Of samen met Brian...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
En dat is nou het mooie: omdat ze die villa geen van allen verdienen te winnen, wordt het programma beëindigd voor de villa vrijkomtquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:10 schreef rooie3 het volgende:
Ben eruit laat Brian die villa maar winnen.Hij speelt het slimst en ze zijn allemaal bang voor hem.
Huub heeft alleen maar een grote bek maar doet niks.Durft alleen maar zwervers en teammaatjes aan te pakken.
Ze zijn weggestuurd door de miljonairs voor overleg tussen de miljonairsquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze pauze? Zijn ze in staking? Of is het werkoverleg onderdeel van het werk?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of samen met Brian...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
"Vriendschappelijk" kickboxwedstrijdje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:12 schreef tho_Omas het volgende:
Is er gevochten?
Ahquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Vriendschappelijk" kickboxwedstrijdje.
Oeps bedoelde de hoofdprijs.Brian speelt gewoon het slimst van allemaal ,het is jammer maar ik zie het wel zo.Huub had al zoveel kunnen doen,maar doet niks .quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is nou het mooie: omdat ze die villa geen van allen verdienen te winnen, wordt het programma beëindigd voor de villa vrijkomt
Gek hé...tis geen ring daar boven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:12 schreef pullup het volgende:
Dinos was dus opgedragen niet voluit te gaan
en wij dachten nogwel allemaal dat brian was uitgegledenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Dinos: hij ging goed neer.
Dimitri: Hij ging zo op zijn reet zitten.
Ach ja, zeker als je bedenkt dat de originele opzet was dat de grootste hufter zou winnen, dan is het niet meer dan logisch dat Brian wint... met een eervolle vermelding voor Huub als runner-upquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Oeps bedoelde de hoofdprijs.Brian speelt gewoon het slimst van allemaal ,het is jammer maar ik zie het wel zo.Huub had al zoveel kunnen doen,maar doet niks .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |