Friso WIegersmaquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:06 schreef qonmann het volgende:
wiegersma
Ik snap wel wat er ongeveer mee bedoeld wordt. Maar noem het een liedjesschrijver of een dichter. Niet dat halfbakken gedoe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:04 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Vraagt de gene die een topic terug het woord 'recalcitrant' gebruikte
jawelquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:11 schreef Morendo het volgende:
polsstokhoogspringen?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik snap wel wat er ongeveer mee bedoeld wordt. Maar noem het een liedjesschrijver of een dichter. Niet dat halfbakken gedoe.
Ik vind het ietwat pretentieus. Maar goed, het maakt me verder ook niet uit hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Tekstdichter is een doodnormaal woord hoor.
Jelena Gadsjijevna Isinbajeva (Russisch: Елена Исинбаева) (Wolgograd, 3 juni 1982) is een Russische atlete, die bij de WK atletiek in Helsinki (Finland) in 2005 bij het polsstokhoogspringen het wereldrecord scherp stelde op 5,01 m, 1 cm boven het oude wereldrecord dat ook op haar naam stond.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:11 schreef Morendo het volgende:
polsstokhoogspringen?
Sja, het staat gewoon in de vandale.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind het ietwat pretentieus. Maar goed, het maakt me verder ook niet uit hoor.
Ach ja, ik doe gewoon een beetje obstinaatquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:18 schreef Houtspeer het volgende:
Je maakt er veel werk van he ElizabethR?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:18 schreef Morendo het volgende:
Dat is fout, ik vroeg om twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |