Goed nieuws, BooBoo is terug!
Een uurtje geleden ging ik vanuit de supermarkt nog even bij mijn oude woning kijken (die overigens morgen gesloopt word) en nadat ik daar even had rondgehangen kwam hij opeens aanrennen! Helemaal knuffelig (ik denk omdat ie honger had

)
Ik had geen kattenmandje bij me en omdat de hele straat neergaat waren er ook geen directe buren om bij aan te bellen.
Ik heb BooBoo toen in zijn nekvel gegrepen en ben naar het eerste het beste bewoonbare huis gelopen dat ik zag. De mevrouw die opendeed heeft mij snel binnen gelaten (hoewel ik haar niet eens ken) en dat was maar goed ook, want BooBoo was het een beetje zat om opgepakt te worden om het zo maar te zeggen

Misschien strak plan om even tetanus injectie te halen
Toevallig had mevrouw een kattenmandje in huis en daar heb ik hem toen ik gestopt (gepropt, eerder). Toen terug naar huis en nu ligt hij op de bank te slapen:
![]()
Anderhalve week was inderdaad een beetje te snel om ze buiten te laten, ik wacht voortaan langer. Het punt is dat ik de afgelopen jaren heel vaak verhuisd ben en ik wachtte steeds minder lang met ze naar buiten laten omdat het altijd goed ging. Tot nu dus

Maar ja, weer wat geleerd
Ik had het plankje wel meteen gerepareerd toen ik erachter kwam dat ie stuk was. Ook had ik Amivedi gebeld, net als de dierenambulance en het asiel. Ook briefjes opgehangen (moet ik nu allemaal weer weghalen

)
Bedankt voor de support allemaal! Ik ben echt blij en opgelucht

Ow en Litso: ik hoop echt dat je jouw kat ook snel terugvindt en nog bedankt voor de tips