Slimmmquote:
daar dacht ik voor morgen aan; stond in de delicious een lekkere tomatensoep... straks eens opzoekenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh en heb besloten zelfgemaakte tomatensoep te maken, tis echt soepweer, en een vers soepje gaat er meestal wel goed in
Ik moet me inhouden niet nog meer te etenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Middag DE!
Hoe krijg je het weg D_HIk heb nog steeds niks naar binnen gewerkt.
en die broodjes hier zijn al van zulk flink formaat!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden niet nog meer te eten
Live ken ik dan wel weer, maar dacht dat ze bedoelde dat de band Leaf & Live heet. Ben nog niet helemaal wakker geloof ikquote:
Ik hou het even bij hoe ik het normaal maak, heb absoluut nog geen gevoel van creativiteit terug voor in de keuken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
daar dacht ik voor morgen aan; stond in de delicious een lekkere tomatensoep... straks eens opzoeken
ik ook niet daarom laat ik het me voorkauwenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik hou het even bij hoe ik het normaal maak, heb absoluut nog geen gevoel van creativiteit terug voor in de keuken.
!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zag net ook dat Within Temptation komt, die zijn ook wel erg tof live
Ja lijkt mij ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Live ken ik dan wel weer, maar dacht dat ze bedoelde dat de band Leaf & Live heet. Ben nog niet helemaal wakker geloof ik![]()
Zag net ook dat Within Temptation komt, die zijn ook wel erg tof live
Oe oe oe oerend hardquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:39 schreef Euc- het volgende:
We gaan wel asociaal hard zeg, sinds de meet
Nu nog maar een worteltje voor de trek na het eten, en dan weer aan het werk! Tis druk vandaag, en m'n concentratie is laag. Lastig!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:44 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik zit nu ook te lunchen. Broodjes bapao.mmm
Omg..ik moest net behoorlijk aan Emiel denken net, bij het eten van een wel heeeel kleine wortel. Dat resutleerde erin dat die wortel nu bijna over m'n beelscherm zit. En dat m'n collega me heeeel raar aankijkt!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nu nog maar een worteltje voor de trek na het eten,
Oh jeeeee verkeerd voetje uit bed vanochtendquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry hoor als ik daar nog nooit van heb gehoordde band die lein noemde ken ik ookal niet...boeiend verder
Hm, geld verdienen.quote:I'm Mr. Song Li, I work with the Hang Seng Bank here in Hong Kong.
I have an obscured business suggestion for you. There is the sum of
$19,500,000.00 in my bank "Hang Seng Bank" Hong kong. There were no
beneficiaries stated concerning these funds which means no one would ever
come forward to claim it. That is why I ask that we work together so as to
have the sun transferred out of my bank into your account.
Please do not be offended with the manner I contacted you. It was
necessitated by the urgency and nature of this transaction. Should you be
Interested please send me your,
1. Full names
2. Private phone number
3. Current residential address
Kind Regards,
Mr. Song Li
Soms maak ik die dingen zelf, ik vind ze toch wel zo vreselijk lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:44 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik zit nu ook te lunchen. Broodjes bapao.mmm
ik zal vanavond of morgen het eens overtikken, t was iig simpel: tomaten met zelf gegrilde paprikasoep...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Soms maak ik die dingen zelf, ik vind ze toch wel zo vreselijk lekker
DE, ja, ik ben in voor een goed tomatensoeprecept!
je neemt een broodje, je neemt bijvoorbeeld kaas, hesp, groentjes en ei en daarbovenop: een klein tikkie Belgische mayo (veel lekkerder dan die Hollandsequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:46 schreef SHE het volgende:
Wat is in vredesnaam een smoske? het klinkt als iets dat ik MOET hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |