ik ben idd van het gemiddelde uit gegaan en van een zo'n laat mogelijke dekking eind eerste week februari, voor het zelfde geld zit ze dus al op of over die 70 dagen heen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:32 schreef Barbaaf het volgende:
Ondeugend, dan ga je ervan uit dat 63 dagen normaal is. Twee dagen over tijd is niet zo bijzonder dacht ik, tot 70 dagen kan gewoon voorkomen maar 't begint zo zoetjes aan eens tijd te worden. Voor komend weekend moeten ze er toch wel zijn, al denk ik dat Poezie, zoals zoveel poezen die op Fok bevallingstopics hebben gehad, vindt dat er eerst een heel topic vol moet voordat er begonnen wordt met werpen
Dus Gucci, kom maar op met die foto's en filmpjes
Ik ook. In ieder geval heeft de DA ernaar gekeken dus voorlopig ben ik weer even gerustgesteld. Ik hoop alleen dat de DA genoeg ervaring heeft om te zien wanneer er ingegrepen moet worden. Omdat Poezie al meer nestjes gehad heeft zal het geboortekanaal wel goed zijn, ik neem aan dat ze dan eerst wee-opwekkende medicijnen zullen proberen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
ik ben idd van het gemiddelde uit gegaan en van een zo'n laat mogelijke dekking eind eerste week februari, voor het zelfde geld zit ze dus al op of over die 70 dagen heen.
Nou ja , ik ben ongeduldig.
Een calciumspuit doen ze bij honden maar dat is niet zonder gevaar. Mijn hond is onlangs via een keizersnee moeder geworden en ik ben blij dat mijn DA dat doorzetten deed. Al was ze maar 3 dagen overtijd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ook. In ieder geval heeft de DA ernaar gekeken dus voorlopig ben ik weer even gerustgesteld. Ik hoop alleen dat de DA genoeg ervaring heeft om te zien wanneer er ingegrepen moet worden. Omdat Poezie al meer nestjes gehad heeft zal het geboortekanaal wel goed zijn, ik neem aan dat ze dan eerst wee-opwekkende medicijnen zullen proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |