Het was dan ook sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:27 schreef MrBrightside het volgende:
Ik denk niet dat de AIVD hun hele onderzoek precies uit de doeken doet aan jou.Ook niet aan mij trouwens.
wat moet ik met die link....quote:
Het was een maand of 2 geleden op het nieuws en op Nova... maar ik hoef er ook niet zozeer meer over te praten, mijn standpunt staat vast en ik wil het weer over onzinnige dingen hebben in dit onzinnige topicquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als dat ik beweer dat mc donalds bewezen heeft dat ze 10 procent meer ui op hun hamburgers doen, jij je afvraagt hoe ze dat bewijzen, en ik een link naar de mc donalds homepage er neer zet....
Als moslims redelijke mensen zouden zijn die niet een lange geschiedenis hebben waarin ze gewone burgers afslachten, en ze een campagne voeren waarbij het doel zoveel mogelijk burgers om te brengen, dan zou de wereld een stuk aangenamer zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als mensen niet zo negatief en bang voor islam zouden zijn dan zou de wereld een stuk aangenamer zijn.
Moslim=terrorist blijkbaar volgens velen.
Hoeveel moslims ken je uberhaupt?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als moslims redelijke mensen zouden zijn die niet een lange geschiedenis hebben waarin ze gewone burgers afslachten, en ze een campagne voeren waarbij het doel zoveel mogelijk burgers om te brengen, dan zou de wereld een stuk aangenamer zijn.
Israel, Madrid, New York... Theo van Gogh.
Oh wacht, vervang lange geschiedenis voor de afgelopen twintig jaar, en je hebt al een mooi voorbeeld van een religie die duizenden doden op haar naam heeft staan omdat haar volgelingen streng in de leer zijn en ze bloed vergieten in naam van hun geloof, in opdracht van hun geloof.
Neem eens een kijkje op Marokko.nl, dat is het levende bewijs dat Wilders een figuur is dat nog lang niet overbodig is.
Mocht er een aanslag worden gepleegd om een zielig filmpje zoals Fitna, dan is Wilders zijn punt bewezen, dan is de Islam een gevaar voor de mensheid, de veiligheid, de redelijkheid.
Alle ledn van Monthy Python leven namelijk nog... om maar even een vergelijking te maken...
Het gaat om dat moslims met de nek worden aangegekeken en deels ook aan zichzelf te danken, misschien wat meer weerstand tegen anderen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:53 schreef MisterO het volgende:
bla bla
Alle leden van Monty Python leven nogquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef Cairon het volgende:
Alle ledn van Monthy Python leven namelijk nog... om maar even een vergelijking te maken...
Geen blabla, tis realiteit. De film is niet tegen moslims in het algemeen, dat zei Wilders gisteren ook op zijn persconferentie. Het gaat puur om de moslim extremisten. Ik begrijp het helemaal dat het niet tof is dat sommigen alle moslims over een kam scheren, maar daar zijn de moslim extremisten voor een groot deel verantwoordelijk voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het gaat om dat moslims met de nek worden aangegekeken en deels ook aan zichzelf te danken, misschien wat meer weerstand tegen anderen.
ze zijn in ieder geval niet neergesabeld op straat voor de school van hun kinderen door een fundi-christen na het zien van "The Life of Brian"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alle leden van Monty Python leven nog?
Schat volgens mij ben je blind, Israeliers zijn ook geen heilige schepseltjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:53 schreef MisterO het volgende:
Jij begrijp me Cairon.
En dat zal ook niet weggaan zolang ze aanslagen blijven plegen in Israel, Europa of waar dan ook. Je moet hun daden ook niet goed gaan keuren.
Het feit is dat in Nederland maakt geen moer uit hoe goed je wel of niet geintegreerd bent mensen kijken je toch aan als allochtoon. Bullshit in kwadraat dus wat je aan het vertellen bent en ja kan uit eigen ervaring spreken dat mensen het zo zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geen blabla, tis realiteit. De film is niet tegen moslims in het algemeen, dat zei Wilders gisteren ook op zijn persconferentie. Het gaat puur om de moslim extremisten. Ik begrijp het helemaal dat het niet tof is dat sommigen alle moslims over een kam scheren, maar daar zijn de moslim extremisten voor een groot deel verantwoordelijk voor.
Oh, op die fiets. Nee, da's waar... er waren wel flinke protesten en boycots geloof ik, maar daar bleef het netjes bij.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:00 schreef Cairon het volgende:
ze zijn in ieder geval niet neergesabeld op straat voor de school van hun kinderen door een fundi-christen na het zien van "The Life of Brian"
mop, begin daar asjeblieft niet over. want dan zullen we uren met elkaar in discussie zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Schat volgens mij ben je blind, Israeliers zijn ook geen heilige schepseltjes.
Genoeg gruwelijke daden wegens Palestijnen begaan.
Ja, dus? Alsof allochtoon per definitie slecht is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:07 schreef samjustme het volgende:
Het feit is dat in Nederland maakt geen moer uit hoe goed je wel of niet geintegreerd bent mensen kijken je toch aan als allochtoon.
Christenen hebben een niet minder gewelddadige of onredelijke geschiedenis.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als moslims redelijke mensen zouden zijn die niet een lange geschiedenis hebben waarin ze gewone burgers afslachten, en ze een campagne voeren waarbij het doel zoveel mogelijk burgers om te brengen, dan zou de wereld een stuk aangenamer zijn.
Ontkent hij dat dan ofzo? waarom haal je dat opeens bij?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Christenen hebben een niet minder gewelddadige of onredelijke geschiedenis.
Hoera, het kruistochten-argumentquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Schijt toch een eind op.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het feit is dat in Nederland maakt geen moer uit hoe goed je wel of niet geintegreerd bent mensen kijken je toch aan als allochtoon.
omdat het jaar 1154 ofzo ECHT hetzelfde is als 2001...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het is nog sterker. Mensen nemen aanstoot aan uiterlijkheden. Je kunt een niet geïntegreerde buitenlander zijn, de taal nauwelijks spreken, maar zolang je er maar uit ziet als een Nederlander, kijkt niemand er van op. Een Engelsman die twintig jaar in Amsterdam woont, maar nauwelijks Nederlands praat? Geen probleem, vinden we zelfs schattig, kunnen we leuk ons televisie Engels op oefenen. Is het geen Engels maar Arabisch en heb je een iets getinte huidskleur, dan is het opeens een Groot Probleem.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het feit is dat in Nederland maakt geen moer uit hoe goed je wel of niet geïntegreerd bent mensen kijken je toch aan als allochtoon.
Moslims zíjn redelijke mensen, stuk voor stuk. Jij kent er blijkbaar nul, omdat je leeft in bekrompen wereldje dat alle moslims terroristen zijn. Ik ken er genoeg waar ik het prima mee kan vinden en waarbij ik echt niet opgehangen ga worden omdat ik homo ben.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
Israel, Madrid, New York... Theo van Gogh.
Oh wacht, vervang lange geschiedenis voor de afgelopen twintig jaar, en je hebt al een mooi voorbeeld van een religie die duizenden doden op haar naam heeft staan omdat haar volgelingen streng in de leer zijn en ze bloed vergieten in naam van hun geloof, in opdracht van hun geloof.
Neem eens een kijkje op Marokko.nl, dat is het levende bewijs dat Wilders een figuur is dat nog lang niet overbodig is.
Mocht er een aanslag worden gepleegd om een zielig filmpje zoals Fitna, dan is Wilders zijn punt bewezen, dan is de Islam een gevaar voor de mensheid, de veiligheid, de redelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |