Heb een bril een half jaar voor de zwangerschap van Merlijn aangeschaft en pas na de bevalling opgezet, omdat ineens mijn zicht veel slechter was. Mijn huidige bril ben ik pas tijdens de zwangerschap gaan dragen, had ik ook al een jaar liggen
 Heb een bril een half jaar voor de zwangerschap van Merlijn aangeschaft en pas na de bevalling opgezet, omdat ineens mijn zicht veel slechter was. Mijn huidige bril ben ik pas tijdens de zwangerschap gaan dragen, had ik ook al een jaar liggen  Maar dat wil niet zeggen dat ik wil weten wat mijn zicht is. Ga over een tijdje wel weer een keer ergens naar toen
 Maar dat wil niet zeggen dat ik wil weten wat mijn zicht is. Ga over een tijdje wel weer een keer ergens naar toen  .
.

quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:24 schreef p_iglet het volgende:
je mag tijdens het geven van borstvoeding bijvoorbeeld ook niet je ogen laten laseren

Allemachtigquote:Op zondag 20 april 2008 20:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga morgen eerst een lactatiekundige raadplegen, desnoods op consult. Dan ga ik weer naar de huisarts en als die me weer niet wil helpen vraag ik via de verzekering bij welke huisarts is terecht kan voor een second opinion. Ik zit op het randje van een borstontsteking inmiddels
Als je fles of speen kapot is kun je nieuwe kopen, met borsten gaat dat zo lastig he?!
 (ik wilde zojuist nog zeggen dat een klacht indienen zeker gerechtvaardigd was.  Dit is écht heel erg erg, en ontzettend ondermijnend voor je borstvoedingsperiode).
 (ik wilde zojuist nog zeggen dat een klacht indienen zeker gerechtvaardigd was.  Dit is écht heel erg erg, en ontzettend ondermijnend voor je borstvoedingsperiode).

Waardeloos zo'n huisarts
 Waardeloos zo'n huisarts  IK hoop echt dat je morgen verder komt
 IK hoop echt dat je morgen verder komt  

Alleen weiger is nu om 's nachts met iets aan te gaan slapen, de snelste manier om er van af te komen. Erger zal het iig niet worden.. ik hoop maar dat mijn borsten snel doorhebben dat ze 's nachs gewoon om de vier uur geleegd worden en dat ze dat niet zelf hoeven te doen
 Alleen weiger is nu om 's nachts met iets aan te gaan slapen, de snelste manier om er van af te komen. Erger zal het iig niet worden.. ik hoop maar dat mijn borsten snel doorhebben dat ze 's nachs gewoon om de vier uur geleegd worden en dat ze dat niet zelf hoeven te doen  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |