Zijn eerste doelpunt bedoel je, Nederland heeft al 2 doelpunten gemaaktquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maakt zojuist het eerste doelpunt in de kwalificatiereeks voor Oranje.
Dat er nog velen mogen volgen.
Ik dacht serieus dat dit de eerste wedstrijd wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zijn eerste doelpunt bedoel je, Nederland heeft al 2 doelpunten gemaakt
penalty versierd lijkt me een handigere woordkeuzequote:Op donderdag 9 april 2009 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een goal, een penalty veroorzaakt voor HSV en verder een puike wedstrijd.
Gaat lekker tot nu toe.
Ik kon even niet op het juiste woord komenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
penalty versierd lijkt me een handigere woordkeuze
Hij is inderdaad duidelijk gegroeid in Duitsland.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het echt knap hoe hij zich ontwikkeld heeft. Lacherig kan ik er niet meer naar kijken, prima pure verdediger.
wie wel dan momenteel?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:21 schreef Schoenveter het volgende:
Joris is een beperkte verdediger die niets in het Nederlands elftal te zoeken heeft!
En dan rechts VdWiel en links Gio?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:32 schreef Schoenveter het volgende:
[..]
Ik zie toch echt liever Boula-heintiga staan!
Ja zo iets;).quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
En dan rechts VdWiel en links Gio?
Als Boulah weer aan spelen toekomt, dan lijk me dat niet eens zo gek, al wordt de Mathijs wel onderschat denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |