Ben nog steeds aan de AB, wel koortsvrij, maar mijn borst voelt nog steeds alsof er onder de hele huid (binnen, buiten en onderkant vd borst) een enorme blauwe plek zit ofzo. En de buitenkant voelt alsof ik ontzettend verbrand ben. Voeden gaat goed, alleen is Thomas wel heel onrustig nu. Aan de kant vd ontsteking is hij heel trekkerig en aan de andere kant laat ie om de paar minuten mijn tepel los om dan te gaan liggen jammeren dat ie 'em kwijt is.
Oh, en de rugpijn, die is het ergst. Komt opzetten na het voeden met de ontstoken borst (aan die kant ook) en dus tijdens het voeden aan de andere kant. Daarna moet ik nog veel bukken (luieren, inbakeren) en dat is best naar.
Ik overweeg erg de LK nog maar eens te bellen of ze nog eens kan langskomen, want ik ben zo bang dat het een neverending story gaat worden.
Moet je die gentiaan na elke voeding doen?
Ik heb hier bosbessenextract staan, maar dat is nog ongeopend omdat ik tot nu toe te lui ben geweest om zeven maal daags met een wattenstaafje over mijn kinds gehemelte te gaan zitten smeren.
Hardloper.
IG @webkim