met Natasja, 2 Babes en Natasja( van Idols)
Jaap was daar dus wel aanwezig, niks achter of bij de FEBO. Kwartjes beginnen te vallen.
Die kutzwerver is morgen vrij dus wil hij een stevige borrel.![]()
hoe laat dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Raar verhaal. Hij is dus vanmiddag bij Jensen geweest. Hij zat op de bank met Natasja, 2 Babes en Natasja( van Idols)
Jaap was daar dus wel aanwezig, niks achter of bij de FEBO. Kwartjes beginnen te vallen.
Die kutzwerver is morgen vrij dus wil hij een stevige borrel.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
De kok zegt dat zijn dochter Huubfan is.
Jaap: Is ze lid van de Jostiband?
Ik snap niet dat de kok Jaap niet een enorme knal voor zijn harses verkoopt.
Hou opquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:09 schreef mazaru het volgende:
Wat hebben ze het toch allemaal hoog in hen bol.
Del wil een eigen song, rat wil nog een eigen song er bij. Rat en del willen samen een duet gaan zingen.
Misschien handig tegen de hangjongeren in een winkelcentrum. Dan kunnen ze die mosquito's gelijk uit de handel halen.
Het hele winkelcentrum loopt leeg als daar het stemgeluid van del klinkt.
+200.000.000.000quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:14 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
jaap schat de huubfans zeer goed in
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:31 schreef avonne het volgende:
hoe laat dan?
ik heb maar kort geluisterd, ik heb dus geen "jaap" horen zeggen
Het is behoorlijk verwarrend allemaal. Was Jaap nu bij de studio van 3 FM of Jensen? Je kunt toch niet op 2 plekken tegelijk zijn? Luister naar het audiogesprek als je zin hebt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had ook nog de audio van het gesprek eerder tussen Jaap en Brian op het kantoor,
over dat "mislukte" radio-optreden: http://www.megaupload.com/?d=30FRLO3F
Niet 24/7?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Jaap niet op de radio gehoord, noch Stenders iets over Jaap horen zeggen. En 3fm staat 9/24 aan op mijn werk.
Dat ging over de Natasja van Idols.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:49 schreef avonne het volgende:
Mike "natasia is net zo groot als Amanda"
Brian "Echt waaar???"
Ik begrijp dat playen niet helemaal. Jaap heeft toch precies aan Brian uitgelegd hoe dat zit? En als Huub vanavond een anzzoek doet liggen Amanda en Brian dubbel. (Tot Amanda realiseert dat Brian niet met haat wil trouwen misschien).quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hangt wel een relaxt sfeertje in de villa, een paar uur voor de ontslagronde ......
Benieuwd of dat zo blijft, als die ratten in de gaten hebben dat ze weer
gedeeltelijk geplayed zijn
Ik geloof ze wel, ik geloof ze niet ...wel ....niet ...wel soms....nooit...altijd.......quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:57 schreef akveor het volgende:
Papa Ron vind Huub een hele fine gast????? Ik vraag me nu af wie hier geplayed word.
Ze laten de klok ook niet zien, er klopt geen yota van dit toneelstuk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:58 schreef Disana het volgende:
Huub: Als de Gouden Kooi er niet was, zouden we er alletwee niet over peinzen.
Ja want dit is een TV momentquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:01 schreef jassy het volgende:
Plasma met de tijd is weg. Zou hij langer krijgen?
WTF vraagt hij het hem?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:59 schreef akveor het volgende:
Polyamoreuze Huub vraagt Ron of ie met Claire mag trouwen. Te lachwekkend voor woorden.
Als het een TV moment is wil hij er niet aan denken. WTF Claire en Huub kennen elkaar 3 maanden.
Uhm de hand vragen is een gewoontequote:Op donderdag 27 maart 2008 19:02 schreef avonne het volgende:
[..]
WTF vraagt hij het hem?
Is Claire minderjarig?
alles voor TV
huh?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:01 schreef Disana het volgende:
Wat een rare familie. Ze 'hebben zo'n heel groot ding aan de muur hangen' en daarop kijken ze naar de streams.
Beetje ziekelijk om je dochter zo close te willen volgen, als je het mij vraagt.
Zo overduidelijk jammer idd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:01 schreef Dementor het volgende:
De trouwattributen liggen waarschijnlijk achter opgeslagen.
Dit huwelijk moest eruit.
Haha. Ik heb maar vier kleine verstertjes op mijn computerscherm hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
huh?
En dat zeg jij als vaste streamer?
Het zijn niet onze kinderen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
huh?
En dat zeg jij als vaste streamer?
Dat zijn de gebruiken in Nederland. Je vraagt de eventuele bruid d;r ouders om de hand. Fucking politiek correct gedrag hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:02 schreef avonne het volgende:
[..]
WTF vraagt hij het hem?
Is Claire minderjarig?
alles voor TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |