klinkt lekker SiGquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef SiGNe het volgende:
Zo de boodschappen zijn ook weer gedaan, dit wordt het:
knipperdeknip
Ik ga ook maar een fles open makenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:51 schreef DarkElf het volgende:
de hele wereld kan de tering krijgen van me en sommige mensen speciaal
dat gezegd hebbende; ik wil een glas wijn
Scheelt weer danoontjes kopenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Tnx CF en Liejanuh.
Ze wilde btw geen toetje, dat van gisteren dat ze buikpijn had gekregen na alle danoontjes en choco-toetje die ze naar binnen had gewerkt, staat haar ws nog vers in het geheugen gegrift
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:51 schreef DarkElf het volgende:
de hele wereld kan de tering krijgen van me en sommige mensen speciaal
dat gezegd hebbende; ik wil een glas wijn
/edit: niets ...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat is er bij jou gebeurd dan, zulk soort uitspraken niet echt van je gewend DE
![]()
Geitjes zijn tofquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
Ik wil later ook een ranzige aap.
En omdat ik me wederom weer geen houding weet te geven in al deze emotionele shabbadabba, voor alle meisjes en steer, een geitje
[ afbeelding ]
Wheeee, ik dacht dat jij altijd sate maakte van geitjesquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:58 schreef SHE het volgende:
Ik wil later ook een ranzige aap.
En omdat ik me wederom weer geen houding weet te geven in al deze emotionele shabbadabba, voor alle meisjes, een geitje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Mensen, ik sluit af. Ga even snel zorg verlenen. Tot morgen ofzo
have fun steerquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje Euc, what happened.
Allenben weg voor de avond.
Succes.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Mensen, ik sluit af. Ga even snel zorg verlenen. Tot morgen ofzo
Alleen van geitjes die ik niet ken!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wheeee, ik dacht dat jij altijd sate maakte van geitjes
Niks.. hij was 2 weken geleden gekeurd, wat kleine reperaties aan uitgevoerd en verder niks aan de hand, nu merkte mn pa een paar dagen geleden dat hij stotterde bij het remmen, heeft hij hem weggebracht naar de garage om toch even voor de zekerheid na te laten kijken, en toen zij ermee zijn gaan rijden zagen ze opeens heel erg veel witte rook uit de uitlaat komen, hebben ze alles nog eens nagekeken, bleek dat er iets in de motor kapot was, koppakkingen en normale pakkingen ofzo? En dan zou de motor vervangen moeten worden, dus total verklaardquote:
SEX!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes.
Ik ga ook afsluiten, ga even wat voor mezelf doen. Douchen of zo. Of eten.
Kunnen jullie het R&P weer loslaten en gewoon teruggaan naar SEX of CUL of F&F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |