Wel dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lenton zwom 52.99 in een wedstrijd met mannen waarvan ik me nog steeds afvraag of dat wel klopt, da's ook nooit erkend als WR... onder de 53 met normale start lijkt me dus nog wat teveel van het goeie om als zekerheidje te presenteren
quote:
Nu zwemt iedereen overal trials dus het is op zich niet vreemd, sommige records stonden voor de EK al een jaar of 8 dus niet vreemd dat ze verbroken worden...quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:00 schreef Bruce117 het volgende:
wow, de ontwikkelingen zijn bijna niet meer bij te houden.
Het mag wat mij betreft ook wel iets minder vaak gebeuren dat een record verbroken wordt.
Ligt niet alleen aan het feit dat er trials gezwommen worden, want die werden 4 jaar geleden ook gezwommen. Door de nieuwe pakken zijn bijna alle oude tijden niets meer waard.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu zwemt iedereen overal trials dus het is op zich niet vreemd, sommige records stonden voor de EK al een jaar of 8 dus niet vreemd dat ze verbroken worden...
Hoe zit dat nou precies? VdH heeft niet de beschikking over dat pak omdat hij bij Nike zit toch? Of komen die ook met iets nieuws?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt idd toch vooral door die pakken te komen.
Pieter zit idd bij Nike, maar die schijnen ook druk bezig te zijn met de ontwikkeling van een soortgelijk pak.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:19 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou precies? VdH heeft niet de beschikking over dat pak omdat hij bij Nike zit toch? Of komen die ook met iets nieuws?
Omdat Pieter in de nadagen van zijn glansrijke carriere zit... het zou me echt verbazen als hij nu nog de tijden haalt die hij bijvoorbeeld op de toppen van zijn kunnen zwom in Sydney... wel of geen nieuwe pak, er is ook nog zoiets als lichamelijke ontwikkeling, hij zit in de nadagen, Bernard en Sullivan zitten nu in dezelfde fase als Pieter destijds in Sydney...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:32 schreef Cavalier1 het volgende:
Maar als een ''magere'' Sullivan het kan. Waarom Pieter dan niet.
Ja dat klopt maar hij is 30 in Peking, dus dat valt op zich nog wel mee. En als je goed voor je lichaam zorgt kan het dan nog wel top zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat Pieter in de nadagen van zijn glansrijke carriere zit... het zou me echt verbazen als hij nu nog de tijden haalt die hij bijvoorbeeld op de toppen van zijn kunnen zwom in Sydney... wel of geen nieuwe pak, er is ook nog zoiets als lichamelijke ontwikkeling, hij zit in de nadagen, Bernard en Sullivan zitten nu in dezelfde fase als Pieter destijds in Sydney...
Voor Sprinters is dat al oud, duursporters kunnen meestal langer meegaan (over het algemeen, kan best dat het bij zwemmen iets anders is).quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:10 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar hij is 30 in Peking, dus dat valt op zich nog wel mee. En als je goed voor je lichaam zorgt kan het dan nog wel top zijn.
Ze geeft een visitekaartje af maar ik denk dat Veldhuis ook nog wel een flink stuk harder kan dan wat ze in Eindhoven heeft laten zien... bovendien worden in Peking de finales in de ochtend gezwommen, het zou me verbazen als het dan zo hard gaat...quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:35 schreef Ericr het volgende:
Trickett kunnen ze het goud alvast geven op de 100m, of ze moet ziek worden in Beijing. Wat een tijd.
Het gat is bijna een seconde met de tijd van Veldhuis in Eindhoven en zeventiende gemeten vanaf haar PR.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze geeft een visitekaartje af maar ik denk dat Veldhuis ook nog wel een flink stuk harder kan dan wat ze in Eindhoven heeft laten zien... bovendien worden in Peking de finales in de ochtend gezwommen, het zou me verbazen als het dan zo hard gaat...
Zit wat in, maar zwemmers zijn het wel gewend om 's ochtends 5 a 6 uur al in het water te liggen en te gaan trainen. Dat is bij andere sporten toch anders. Maar goed, we zullen zienquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze geeft een visitekaartje af maar ik denk dat Veldhuis ook nog wel een flink stuk harder kan dan wat ze in Eindhoven heeft laten zien... bovendien worden in Peking de finales in de ochtend gezwommen, het zou me verbazen als het dan zo hard gaat...
Reken ook nog maar op Coughlin.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het gat is bijna een seconde met de tijd van Veldhuis in Eindhoven en zeventiende gemeten vanaf haar PR.
Als dan ook nog eens Steffen er bij komt zal de strijd om goud alleen maar heftiger worden.
Het gaat maar door.quote:SYDNEY - De Australische zwemmer Eamon Sullivan heeft vrijdag bij olympische kwalificatiewedstrijden in Sydney opnieuw het wereldrecord op de 50 meter vrij aangescherpt. Hij klokte in de finale een tijd van 21,28.
Trickett is volgens mij meer iemand van de 100m dan van de echte sprint... maar die Campbell is vrij indrukwekkend...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Reken ook nog maar op Coughlin.
In Australië wordt nu ook al 24.30 gezwommen op de 50 meter, nota bene door de 15 jarige Cate Campbell. Dat zou dus nog wel eens een WR kunnen worden als Trickett voluit gaat in de finale morgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |