abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57686848
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:01 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja, maar zoals ik al zei, ik vrees dat die moeder hem niet zomaar andere dingen gaat laten proberen. Dus doet ie t zelf, lekker naar de snackbar en dan ligt zn hele lichaam overhoop
Dat klopt. Ik zag eens bij een E.R. of House aflevering van zo;n jongetje die een hamburger at en daardoor vreselijk ziek werd. Zijn maag miste wat eiwit afbrekers of enzymen enzo

Ze heeft dus uiteindelijk zijn lichaam zo geconditioneerd dat hij nooit meer naar een normaal restaurant kan gaan om iets anders dan een eigen samengestelde salade te bestellen.

Kom op van een stukje brood ziek worden!?

Edit:
Valt mij nu op dat het in OUD staat. Dus ik hoef niet meer net alsof te doen om het topic vol te krijgen
A little bit hateful
pi_57686885
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:02 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Dat is een noodzaak, dat is wat anders he. Wist je dat er mensen die geen afweersysteem hebben en daardoor in een tentje moeten leven. Dus als iedereen dat zou doen, dan zou je in een paar eeuwen ziektes helemaal uit kunnen bannen. Maar tenslotte toch weer kantklare onzin.
Ik weet meer dan jij denkt. Het verhaal over ziektes kan ik niet helemaal volgen?
***** Kraak.....
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:08:53 #253
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57686895
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:06 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik zag eens bij een E.R. of House aflevering van zo;n jongetje die een hamburger at en daardoor vreselijk ziek werd. Zijn maag miste wat eiwit afbrekers of enzymen enzo

Ze heeft dus uiteindelijk zijn lichaam zo geconditioneerd dat hij nooit meer naar een normaal restaurant kan gaan om iets anders dan een eigen samengestelde salade te bestellen.

Was dat met een broer die met een meisje mailde en t jochie werd neergeschoten? Dan was t geen van beide iig
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:08:57 #254
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57686897
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:01 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja, maar zoals ik al zei, ik vrees dat die moeder hem niet zomaar andere dingen gaat laten proberen. Dus doet ie t zelf, lekker naar de snackbar en dan ligt zn hele lichaam overhoop
En precies hier heb je het probleem. Iemand die standaard slecht eet, zal weinig last hebben van veranderingen.
Iemand die zuiver eet en uit de ban springt, krijgt hell & fury van zijn lijf omdat het de stoffen niet gewend is.
DAT is wat er zielig is aan het verhaal, niet dat zijn mama hem probeert goed te voeden.
(Al had ik er rauw vlees en vis bij gegooid )
De mama is niet fout, de mama is niet voorbereid op de gevolgen van haar ogenschijnlijk juist dieet.
pi_57686929
quote:

Niet van de granen, wel van de toevoegingen.
***** Kraak.....
pi_57686946
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:08 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Ik weet meer dan jij denkt. Het verhaal over ziektes kan ik niet helemaal volgen?

Ja nee, dat was een onsamenhangend reply van mij met een tintje van "kennis" om toch een post te kunnen klaren.

Maar vertel. Jij volgt een dergelijke dieet? Mis je dan soms niet om iets anders te eten? Jij hebt geen keus.
Hij wordt ermee opgedrongen.
A little bit hateful
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:11:06 #257
150152 Queen_Bee
pi_57686955
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:08 schreef SHE het volgende:

[..]

En precies hier heb je het probleem. Iemand die standaard slecht eet, zal weinig last hebben van veranderingen.
Iemand die zuiver eet en uit de ban springt, krijgt hell & fury van zijn lijf omdat het de stoffen niet gewend is.
DAT is wat er zielig is aan het verhaal, niet dat zijn mama hem probeert goed te voeden.
(Al had ik er rauw vlees en vis bij gegooid )
De mama is niet fout, de mama is niet voorbereid op de gevolgen van haar ogenschijnlijk juist dieet.
Dan vind ik haar idee niet fout, maar wat zij nu doet is dan wel fout. Je speelt met een kinderleven, dan moet je goed weten wat je doet en dat weet zij klaarblijkelijk niet. Dus wat dat betreft vind ik haar wel degelijk fout.
I'm super sonic man
pi_57686957
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:57 schreef Liquidootje het volgende:
Hai Greys. Je moet meer posten om dit topic gesloten te krijgen voordat de modjes er lucht van krijgen, want anders...

1. Conleche 48 uurs ban vanwege aanstichting
2. SHE ban vanwege onsmakelijke uitspraken
3. KD vanwege het nimrod effect in discussie
4. Hara weekje weg vanwege herhaaldelijke sc uitlokking
5. Vivi omdat ze ehm vivi is
6. en ik... ehm.. ehm..

Hey ik ga mijn kinderen later denk ik niet vegatarisch opvoeden. Vond dat die vrouw wel een logica had, maar het was wat die man zei. Extremistisch iets doortrekken is altijd slecht. Een goede belans tussen gezonde voeding en lekkere voeding is het beste. Waarom zou je tot je 150ste willen leven als je rond je 90ste niet eens meer goed rond kunt gaan.
Ik heb nog nooit een ban gehad en ik ben pas net terug van vakantie, dus ik wil er nu ook geen, want ik ga morgen de hele dag Fokken op het werk. (als het rustig is ofcourse). Bovendien, bij constateren van feiten krijgt men doorgaans geen ban.

Ik ben ook niet zo heel dol op smeerleverworst overigens, maar moeders die hun kind niks warms te eten geven midden in de winter, dat vind ik pas echt misdadig. Als dat ventje later geen complex gaat krijgen en van de psych gaat horen dat z'n moeder misschien ietwat te dominant is geweest dan weet ik het niet meer.
pi_57687003
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:08 schreef SHE het volgende:

Die moeder kwam wat geobsedeerd over mede dankzij Hugo aan de Ritalin.
***** Kraak.....
pi_57687044
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een ban gehad en ik ben pas net terug van vakantie, dus ik wil er nu ook geen, want ik ga morgen de hele dag Fokken op het werk. (als het rustig is ofcourse). Bovendien, bij constateren van feiten krijgt men doorgaans geen ban.

Ik ben ook niet zo heel dol op smeerleverworst overigens, maar moeders die hun kind niks warms te eten geven midden in de winter, dat vind ik pas echt misdadig. Als dat ventje later geen complex gaat krijgen en van de psych gaat horen dat z'n moeder misschien ietwat te dominant is geweest dan weet ik het niet meer.
Werk je op zaterdagen?
Weet je dan wel wat je man de kinderen voed tussen de middag?
Of is dat ook een geval van moeder keurt alleen wat goed is voor de kids.
A little bit hateful
pi_57687073
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:12 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Die moeder kwam wat geobsedeerd over mede dankzij Hugo aan de Ritalin.
Ook al was Hugo er niet. Dat fragment was voldoende om mensen in het publiek te laten reageren.
A little bit hateful
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:15:31 #262
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_57687100
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:10 schreef janimie het volgende:

[..]

pziez, ff genieten tot een ieder de messcherpe nagels weer heeft ingetrokken
Neerkomen wel!
pi_57687102
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:10 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ja nee, dat was een onsamenhangend reply van mij met een tintje van "kennis" om toch een post te kunnen klaren.

Maar vertel. Jij volgt een dergelijke dieet? Mis je dan soms niet om iets anders te eten? Jij hebt geen keus.
Hij wordt ermee opgedrongen.
Ik kan zonder probleem alles eten wat slecht voor de mens is en soms sta ik erbij stil dat het niet voor iedereen weglegd is.
We zien nu een klein stukje op TV en kennen de hele achtergrond niet.
***** Kraak.....
pi_57687113
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:13 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Werk je op zaterdagen?
Weet je dan wel wat je man de kinderen voed tussen de middag?
Of is dat ook een geval van moeder keurt alleen wat goed is voor de kids.
Ik heb geen kinderen. (of mag ik dan niet in OUD ) De hond neem ik mee en die voed ik zelf.
pi_57687130
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:08 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Was dat met een broer die met een meisje mailde en t jochie werd neergeschoten? Dan was t geen van beide iig
Of was het Greys anatomy. hmmm wel iets met hamburger, dat weet ik zeker. In een hamburger zit ook zoveel E-getallen dat het een wonder is dat normale mensen daar niet ziek van worden.
A little bit hateful
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:17:12 #266
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_57687162
quote:
Dat kind had toch ook een glutenallergie? Nou, dan wil dat wel heur.
Ik ga naar huis.
pi_57687200
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:15 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Ik kan zonder probleem alles eten wat slecht voor de mens is en soms sta ik erbij stil dat het niet voor iedereen weglegd is.
We zien nu een klein stukje op TV en kennen de hele achtergrond niet.
Heb je het over de clip of over de hele documentaire?
http://www.vetvrij.com/documentaire-rauw-eten.html <-- is de hele iig.
A little bit hateful
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:19:14 #268
150152 Queen_Bee
pi_57687239
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:16 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Of was het Greys anatomy. hmmm wel iets met hamburger, dat weet ik zeker. In een hamburger zit ook zoveel E-getallen dat het een wonder is dat normale mensen daar niet ziek van worden.
Nee, waar ik het over had was Law & Order oid. Later op Net 5
I'm super sonic man
pi_57687240
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:16 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Er zit nogal verschil tussen een lap droog vlees of een lekker vette hamburger van de bakplaat bij de lokale frietboer.
***** Kraak.....
pi_57687304
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:17 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dat kind had toch ook een glutenallergie? Nou, dan wil dat wel heur.
oh, Ik wil een bloedonderzoek zien.
Naja, hij zal wel op een dieet gemoeten van de dokter, maar toen ging mama zelf op onderzoek uit en besloot het helemaal door te trekken. Meteen zijn astma verholpen, zijn allergien en als ze morgen iets anders leest waardoor komkommers slecht zijn.. dan ehm.. nee dat laatste was een aanname.
A little bit hateful
pi_57687338
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Er zit nogal verschil tussen een lap droog vlees of een lekker vette hamburger van de bakplaat bij de lokale frietboer.
Hoeveel lokale frietboeren krijgen tegenwoordig niet twee keer per week een witbusje voor hun deur Zelfde met bakkers.
A little bit hateful
pi_57687374
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:18 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Heb je het over de clip of over de hele documentaire?
http://www.vetvrij.com/documentaire-rauw-eten.html <-- is de hele iig.
Ik heb 't over het feit dat er mensen zijn die zeer beperkt worden in hun voedsel door allergische reacties.
Daarnaast heb je sektes die zich met met zuivere leer bezighouden en daar voedsel ook bij betrekken.
***** Kraak.....
pi_57687403
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Nee, waar ik het over had was Law & Order oid. Later op Net 5
Nee, advocaten (en politie) series.. daar ben ik mee gestopt. Dan wil ik altijd advocaat worden en lekker slim doen met rechten artikelen.

Jij was toch vegetarisch he q_b.
A little bit hateful
pi_57687451
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:22 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hoeveel lokale frietboeren krijgen tegenwoordig niet twee keer per week een witbusje voor hun deur Zelfde met bakkers.
Ik snap je post niet?
***** Kraak.....
pi_57687483
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:23 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Ik heb 't over het feit dat er mensen zijn die zeer beperkt worden in hun voedsel door allergische reacties.
Daarnaast heb je sektes die zich met met zuivere leer bezighouden en daar voedsel ook bij betrekken.
Ja weet je eigenlijk wat het is.
Ik weet niet eens waar wij het over hebben. Jij vindt dat men beter op voedsel moeten letten of dat zulke dieten bestaan omdat er allergische mensen zijn oid.

Ja vind ik ook
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')