Het kan ook later gebeurt zyn hé ik wacht nog tot zaterdag als er dan niks is ga ik naar de DAquote:Op woensdag 9 april 2008 09:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
'terug gegeten'? Is dat een vlaamse uitdrukking voor uitspugen?
Een consult bij de dierenarts lijkt me toch echt nodig, gerekend vanaf 1 februari zitten we nu op dag 69, vrijwel de limiet voor een normale draagtijd dus alleen al om te controleren of alles nog goed zit zou ik het doen.
Jaquote:Op woensdag 9 april 2008 10:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
terug gegeten.
ze at niet... dus ze eet nu weer
terug aan het eten..
aww babykonijntjesquote:Op woensdag 9 april 2008 14:44 schreef Gucci___X het volgende:
Nu heb ik HEEEEEEEEl goed nieuws
Jullie wachten misschien op een ander nestje
Maar mijn konijntje Snoopy is daarnet bevallen van al zeker 2 kleine konijntjes
Kan ze niet zien want ze zitten in een kotje dat ik niet kan openen
TerugVindPostquote:Op woensdag 9 april 2008 21:00 schreef Gucci___X het volgende:
Misschien domme vraag maar wat beteknd die tvp nu toch
Vind het heel jammer!quote:Op woensdag 9 april 2008 21:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Hebben jullie nog meer dieren om het overschot nog meer te helpen?
Kan je nog meer topics vinden om over het dierenoverschot te zeiken?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Stel je niet aan, ik heb het steeds in dat topic gelaten.quote:Op woensdag 9 april 200822:01 schreef Trusten het volgende:
[..]
Kan je nog meer topics vinden om over het dierenoverschot te zeiken?
De moederpoes was een voorheen een zwerfkat die ze in huis genomen hebben , ik vind het van Gucci juist erg tof dat ze haar in huis genomen hebbenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Bedankt!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:30 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
De moederpoes was een voorheen een zwerfkat die ze in huis genomen hebben , ik vind het van Gucci juist erg tof dat ze haar in huis genomen hebbenen nu de zorg van moederpoes en haar toekomstige kittens nu op zich nemen.
Die 'snerende' opmerking vind ik dus een beetje misplaatst hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |