ja Belgen zijn zo lief *grinquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
Ik wist het! Ik ben dol op smossen![]()
Belgisch klinkt in alle opzichten lief, ik ben zo dol op Belgen. Zelfs als ze je uitfoeteren klinkt het nog schattig
Ben ook een flinke jongenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en die broodjes hier zijn al van zulk flink formaat!
De mannen zijn alleen zo klein!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
Belgisch klinkt in alle opzichten lief, ik ben zo dol op Belgen. Zelfs als ze je uitfoeteren klinkt het nog schattig
Nou vind ik niet hoor? (nou ben ik niet lang zelf ) maar als ik zo in mijn omgeving kijk zijn het echt geen kleine mannen...quote:
Dat taaltje is het schattigst!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou vind ik niet hoor? (nou ben ik niet lang zelf ) maar als ik zo in mijn omgeving kijk zijn het echt geen kleine mannen...
en vaak zijn ze erg donker wat wel leuk staat alleen dat taaltje...
Aha, je gaat definitiefquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het leven in Belgie! Over een maand ga ik al verhuizen
quote:
taaltje is leuk maar die nichterige klank erin niet ...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat taaltje is het schattigst!
Ik voel me buiten Friesland overal een enorme reus, dus ook in Belgique zijn ze erg klein..
staat nog iets te huur hier in de buurtquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Had ik dat nog niet verteld?
Ik moet alleen nog bliksensnel een huis gaan zoeken. Anders moet ik straks op kot
Je ging naar Leuven, toch? Collega van me komt daar vandaan, kan wel eens navragen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Had ik dat nog niet verteld?
Ik moet alleen nog bliksensnel een huis gaan zoeken. Anders moet ik straks op kot
Nynke is kleinquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
taaltje is leuk maar die nichterige klank erin niet ...
Ja dan zullen ze hier misschien wat klein zijn als je zo'n reus bent
Gern!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je ging naar Leuven, toch? Collega van me komt daar vandaan, kan wel eens navragen?
heel gezelligquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gern!
DE, je bent gewoon verslaafd. Des te gezelliger!
of jij bent heel groot en hebt weer een andere kijk op de wereld, in dit geval Nynkequote:
* Leintjeuh stompt steerquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pest eens mensen van je eigen lengte, zoals ikop een trappetje
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:31 schreef SeaOfLove het volgende:
soepje staat leker te pruttelen, toch wel weer even lekker die kookluchten die uit de keuken komen
Ik *zit* bij de kapper. Fokking wachtrij hier.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
* Leintjeuh stompt steer
Ben je nou al bij de kapper geweest?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik *zit* bij de kapper. Fokking wachtrij hier.
Hoezo fok-verslaafd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoeveel wachtenden zijn er voor je? En waarom heb je niet gewoon een afspraak gemaaktquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
erg leuk, erg gezellig, lekkere whiskey (waar ik dus nu flink brak van benquote:
Mijn ex-schoonzus is Vlaamsquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
Galaplichtquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
was erg geslaagd, erg fijn.. en vanavond ga ik 't even goedmaken met René, want viel als een blok in slaap vannacht
Yep, het regent in Antwerpen. Maar het smoske was heerlijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:03 schreef DarkElf het volgende:
wat een triest klote weer zeg, wordt je toch zowat moedeloos van al dat grijze en die regen
Hmm, dan ben ik genoodzaakt Vlamingen vanaf NU te haten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonzus is Vlaamszo lief vind ik haar niet klinken.
Indonesisch. Iets pittigs. Een goed gevulde nasi doet wonderenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
hélp..
ik heb een kater, maar wel trek..
het is zo'n kater waarbij je 'lekker misselijk bent' de hele tijd... nu wil ik wel wat lekkers maken, maar vraag me af of er nog do's en don't's zijn... de planning was iets oosters(indisch/thais/chinees)
Ja natuurlijk, smoskes zijn altijd yummie... broodjes maken (en veel meer lekkers) kunnen die Vlamingen welquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep, het regent in Antwerpen. Maar het smoske was heerlijk
he er zijn ook leuke Vlamingen hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik genoodzaakt Vlamingen vanaf NU te haten.
Is ook de enige reden dat ik soms in Antwerpen werkquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, smoskes zijn altijd yummie... broodjes maken (en veel meer lekkers) kunnen die Vlamingen wel![]()
Er zijn ook heel erg schattige Vlamingenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:07 schreef SHE het volgende:
Hmm, dan ben ik genoodzaakt Vlamingen vanaf NU te haten.
Hier ook zulk troosteloos weer, blij dat ik mezelf er heb tot toe kunnen aanzetten om soep te maken, heb net de vermicelli erbij gedaan, bij de turk wat broodjes gehaald voor erbij, dus wij kunnen zo aan tafel.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:03 schreef DarkElf het volgende:
wat een triest klote weer zeg, wordt je toch zowat moedeloos van al dat grijze en die regen
Ik heb zin om te sassen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:46 schreef Isabeau het volgende:
En Vlaams is ook niet altijd schattig, want het woord 'sassen' is niet schattig
Dan geef je de inwoners van Maastricht maar 40 minuten om te evacueren! Jij bruut.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:18 schreef AKnynke het volgende:
Zo. Ik ga naar huis. Even snel eten, en om 1800 rijles.
eetze voor zo en succes met je rijles Nynquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:18 schreef AKnynke het volgende:
Zo. Ik ga naar huis. Even snel eten, en om 1800 rijles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |