Alleen geeks hebben baarden!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Al die de chickies te pwnen zijn, moeten mannen met baarden zijn!
Pieter, TS en Arnold, die hebben baaaarden, die hebben baaaaaaaaaarden!
vergeet de extremo's niet!quote:
Verklap dat nou niet...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef right_turn het volgende:
Mooi verhaal, ik ga er gelijk zo'n stom beest van maken.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:33 schreef TeenWolf het volgende:
Arnold is dom. Hij had beter kunnen zeggen: "dat wijf mag wel op mijn gezicht komen zitten"
en als zij zei "welk wijf?"
had hij moeten zeggen : "jij natuurlijk tyfushoer" en met een briefje van 50 euro naar haar zwaaien.
Tering, wat typ jij als een kontraggende kleuter.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Gluckskafer het volgende:
.. zoeen ...
Boh gek, ...
Meh tjeh, ...
En hij zo van: ...
En onze andere college Pieter zo van: ..
En de secretaresse zo van: ...
En wij met z'n allen zo van: ...
... gepwnd ....
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:39 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Tering, wat typ jij als een kontraggende kleuter.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Gluckskafer het volgende:
(30 en immer vrijgezel, wonende bij zijn moeder)
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat jij en je collega's iemand die 30 is, vrijgezel en nog bij zijn moeder woont een macho noemt...dat is eigenlijk wat mij het meeste verbaast in dit verhaal.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:56 schreef Gluckskafer het volgende:
Klacht:
Macho collega gepwnd door de nieuwe secretaresse.
Zo te lezen is die collega van TS gewoon geestelijk gehandicapt, vandaar dat hij nog bij z'n moeder woont.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
30 en bij je moeder wonen...oh boy...
Dan zal het idd wel een heftig geval zijn, want een beetje verstandelijk gehandicapt persoon woont tegenwoordig met andere "geestverwanten" "zelfstandig" in een huis, weg bij moeders.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:37 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Zo te lezen is die collega van TS gewoon geestelijk gehandicapt, vandaar dat hij nog bij z'n moeder woont.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:33 schreef TeenWolf het volgende:
Arnold is dom. Hij had beter kunnen zeggen: "dat wijf mag wel op mijn gezicht komen zitten"
en als zij zei "welk wijf?"
had hij moeten zeggen : "jij natuurlijk tyfushoer" en met een briefje van 50 euro naar haar zwaaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |