abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:50:04 #51
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_57629651
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:12 schreef Magics het volgende:
Denk je ik ga ff een goeie vriendin ondersteunen bij de crematie van haar vader, kan dat doodleuk niet omdat de trein 20 F*CKING MINUTEN vertraging heeft. VUILE KANKUH KUT NS, Luie LAMDONDERS !!!!!!!! KUT ORGANISATIE!!!!!!
HOEEEEEEEEEEEEEEERENTENT!

Zo dat moest er ff uit phew...
Ligt niet aan de NS, ligt aan jezelf.

Verkapt ik-is-op-tijd-maar-zij-zijn-te-laat-terwijl-ik-eerst-eerder-uit-huis-moet-gaan.

Bij deze een eeuwig royement door de Bond Voor De Stiptheid.
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:01:19 #52
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_57644491
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ligt niet aan de NS, ligt aan jezelf.

Verkapt ik-is-op-tijd-maar-zij-zijn-te-laat-terwijl-ik-eerst-eerder-uit-huis-moet-gaan.

Bij deze een eeuwig royement door de Bond Voor De Stiptheid.
Slaat echt hélémaal nergens op. Ik was er namelijk netjes op het tijdstip dat de NS beloofd had dat de trein zou rijden. Dus had niet eerder moeten vertrekken of wat dan ook. Dikke BULL
....in de donkere nacht.
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:19:20 #53
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_57644857
Ben ook geen fan van NS (hele week al vertragingen), maar wat de TS hier nu wegzet is wel heel deuzig
Als je zo'n belangrijke afspraak heb pak je een trein eerder, of een bus/taxi...desnoods ga je fietsen...
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_57646309
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:01 schreef Magics het volgende:

[..]

Slaat echt hélémaal nergens op. Ik was er namelijk netjes op het tijdstip dat de NS beloofd had dat de trein zou rijden. Dus had niet eerder moeten vertrekken of wat dan ook. Dikke BULL
Nee, maar kijk, de NS is dermate incompetent dat iedereen die er niet bij voorbaat van uit gaat dat de ze vertraginging hebben dat geheel aan zichzelf heeft te wijten als het dan daadwerkelijk gebeurt.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_60042279
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:31 schreef Seneca het volgende:

[..]

Nee, maar kijk, de NS is dermate incompetent dat iedereen die er niet bij voorbaat van uit gaat dat de ze vertraginging hebben dat geheel aan zichzelf heeft te wijten als het dan daadwerkelijk gebeurt.
Net als een auto, net als een fiets of elk vervoersmiddel dan ook kan een trein kapot gaan. Hoe goed het onderhoud ook is. Dus voor een belangrijke afspraak ga je eerder weg. Ook op de fiets, want dan kan je een lekke band krijgen, ook met de auto, want daar kan je in de file komen, of pech krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')