spookyquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:31 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik wil ook geld.
p.s. Dit toetsenbord is gemaakt door de twilight zone
Gohquote:
Gaat maar traag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
Waarschijnlijk omdat half NL hem nu zit te kijkenquote:
Heb je'm ooit gelezen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef Vlarp het volgende:
Er staan heftige teksten in de Koran ja, maar sla de bijbel eens open, daar staan ook vreselijke dingen in
Wat een logicaquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef Vlarp het volgende:
Er staan heftige teksten in de Koran ja, maar sla de bijbel eens open, daar staan ook vreselijke dingen in, en de Nederlandse samenleving is toch echt op de Christelijke grondbeginselen gebaseerd.
Ja, Christelijk opgevoed en ben ook nog een paar jaar beleidend christen geweest zoals dat zo mooi heetquote:
Dan zou ik hem nogmaals herlezen. Ik heb er 3 staan, je mag er wel eentje lenen. Volgens mij staat in geen enkele iets over verbranden, hoofden afhakken en uitroeien van andersgelovigen. Kan het mishebben hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, Christelijk opgevoed en ben ook nog een paar jaar beleidend christen geweest zoals dat zo mooi heet
Ja, ik zag je edit te laatquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ik hem nogmaals herlezen. Ik heb er 3 staan, je mag er wel eentje lenen. Volgens mij staat in geen enkele iets over verbranden, hoofden afhakken en uitroeien van andersgelovigen. Kan het mishebben hoor.
De Bijbel is, als je hem letterlijk op gaat volgen, ook een kolere gevaarlijk sprookje, maar toch wel een stuk minder gewelddadig dan de Koran.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |