Spreek jullie straks? de wereld is aan het vergaan!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:28 schreef Bluezz het volgende:
De geert wilders film mensen :
http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
Spreek jullie straks, ben ff liggen nu
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan geef je de inwoners van Maastricht maar 40 minuten om te evacueren! Jij bruut.
Werk jij dan ook even meequote:Op donderdag 27 maart 2008 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes.
Ik ga ook afsluiten, ga even wat voor mezelf doen. Douchen of zo. Of eten.
Kunnen jullie het R&P weer loslaten en gewoon teruggaan naar SEX of CUL of F&F
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Werk jij dan ook even mee![]()
Kreeg net nrtje van cnk toegezonden: have i told you lately that i love you
Heej grappig: dat is mijn recept!!!!! Smakelijk, het is echt een superrecept!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:34 schreef SiGNe het volgende:
Zo de boodschappen zijn ook weer gedaan, dit wordt het:
Benodigdheden:
Ontbijtspekjes
Kipfilet
2 uien
Thijm
Bloem
Witte wijn
Half bouillonblokje
Room culinair
Geraspte kaas
Ontbijtspek uitbakken en uit de pan halen.
In de zelfde pan blokjes kipfilet zachtjes aanbakken met wat peper en zout. Uit de pan halen.
In dezelfde pan twee grote grof gesneden uien met wat tijm aanbakken. 2/3e deel uit de pan halen.
Over het restje uien in de pan een lepel bloem strooien en even meebakken.
Afblussen met een flinke plens witte wijn.
Kopje water erbij en een half bouiilonblokje.
Een pakje roomculinair erbij en aan de kook brengen. Een paar minuutjes laten pruttelen.
In een ovenschotel de ontbijtspek, kip en ui mengen en de saus er over heen gieten. Zakje geraspte kaas er over en smullen maar!
zit wel in de planningquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Gaan jullie elkaar nou morgen nog zien?
Het klinkt iig een stuk vrolijker al...Wat voor goeds een klein berichtje kan doen he!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zit wel in de planninghoe het verder verloopt zien we dan wel weer
Ik ga morgen ook weer eens wat lekkers maken. Vandaag een magnetronmaaltijd, maandag een magnetronmaaltijd, gister alleen salade, dinsdag uit eten. Morgen maar eens wat lekkers maken! Even bedenken wat..quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:17 schreef Tezz het volgende:
Thx voor de gyros het geitje SHE!
Na een weekje inspiratiloos koken (vandaag frietpanvoer) heb ik net even mijn kookboeken door zitten bladeren.....
Morgen uit het kookboek van Jamie Oliver Italie de risotto bianco met zelfgemaakte pesto en daarbij gevulde kalfslapjes met citroen/kruiden/ricotta uit een ander kookboek.
Zaterdag de chili toestand van Rudolph op de SHE-manier. Met verse quacamole en pico de gallo erbij!
Dat maakt een mens weer vrolijk! Errug jammer dat ik vandaag de markt gemist heb door al dat gewerk van mij.
SOL neemt morgen wel de trein naar Valkenswaard ipv naar Dordrechtquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:17 schreef Tezz het volgende:
Thx voor de gyros het geitje SHE!
Na een weekje inspiratiloos koken (vandaag frietpanvoer) heb ik net even mijn kookboeken door zitten bladeren.....
Morgen uit het kookboek van Jamie Oliver Italie de risotto bianco met zelfgemaakte pesto en daarbij gevulde kalfslapjes met citroen/kruiden/ricotta uit een ander kookboek.
Ik kan je een aantal redenen noemen om dat niet te doen:quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
SOL neemt morgen wel de trein naar Valkenswaard ipv naar Dordrecht
a) klopt, maargoed wie geeft mij de garantie dat er gezoend wordtquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kan je een aantal redenen noemen om dat niet te doen:
a) ik kan vast niet zo lekker kussen als cnk
b) er komen geen treinen in valkenswaard
c) ik kan vast niet zo lekker kussen als cnk
Maar je bent wel van harte welkom hoor!!!!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:35 schreef DarkElf het volgende:
nou ik duik maar eens op de bank, heb er met moeite twee courgettekoekjes in gekregen (of eigenlijk anderhalf) 9gelukkig kan ik ze ff in de koelkast gooien, al die moeite voor niets anders en heb geen behoefte aan eten of wat dan verder ook ..
life sucks sometimes
Zou best kunnen..ik zag op m'n (overvolle) desktop een bestandje kookboek.doc dus ik openen en dat stond erin, erg lekker inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej grappig: dat is mijn recept!!!!! Smakelijk, het is echt een superrecept!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:46 schreef SHE het volgende:
Elf toch !
Jullie roepen allemaal oer-gevoelens bij me op zo. Het liefst zou ik jullie hier naartoe vliegen, een vuurtje maken, wijntjes inschenken en een grote pan lamsstoof maken, jullie op de bank kwakken, terwijl jullie onder een dekentje naar een chickflick kijken met een paar blokken Zotter chocolade in de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |