quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
octopussy?
Vrees van nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En weet je ook hoe deze dame in het echie heet??
ja met paps alles goed gelukkigquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoop dat het met je pa goed gaat?
Ik voel me niet bepaald welkom in de AKQ SC eerlijk gezegd.
Dan vrees ik dat je toch het punt krijgt!!! De dame heet in het echt Maud Adams en ze speelde inderdaad de rol van Octopussy in de gelijknameige film!!quote:
Denk aan jezelf!!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja met paps alles goed gelukkigAlleen met mij wat minder
Oh echt? Nou wat mij betreft ben je altijd welkom hoor!
Dank je, dat is liefquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Denk aan jezelf!!!Je bent het waard!!!!
En bedankt, maar er zijn er die me gewoon stelselmatig negeren, en dan trek ik mijn conclusies en wil verder geen stoorzender zijn in een topicreeks die al langer zonder mij dan met mij draaide
Jeejquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
Yuri +1
Ik vind het heel leuk, en vind de mensen in de reeks ook heel leuk!!! Ik vind alleen dat ik echt genegeerd wordt, met name door één persoon die een grote rol heeft in de reeks, en ik voel gewoon dat ik die persoon in de weg zit en dat die me liever ziet gaan dan komen, vandaar! Ik wil geen vriendenclubje in de weg staan!!!.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dank je, dat is lief
Hmmm heb er zelf geen last van maar als jij het er niet leuk meer vindt dan moet je inderdaad niet meer posten. Maar vind het wel jammer hoor! Vind je inbreng in het topic altijd erg leuk
quote:
Ah okquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk, en vind de mensen in de reeks ook heel leuk!!! Ik vind alleen dat ik echt genegeerd wordt, met name door één persoon die een grote rol heeft in de reeks, en ik voel gewoon dat ik die persoon in de weg zit en dat die me liever ziet gaan dan komen, vandaar! Ik wil geen vriendenclubje in de weg staan!!!.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:30 schreef Houtspeer het volgende:
Tommorow never dies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |