quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:57 schreef Toad het volgende:
Ik werd er vanmiddag nog door iemand aan herinnerd. Wie? Foto volgt.
Die twee hebben hun ruzie alweer een tijdje geleden bijgelegd hoor. Erik heeft zelfs de boekpresentatie van Noordpool.FM gepresenteerd!quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:10 schreef -Hans- het volgende:
Erik de Zwart![]()
![]()
Hopelijk voor Michiel is hij weg als MetMichiel begint..
Je hebt 'm dus ook nog gesproken? Grappig!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:07 schreef Toad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke Michiel? Veenstra Veenstra!
Vanmiddag tijdens een prijsuitreiking op een maatschappelijk verantwoord ondernemen event in het mooie Zeeland.
Dan hoop ik nog dat hij snel is vertrokkenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:11 schreef Sirolf het volgende:
Die twee hebben hun ruzie alweer een tijdje geleden bijgelegd hoor. Erik heeft zelfs de boekpresentatie van Noordpool.FM gepresenteerd!
Ja! Hij is net zo sympathiek als op de radio.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt 'm dus ook nog gesproken? Grappig!
It's a small world (or country)...
he hequote:Op donderdag 27 maart 2008 16:57 schreef Feivel1 het volgende:
Tijd voor een uuropener!
Zal Maricha leuk vinden
Was jij datquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:59 schreef SunChaser het volgende:
Zo, mijn brandende vraag aan Erik is gesteld
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:59 schreef SunChaser het volgende:
Zo, mijn brandende vraag aan Erik is gesteld
En dat zonder "HALLO MET SUNCHASER VAN FOHOK!"quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:10 schreef SunChaser het volgende:
Ja, kwam er meteen doorheen. Die prijs kon me verder geen reet schelen.
Hoe kom je daar nou door heen? Bij de popkwis kom ik er niet doorheenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:15 schreef SunChaser het volgende:
Dan had ie m er meteen opgegooid denk ik
Wat was je truc om Maricha om te kopen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:19 schreef SunChaser het volgende:
Gewoon bellen
Ik kom er echt vaak doorheen, heb al 3x bij Claudia gewonnen, meegedaan aan Zoey, aan spellen op vrijdagavond, niet zo moeilijk hoor. Oja, popkwiz bij Veenstra ook al 2x meegedaan.
Vol!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
Nog 1 post te gaan, ik open niet
Tenzij iemand een TT weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |