daar was ik al bang voor ja....quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:45 schreef Oblivion het volgende:
Ja, die vol zitten met andere spullen die ik er niet in wil hebben...
Ik heb van deze site de vloeibare versie én de kristalletjes (poeder) besteld.quote:
Pff... daar vraag je wat.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:04 schreef Oblivion het volgende:
Ja, maar ik wil dan wel graag de smaak van kibbeling.
Zo dicht mogelijk zelfs...![]()
Dus ik zit met de mix van kruiden, wat gaat er in de mix.
daar gaan volgens mij precies dezelfde kruiden overheen....quote:Op woensdag 9 april 2008 12:07 schreef nein het volgende:
Geef je zoontje gewoon een lekkerbekje ipv die kibbeling, veel lekkerderen makkelijker te maken
das ook een hele goeie!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:18 schreef Oblivion het volgende:
Neen, nein...![]()
Hij wil heel graag kibbeling...zitten geen graten in, hij is panisch voor graten...
Weet je wat het is, is eigenlijk best sneu, nu hij dus zelf kibbeling kan gaan halen kan het dus niet meer...![]()
Hij was er zo trots op dat hij het helemaal alleen kon halen.
Ik zat te denken, het kan natuurlijk ook aan de saus liggen!![]()
Dat ik daar nu pas achter kom...![]()
Goed, dan gaan we vanmiddag voor ronde twee...
Maar nu met zelf gemaakt remoulade saus!
*zoeken gaat...
quote:Remouladesaus
2 dl. mayonaise, 1 fijngehakte hard gekookt ei, 1 dl. kwark of yoghurt, 1 eetlepel fijngesneden bieslook, 1 eetlepel fijngehakte peterselie, 1 eetlepel kappertjes, 1 eetlepel kappertjes, 1 eetlepel augurk, mespuntje zacht mosterd.
Ja!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
das ook een hele goeie!
in de bakjes saus zit volgens mij o.a. suiker en censerveermiddel!
ik ook niet!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef Oblivion het volgende:
Zou dit wat zijn?
[..]
Nooit geweten dat er een ei in remouladesaus zit...
ik hoop met je meequote:Op woensdag 9 april 2008 12:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja!
En als je ziet hoeveel saus meneer nuttigt...![]()
Nu maar hopen dat het de saus is.....
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb net bij Albert heyn al de achterkant van het doosje kibbeling staan bestuderen![]()
Behalve een e nummer waarvan ik denk dat het vetsin is, heb ik knoflookpoeder en paprikapoeder onthouden. some help huh
![]()
Hopelijk ligt het aan de saus, dat zou echt enorm helpen.
Maar heb je op een pakje kibbeling gekeken of alleen het pakje kruiden voor kibbeling?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb net bij Albert heyn al de achterkant van het doosje kibbeling staan bestuderen![]()
Behalve een e nummer waarvan ik denk dat het vetsin is, heb ik knoflookpoeder en paprikapoeder onthouden. some help huh
![]()
Hopelijk ligt het aan de saus, dat zou echt enorm helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |