logisch toch? Die mens heeft daar zijn broodwinning uit...quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als je naar een random fietsenmaker gaat en gewoon vraag 'wilt u een nieuwe achterband monteren?' legt ie er een band om van minstens 30 euro, meteen een nieuwe binnenband a 5 euro + minstens 15 euro arbeidsloon (en eerder 20)
Heeft ie een vette boterham van, zelf maken dus!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:29 schreef Athmozz het volgende:
[..]
logisch toch? Die mens heeft daar zijn broodwinning uit...
Dan had ik mijn telefoon gepakt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:41 schreef MichielPH het volgende:
Stel, je was 20 jaar eerder geboren; Fok! bestond nog niet, ARPAnet was in ontwikkeling. Hoe had je dit helse vraagstuk dan opgelost?
En dat doe je daarna met de informatie dan? Beslissen of je beter een nieuwe iets kan kopen wellicht?quote:
Het enige dat je extra moet doen t.o.v. de voorband is een vorkspanner gebruiken. De rem moet je bij de voorband op losmaken. En als je aan de goede kant werkt, hoef je je versnellingen e.d. helemaal niet aan te rakenquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:41 schreef Skv het volgende:
Ja, maar ik kan geen achterwiel er uit slopen, loskoppelen van remmen, versnellingen enzo en het dan weer op een werkende wijze in elkaar klussen. Band van het voorwiel verwisselen kan ik wel.
Juist, een nieuwe kost ook een paar tientjes namelijk..quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:50 schreef MichielPH het volgende:
[..]
En dat doe je daarna met de informatie dan? Beslissen of je beter een nieuwe iets kan kopen wellicht?
Daar leg ik toch liever 11 euro voor neer.. heb ik de moeite niet en weet ik zeker dat het allemaal weer werktquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het enige dat je extra moet doen t.o.v. de voorband is een vorkspanner gebruiken. De rem moet je bij de voorband op losmaken. En als je aan de goede kant werkt, hoef je je versnellingen e.d. helemaal niet aan te raken.
ik doe dat ook nooit zelf hoor,waarom zou je zelf gaan liggen te kutten als je voor 3 tientjes zelf niks hoeft te doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:39 schreef Tommzzz het volgende:
jezus als je dat al niet eens kan, ben je wel een man?
Da's ook weer waar. Heb 'n tijdlang zelf veel gehannes gehad met fietsen, stond haast elke week te klussen, dan word je er vanzelf handig in. Maar als ik nu tegen een probleem aanloop is de kans ook groot dat ik m'n bicycle naar de fietsenmaker breng. Dan maar een tientje extra kwijt, kan ik zelf dat half uur weer nuttig besteden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar leg ik toch liever 11 euro voor neer.. heb ik de moeite niet en weet ik zeker dat het allemaal weer werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop