abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:30:41 #226
182751 MisterO
wispelvurig
pi_57670714
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:27 schreef MrBrightside het volgende:
Ik denk niet dat de AIVD hun hele onderzoek precies uit de doeken doet aan jou. Ook niet aan mij trouwens.
Het was dan ook sarcastisch bedoeld
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:30:57 #227
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_57670720
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:26 schreef MisterO het volgende:

[..]

www.aivd.nl
wat moet ik met die link....

dat is hetzelfde als dat ik beweer dat mc donalds bewezen heeft dat ze 10 procent meer ui op hun hamburgers doen, jij je afvraagt hoe ze dat bewijzen, en ik een link naar de mc donalds homepage er neer zet....

anyways. laat maar
ben de fitna discussies ook al weer lang en breed moe
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:36:10 #228
182751 MisterO
wispelvurig
pi_57670831
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:30 schreef Cybart het volgende:

[..]

dat is hetzelfde als dat ik beweer dat mc donalds bewezen heeft dat ze 10 procent meer ui op hun hamburgers doen, jij je afvraagt hoe ze dat bewijzen, en ik een link naar de mc donalds homepage er neer zet....
Het was een maand of 2 geleden op het nieuws en op Nova... maar ik hoef er ook niet zozeer meer over te praten, mijn standpunt staat vast en ik wil het weer over onzinnige dingen hebben in dit onzinnige topic
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:47:43 #229
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_57671038
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:29 schreef samjustme het volgende:

[..]

Als mensen niet zo negatief en bang voor islam zouden zijn dan zou de wereld een stuk aangenamer zijn.
Moslim=terrorist blijkbaar volgens velen.
Als moslims redelijke mensen zouden zijn die niet een lange geschiedenis hebben waarin ze gewone burgers afslachten, en ze een campagne voeren waarbij het doel zoveel mogelijk burgers om te brengen, dan zou de wereld een stuk aangenamer zijn.

Israel, Madrid, New York... Theo van Gogh.

Oh wacht, vervang lange geschiedenis voor de afgelopen twintig jaar, en je hebt al een mooi voorbeeld van een religie die duizenden doden op haar naam heeft staan omdat haar volgelingen streng in de leer zijn en ze bloed vergieten in naam van hun geloof, in opdracht van hun geloof.

Neem eens een kijkje op Marokko.nl, dat is het levende bewijs dat Wilders een figuur is dat nog lang niet overbodig is.

Mocht er een aanslag worden gepleegd om een zielig filmpje zoals Fitna, dan is Wilders zijn punt bewezen, dan is de Islam een gevaar voor de mensheid, de veiligheid, de redelijkheid.

Alle ledn van Monthy Python leven namelijk nog... om maar even een vergelijking te maken...
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:53:11 #230
182751 MisterO
wispelvurig
pi_57671140
Jij begrijp me Cairon.
Sam ik heb niks tegen moslims, wel tegen moslim extremisten. En dat zal ook niet weggaan zolang ze aanslagen blijven plegen in Israel, Europa of waar dan ook. Je moet hun daden ook niet goed gaan keuren.
pi_57671150
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef Cairon het volgende:

[..]

Als moslims redelijke mensen zouden zijn die niet een lange geschiedenis hebben waarin ze gewone burgers afslachten, en ze een campagne voeren waarbij het doel zoveel mogelijk burgers om te brengen, dan zou de wereld een stuk aangenamer zijn.

Oh wacht, vervang lange geschiedenis voor de afgelopen twintig jaar, en je hebt al een mooi voorbeeld van een religie die duizenden doden op haar naam heeft staan omdat haar volgelingen streng in de leer zijn en ze bloed vergieten in naam van hun geloof, in opdracht van hun geloof.

Neem eens een kijkje op Marokko.nl, dat is het levende bewijs dat Wilders een figuur is dat nog lang niet overbodig is.

Mocht er een aanslag worden gepleegd om een zielig filmpje zoals Fitna, dan is Wilders zijn punt bewezen, dan is de Islam een gevaar voor de mensheid, de veiligheid, de redelijkheid.

Alle ledn van Monthy Python leven namelijk nog... om maar even een vergelijking te maken...
Hoeveel moslims ken je uberhaupt?
Ten tweede niet alle moslims zijn hetzelfde, leef maar verder in angst en in je hol, good luck ermee .
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_57671218
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:53 schreef MisterO het volgende:
bla bla
Het gaat om dat moslims met de nek worden aangegekeken en deels ook aan zichzelf te danken, misschien wat meer weerstand tegen anderen.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_57671223
quote:

Alle leden van Monty Python leven nog ?
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:59:10 #234
182751 MisterO
wispelvurig
pi_57671263
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:56 schreef samjustme het volgende:

[..]

Het gaat om dat moslims met de nek worden aangegekeken en deels ook aan zichzelf te danken, misschien wat meer weerstand tegen anderen.
Geen blabla, tis realiteit. De film is niet tegen moslims in het algemeen, dat zei Wilders gisteren ook op zijn persconferentie. Het gaat puur om de moslim extremisten. Ik begrijp het helemaal dat het niet tof is dat sommigen alle moslims over een kam scheren, maar daar zijn de moslim extremisten voor een groot deel verantwoordelijk voor.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:00:45 #235
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_57671286
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:56 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Alle leden van Monty Python leven nog ?
ze zijn in ieder geval niet neergesabeld op straat voor de school van hun kinderen door een fundi-christen na het zien van "The Life of Brian"
I'm hungry!
pi_57671349
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:53 schreef MisterO het volgende:
Jij begrijp me Cairon.
En dat zal ook niet weggaan zolang ze aanslagen blijven plegen in Israel, Europa of waar dan ook. Je moet hun daden ook niet goed gaan keuren.
Schat volgens mij ben je blind, Israeliers zijn ook geen heilige schepseltjes.
Genoeg gruwelijke daden wegens Palestijnen begaan. Haat creert haat, een spiraal van geweld helaas.
De oplossing is in ieder geval niet moslims de mond te snoeren, te beledigen enz. Creer je alleen maar een groter voedindsbodem voor terrorisme.
pi_57671407
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 12:59 schreef MisterO het volgende:

[..]

Geen blabla, tis realiteit. De film is niet tegen moslims in het algemeen, dat zei Wilders gisteren ook op zijn persconferentie. Het gaat puur om de moslim extremisten. Ik begrijp het helemaal dat het niet tof is dat sommigen alle moslims over een kam scheren, maar daar zijn de moslim extremisten voor een groot deel verantwoordelijk voor.
Het feit is dat in Nederland maakt geen moer uit hoe goed je wel of niet geintegreerd bent mensen kijken je toch aan als allochtoon. Bullshit in kwadraat dus wat je aan het vertellen bent en ja kan uit eigen ervaring spreken dat mensen het zo zien.

En natuurlijk zijn extremisten grotendeels voor verantwoordelijk ben met je eens. Maar ja ik weet de oplossing ook niet .
pi_57671436
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:00 schreef Cairon het volgende:

ze zijn in ieder geval niet neergesabeld op straat voor de school van hun kinderen door een fundi-christen na het zien van "The Life of Brian"
Oh, op die fiets. Nee, da's waar... er waren wel flinke protesten en boycots geloof ik, maar daar bleef het netjes bij.

Overigens heeft God wel Graham Chapman (Brian) gestraft door 'm te laten sterven aan kanker. Maar misschien was dat ook wel omdat ie homo was.

Jaja.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:09:13 #239
182751 MisterO
wispelvurig
pi_57671461
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:03 schreef samjustme het volgende:

[..]

Schat volgens mij ben je blind, Israeliers zijn ook geen heilige schepseltjes.
Genoeg gruwelijke daden wegens Palestijnen begaan.
mop, begin daar asjeblieft niet over. want dan zullen we uren met elkaar in discussie zijn.
pi_57671482
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:07 schreef samjustme het volgende:

Het feit is dat in Nederland maakt geen moer uit hoe goed je wel of niet geintegreerd bent mensen kijken je toch aan als allochtoon.
Ja, dus? Alsof allochtoon per definitie slecht is.

Het wordt pas vervelend wanneer allochtonen niét geïntegreerd zijn en zich vervelend gedragen.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:11:12 #241
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_57671492
vooralnog neemt de israelische overheid zich niet voor om Palestina van de aardbodem te vegen, en zweert het niet alle moslims te vernietigen. Daarbij is de Israelische overheid aanspreekbaar op wat ze doen en wat ze een ander aandoen. Het is vele malen transparanter en redelijker dan de Palestijnen...

die gillen en krijsen dat ALLE joden dood moeten dan heel Israel van de kaart moet worden geveegd, en die vervolgens zichzelf doodleuk opblazen op een volle markt met als doel zo veel mgelijk burgerslachtoffers te maken.

Zie bijvoorbeeld ook Bali, waar een moslim zichzelf opblies in een toeritische nachtclub waar Australiers aanwezig waren...

Of imams die hier roepen dat Nederlanders lager zijn dan varkens en honden, en dat homo's een ziekte zijn... om vervolgens om het nieuws aan te moeten horen dat gematigde moslims, gewone mensen van de straat dus... opkomen voor aanslagen, feestvieren als duizenden mensen zojuist hun leven hebben verloren, en hier ruiten ingooien en rellen om wat er in Israel gebeurd, en om doodleuk te verkondigen dat die ene imam helemaal gelijk heeft, dat dat het geloof is, en dat er vrijheid van meningsuiting en geloof bestaat...

maar dat zijn de figuren die nu lopen te bokken en te steigeren en eisen dat anderen de mond gesnoerd worden omdat ze dingen roepen die zij niet willen horen, en vervolgens fatwa's en jihads uitroepen om critici af te slachten...
I'm hungry!
pi_57671528
quote:

[..]

Christenen hebben een niet minder gewelddadige of onredelijke geschiedenis.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:16:58 #243
182751 MisterO
wispelvurig
pi_57671598
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 13:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:

[..]

Ontkent hij dat dan ofzo? waarom haal je dat opeens bij?
pi_57671603
quote:

Hoera, het kruistochten-argument .

Hullie deden het ook, eeuwen geleden.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:17:49 #245
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_57671620
quote:

[..]

Het feit is dat in Nederland maakt geen moer uit hoe goed je wel of niet geintegreerd bent mensen kijken je toch aan als allochtoon.
Schijt toch een eind op.

In Nederland boeit het niemand een worst of je blank of zwart of mocca of geel of rood of groen bent... niemand hier maakt zich nog druk om huidskleur.

Het is cultuur dat mensen afkeuren...

en drie keer raden, als een "nieuwe" cultuur hier komt en eist dat de "oude" cultuur zich aanpast, dan levert dat strijd op. We hebben in dit land hard gevochten voor gelijke rechten voor mannen en vrouwen, homo emancipatie is iets dat Nederland het imago van tolerant en open land heeft opgeleverd...

mensen zijn er niet happig op dat er ineens een groep aan komt stormen die zegt dat vrouwen minder waard zijn, en homo's met hun kop naar beneden van een flat moeten worden afgegooid.

Eindelijk 4 stappen vooruit, komt er een groep aan die eist dat we er weer 5 terug zetten.

Dat is geen blinde haat, dat is geen stompzinnig voorbeeld van discriminatie.

Dat is logica.

Waarom moet ik mijn rechten inleveren om een minderheidsgroepering het naar hun wens te maken. Als je homo's maar vies vind, als je niet wil zien dat vrouwen gelijk zijn aan mannen, als nederlanders zo verschrikkelijk vies en vuil zijn...

dan rot je toch gewoon op?

Waarom zou je willen wonen in een land dat alles belichaamt dat je haat?
I'm hungry!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:19:34 #246
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_57671651
quote:

[..]

omdat het jaar 1154 ofzo ECHT hetzelfde is als 2001...

Omdat pietje in 1890 een koekje uit de koektrommel jatte, mag ik dat vandaag ook doen?
I'm hungry!
pi_57671665
quote:

[..]

Het feit is dat in Nederland maakt geen moer uit hoe goed je wel of niet geïntegreerd bent mensen kijken je toch aan als allochtoon.
Het is nog sterker. Mensen nemen aanstoot aan uiterlijkheden. Je kunt een niet geïntegreerde buitenlander zijn, de taal nauwelijks spreken, maar zolang je er maar uit ziet als een Nederlander, kijkt niemand er van op. Een Engelsman die twintig jaar in Amsterdam woont, maar nauwelijks Nederlands praat? Geen probleem, vinden we zelfs schattig, kunnen we leuk ons televisie Engels op oefenen. Is het geen Engels maar Arabisch en heb je een iets getinte huidskleur, dan is het opeens een Groot Probleem.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:20:24 #248
182751 MisterO
wispelvurig
pi_57671669
Cairon, je bent mijn held van vandaag. punt.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:20:44 #249
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_57671674
quote:

[..]

Moslims zíjn redelijke mensen, stuk voor stuk. Jij kent er blijkbaar nul, omdat je leeft in bekrompen wereldje dat alle moslims terroristen zijn. Ik ken er genoeg waar ik het prima mee kan vinden en waarbij ik echt niet opgehangen ga worden omdat ik homo ben.

Echt, kom eens buiten en laat je eens wat minder hersenspoelen door Wilders, je zal versteld staan. Op hooguit 500 meter van m'n kamer vandaan komt de grootste moskee van Europa te staan, en ik vind het een prachtgebouw. Waarom zouden hun geen grote moskeeën mogen bouwen als wij wel enorme kathedralen mogen bouwen?

De islam is totaal geen gevaar voor de mensheid, extremistische blinde idioten zijn een gevaar voor de mensheid, die heb je in elke levensovertuiging.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_57671681
Gezellig die extremisten. Ik zie liever scientology uit de weg geruimd worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')