Helaas niet meerquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:14 schreef Timmert het volgende:
Heb je de afstandbediening erbij?
Ja daar gebruik ik 'm alleen maar voor, het geluid ben ik erg tevreden over. Maar omdat ik alleen maar muziek beluister heb ik dan ook liever een dedicated cd speler. Wat is de kleur van de Marantz en hoe oud is ie? Ik ben zeker geinteresseerd in de ruilquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:09 schreef eerke het volgende:
Ik heb een marantz cd5000 cd-speler die ik nauwelijks meer gebruik. Ik heb wel interesse in een ruil. Is deze dvd-speler een beetje te gebruiken als cd-speler?
klopt inderdaad, helaasquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:36 schreef eerke het volgende:
Ik lees overal dat deze onkyo geen gebrande cd's en dvd's kan afspelen. Dvd's maken me niet zo veel uit want ik heb een hele verzameling legale dvd's, maar een gebrande cd afspelen is toch wel een must voor mij.
mijn interesse vervalt hierdoor, sorry
ik heb zowel PAL als NTSC dvd's erop afgespeeld, dus ik ga ervan uit dat ie regiovrij isquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:07 schreef classpc het volgende:
Ik heb op zich wel interesse, maar ik vind het een beetje jammer dat de afstandsbediening er niet bij zit
[edit]
Welke regio's kan ik hier op afspelen trouwens?
[edit2]
Is dit 'm?
[ afbeelding ]
ik heb even gekeken, maar geen dvd ab's van onkyoquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:19 schreef Dennis121 het volgende:
Misschien op Afstandsbediening Online nog een (tweedehands) originele te krijgen voor een leuke prijs?
ik heb een goedkoop philips ding en het werkt toppie, ook in menu's enzo pakt ie gewoon alle commands.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:16 schreef classpc het volgende:
Dat zal wel, maar een universele AB werkt vaak niet zo fijn als het origineel
(of je moet zoeen hele dure hebben van Logitech ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |