Precies wat ik wou zeggen. Er zijn dunne condooms waarbij het gevoel gewaarborgt blijft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
Je hebt van die dunne condooms.
Ik slik ook medcijnen waardoor mijn erectie niet altijd even sterk is. Meestal moet je het goede moment te pakken hebben waarbij je gigantisch geil bent. De fetherlite heb ik wel eens geprobeerd en het gevoel is zeker beter.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:24 schreef chosen66 het volgende:
Zal die condooms dan eens proberen, zit er zoveel verschil tussen durex natural en fetherlite dan?
Denk ergens misschien dat het heeft te maken met dat mijn erectie niet meer zo hard is? Kan ook zijn door medicamenten tegen hoge bloeddruk die ik nu neem, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Als er mensen zijn met de zelfde problemen, share your experience!
Tuurlijk dat snap ik. Maar wij kunnen niks voorschrijven. En die man/vrouw heeft wel beschamendere dingen voorbij zien komen. En trouwens het is niks om je voor te schamen, ook niet als je jong bent. Ik ben 20 jaar om maar iets te noemen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:34 schreef chosen66 het volgende:
Zij is nog maar 16 dus begrijp haar wel dat ze nog niet echt er zit op te springen om zonder condoom seks te hebben. Dat is gewoon haar "principe" en ik vind het vrij egoïstisch om mij dan zo op te dringen. In elk geval ga ik eerst die andere eens proberen.
@ Paramnesia, de volgende stap is idd de huisarts. Maar zoals ik al zei vind ik het een vrij irritant probleem, en is internet een gemakkelijkere stap om erover te praten.
Syfilisquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:29 schreef Canisfire het volgende:
Gewoon geen condoom gebruiken.
Ze is toch aan de pil ? Wat is het probleem.
toch niet als het zijn vaste vriendin is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef SP het volgende:
[..]
Syfilis
Chlamydiasis
Gonorroe
Aids
Genitale herpes:
Hepatitis B & Hepatitis C
Trichomoniasis of Trichomonas
Ulcus molle
domme sukkel
SOA maar al 3 jaar vriendin #2quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
toch niet als het zijn vaste vriendin is.
Je moet gewoon wat vertrouwen in elkaar hebben anders ben je er nog niet aantoe om seks met elkaar te hebben,
En sukkel dat zeg je maar tegen karel met wie je vroeger hebt geknikkert.
Beetje respect mag wel vlegel.
Het is algemeen dat vertrouwen hét middel is om SOA's te voorkomen. 14.gifquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat vertrouwen in elkaar hebben anders ben je er nog niet aantoe om seks met elkaar te hebben,
Dat jij iemand gaat aanraden geen condoom te gebruiken als ze elkaar maar enkele maanden kennen maakt jou een domme sukkel onwetende domoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat gaat alleen op als jij of je vriendin een onbetrouwbare, ranzige slet is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:42 schreef SP het volgende:
[..]
Syfilis
Chlamydiasis
Gonorroe
Aids
Genitale herpes:
Hepatitis B & Hepatitis C
Trichomoniasis of Trichomonas
Ulcus molle
domme sukkel
ja want als je elkaar vetrouwt, loopt de Aids er vanzelf uit...quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat gaat alleen op als jij of je vriendin een onbetrouwbare, ranzige slet is.
In een vaste relatie is een condoom niet echt noodzakelijk, laat staan wenselijk.
Condooms zijn onhandige ondingen. Helaas voor bepaalde mensen en situatie wel een 'must', maar zoals gezegd, in een vaste relatie waarin je elkaar kunt vertrouwen, dan zo snel mogelijk niet meer gebruiken.
Die ken ik ja arme gozerquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In een vaste relatie is een condoom niet echt noodzakelijk, laat staan wenselijk.
Condooms zijn onhandige ondingen. Helaas voor bepaalde mensen en situatie wel een 'must', maar zoals gezegd, in een vaste relatie waarin je elkaar kunt vertrouwen, dan zo snel mogelijk niet meer gebruiken.
Mugabe, jij ook hier op Fok?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |