Waarom zou dit volgens jou een productiedip kunnen zijn? Ik ben daar echt nieuwsgierig naarquote:Op zondag 30 maart 2008 22:07 schreef Iksje het volgende:
Liande drinkt wel langer en wil nu twee borsten, kan dit op een productiedip duiden?
Jeetje Bixquote:Op zondag 30 maart 2008 23:20 schreef bixister het volgende:
zeker!die nog natte haartjes van Nienke... schattig!
ik heb ook even een oudje erbij gezocht van Piets eerste drankje thuis.nog niet zo handig ondersteund e.d., aandoenlijk vind ik zelf.
.
en dan wil ik Annaook even showen.
die was hier anderhalve week oud (jong).
Omdat ze eigenlijk van bij de start genoeg had met 1 borst, zelfs een toetje wou ze niet. En nu wil ze dus ineens wel beide kanten. Ze drinkt ook meteen enthousiaster bij de tweede borst (want daar komt de melk dus terug vlot)quote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef nebelung het volgende:
[..]
Waarom zou dit volgens jou een productiedip kunnen zijn? Ik ben daar echt nieuwsgierig naar
Want ik snap dat niet: als je kind goed drinkt, ook al is het langer en meer en ánders dan eerst en ze plast gewoon goed, waarom denk je dan aan een productiedip?
Ik denk dan eerder: ze wordt groter en ze kan steeds meer (misschien kan ze net wat nieuws?) en heeft dan meer nodig. Misschien is ze ook net met bijvoeding begonnen, dan gaan kindjes soms ook meer drinken tijdelijk.
Dat bijten is wel vervelend. Wanneer doet ze het? Aan het eind van de voeding of het begin (in beide gevallen stroomt de melk dan nog niet of minder hard). Als het aan het eind is dan deed ik altijd resoluut afkoppelen. Als ze het aan het begin doet: misschien even de tsr alvast opwekken en dan aanleggen?
Of als het anders is: even weer goed op aanleggen letten.
Ik vind de foto's echt mooi
Er zit een bobbeltje dat niet weggaat. De dokter wilde zeker weten dat het niets was.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:39 schreef nebelung het volgende:
Borstonderzoek tijdens een borstvoedingsperiode is niet erg betrouwbaar Ticootje. Ik hoop dat ze dat wel hebben gezegd? Waarom een echo overigens?
Iksje, ik zou me totaal geen zorgen maken, het klinkt allemaal heeeeeel normaal
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:09 schreef Popples het volgende:
is het normaal dat als je bv geeft meer honger hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |