abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57620851
Hoi,

Ik ben een jongen van 19 jaar en sinds een goede maand zit ik met een nogal irritant probleem.
Zo heb ik sinds enkele maanden een nieuwe vriendin alles is prachtig voorspel, pijpen, beffen. Maar wanneer we seks willen hebben en ik een condoom van haar moet omdoen gaat dat nog wel tot dat ik penetreer en dan 2 min daarna is hij echt niet meer stijf. ZIj neemt wel de pil maar wil voor zeker niet zwanger te worden ook condoom gebruiken.
Het jammere is als ik een condoom omdoe dat ik ook amper iets voel van de seks. Dit is nu mijn derde bedpartner van mijn eerste moest ik nooit zo'n rubber ding omdoen dus daar heb ik het probleem nooit gehad, en bij mijn tweede had ik vrijwel het zelfde probleem alleen is het daar direct afgeraakt :s.
Iemand tips wat je er aan kan doen? Want voel me er best wel onzeker over.
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:18:49 #3
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_57620901
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
Je hebt van die dunne condooms.
Precies wat ik wou zeggen. Er zijn dunne condooms waarbij het gevoel gewaarborgt blijft.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:19:27 #4
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_57620913
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:19:45 #5
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_57620921
Je moet gewoon een vriendin nemen met een nauwer kutje.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_57620970
En niet met een lap rosbier zeker?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_57621009
Zal die condooms dan eens proberen, zit er zoveel verschil tussen durex natural en fetherlite dan?
Denk ergens misschien dat het heeft te maken met dat mijn erectie niet meer zo hard is? Kan ook zijn door medicamenten tegen hoge bloeddruk die ik nu neem, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Als er mensen zijn met de zelfde problemen, share your experience!
pi_57621089
Is vooral lastig als je denkt dat je dat probleem weer opnieuw gaat krijgen, het kan ook psychologisch zijn hoor..
Een soort van zenuwen, dat heb ik zelf gehad.
Het ging gewoon niet omdat ik dacht dat t niet zou lukken. Een kwestie van zelfvertrouwen was het bij mij.
[edit] zonder condoom dus.
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:29:02 #9
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_57621104
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:24 schreef chosen66 het volgende:
Zal die condooms dan eens proberen, zit er zoveel verschil tussen durex natural en fetherlite dan?
Denk ergens misschien dat het heeft te maken met dat mijn erectie niet meer zo hard is? Kan ook zijn door medicamenten tegen hoge bloeddruk die ik nu neem, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Als er mensen zijn met de zelfde problemen, share your experience!
Ik slik ook medcijnen waardoor mijn erectie niet altijd even sterk is. Meestal moet je het goede moment te pakken hebben waarbij je gigantisch geil bent. De fetherlite heb ik wel eens geprobeerd en het gevoel is zeker beter.

Trouwens voor je erectie kan je altijd naar de huisarts, er is altijd wel iets tegen te doen. Qua medicijnen of anders.
pi_57621118
Gewoon geen condoom gebruiken.
Ze is toch aan de pil ? Wat is het probleem.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_57621197
Zij is nog maar 16 dus begrijp haar wel dat ze nog niet echt er zit op te springen om zonder condoom seks te hebben. Dat is gewoon haar "principe" en ik vind het vrij egoïstisch om mij dan zo op te dringen . In elk geval ga ik eerst die andere eens proberen.
@ Paramnesia, de volgende stap is idd de huisarts. Maar zoals ik al zei vind ik het een vrij irritant probleem, en is internet een gemakkelijkere stap om erover te praten.
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:38:31 #12
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_57621280
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:34 schreef chosen66 het volgende:
Zij is nog maar 16 dus begrijp haar wel dat ze nog niet echt er zit op te springen om zonder condoom seks te hebben. Dat is gewoon haar "principe" en ik vind het vrij egoïstisch om mij dan zo op te dringen . In elk geval ga ik eerst die andere eens proberen.
@ Paramnesia, de volgende stap is idd de huisarts. Maar zoals ik al zei vind ik het een vrij irritant probleem, en is internet een gemakkelijkere stap om erover te praten.
Tuurlijk dat snap ik. Maar wij kunnen niks voorschrijven. En die man/vrouw heeft wel beschamendere dingen voorbij zien komen. En trouwens het is niks om je voor te schamen, ook niet als je jong bent. Ik ben 20 jaar om maar iets te noemen.

En toen mijn medicijngebruik heel wat hoger was dan nu heb ik ook bij hem moeten aankloppen. Schaamde me wel toen, maar algauw bleek er niet zoveel te schamen viel. Je kan zelf wat gaan rommelen met pillen maar dat is niet altijd veilig.

Bespreek dit ook met je vriendin. Mijn vriendin had mij toen gepuched om de huisarts te bezoeken, en snapte het probleem ook veel beter toen ik in gesprek met dr ging. Zij is ook een onderdeel van de oplossing van het probleem.
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:42:00 #13
17729 SP
I hate my interests
pi_57621354
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:29 schreef Canisfire het volgende:
Gewoon geen condoom gebruiken.
Ze is toch aan de pil ? Wat is het probleem.
Syfilis
Chlamydiasis
Gonorroe
Aids
Genitale herpes:
Hepatitis B & Hepatitis C
Trichomoniasis of Trichomonas
Ulcus molle

domme sukkel
pi_57621433
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef SP het volgende:

[..]

Syfilis
Chlamydiasis
Gonorroe
Aids
Genitale herpes:
Ulcus molle

domme sukkel
toch niet als het zijn vaste vriendin is.
Je moet gewoon wat vertrouwen in elkaar hebben anders ben je er nog niet aantoe om seks met elkaar te hebben,
En sukkel dat zeg je maar tegen karel met wie je vroeger hebt geknikkert.
Beetje respect mag wel vlegel.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_57621526
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Je moet gewoon wat vertrouwen in elkaar hebben anders ben je er nog niet aantoe om seks met elkaar te hebben,
SOA maar al 3 jaar vriendin #2
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_57621572
quote:

[..]

Het is algemeen dat vertrouwen hét middel is om SOA's te voorkomen. 14.gif
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:53:39 #17
17729 SP
I hate my interests
pi_57621596
quote:

[..]

Dat jij iemand gaat aanraden geen condoom te gebruiken als ze elkaar maar enkele maanden kennen maakt jou een domme sukkel onwetende domoor.

Dit soort achterlijke adviezen en aannames zorgen ervoor dat de meeste SOA's de laatste jaren enorm toenemen.

Dus TS, blijf condooms gebruiken of laat jullie beiden even testen op SOA's en ga dan pas zonder condoom rampetampen. In de tussentijd moet je het soort 'adviezen' als Canisfire maar negeren.
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:54:51 #18
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_57621616
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef SP het volgende:

[..]

Syfilis
Chlamydiasis
Gonorroe
Aids
Genitale herpes:
Ulcus molle

domme sukkel
Dat gaat alleen op als jij of je vriendin een onbetrouwbare, ranzige slet is.
In een vaste relatie is een condoom niet echt noodzakelijk, laat staan wenselijk.

Condooms zijn onhandige ondingen. Helaas voor bepaalde mensen en situatie wel een 'must', maar zoals gezegd, in een vaste relatie waarin je elkaar kunt vertrouwen, dan zo snel mogelijk niet meer gebruiken.
pi_57621761
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:54 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

In een vaste relatie is een condoom niet echt noodzakelijk, laat staan wenselijk.

Condooms zijn onhandige ondingen. Helaas voor bepaalde mensen en situatie wel een 'must', maar zoals gezegd, in een vaste relatie waarin je elkaar kunt vertrouwen, dan zo snel mogelijk niet meer gebruiken.
ja want als je elkaar vetrouwt, loopt de Aids er vanzelf uit...
pi_57621780
quote:
Die ken ik ja arme gozer
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  woensdag 26 maart 2008 @ 14:04:26 #21
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_57621819
Dat gejank over "maar ik voel niks meer met een condoom, dan wordt ie slap" gezeik hoor je alleen van impotente huilies! DoctorB heeft jaaaaaaaren condooms gebruikt bij de meest uiteenlopende dames en nooit last gehad van een hanger!
Als je klabanes goed werkt, dan blijft ie gewoon staan als je er een condoom om doet.
Het probleem van TS is niet de condoom. Dan zou zijn klabanus al slap worden bij het omdoen ervan.
Het probleem van TS is dat zijn vriendin vrouwelijk is. Daarom wordt ie slap.
Probeer je voor te stellen dat ze harig en grof gebouwd is. Dan zal het een stuk beter gaan!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_57622090
quote:

[..]

Wil jij eens snel ophouden met dit soort rare berichten? Straks breng je mensen nog op ideeën. Je kunt je vriendin misschien wel vertrouwen, maar haar ex-en ken je niet. Of je eigen verleden. Eerst testen, dan zonder rubber.
Hier had uw signature kunnen staan. Voor meer informatie over adverteren op deze site bel: 0800-IlluZiaN
  woensdag 26 maart 2008 @ 14:19:05 #23
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_57622159
quote:

[..]

Mugabe, jij ook hier op Fok?
  woensdag 26 maart 2008 @ 14:19:44 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_57622175
Ligt inderdaad niet aan de condoom, met de gemiddelde condoom zou je nog genoeg gevoel moeten hebben tijdens de seks. Ze zijn natuurlijk wel wat ongemakkelijk en waarschijnlijk speelt dat idee je parten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_57622207
Ik wou net zeggen hey, eerst testen, dan zonder condoom... ook al heb je al een half jaar of een jaar een relatie, sommige soa's hebben een incubatie tijd van jaren. Dan kun je dus moeilijk beweren dat je het na een paar maand met wat vertrouwen wel kunt doen. Lekker testen en tot die tijd aan het rubber!
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')