abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58496050
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:10 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Goed advies
Al gelukt Ts ?
Mannen geven toch de beste adviezen hier

Hobje
pi_58726232
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef Karina het volgende:
Een tijd(je) geleden was hier toch ook zo'n topic over, nogal langlopende reeks. Geen idee meer wat de titel was, de user had volgens mij een vlinder als avatar?
Vlinder is super! maar wel 1 die je om kan binden..(vasthouden is niks) Ik heb m ook als dolfijn, maar als ik die tijdens t neuken gebruik zit t staartje in de weg... Dus dan is de vlinder beter...

Echt n aanrader!
pi_58726344
Owja, ik had ergens gelezen dat als je naar de wc ga, en je steeds stopt met plassen, dat je dan een spier traint (welke weet ik niet meer) Als je dat vaak genoeg doe, kom je makkelijker klaar en intenser..
Maar ik denk (als ik t zo lees) dat t bij jouw meer met je gedachten te maken heeft, omdat je te snel afgeleid ben. Mar je heb tegenwoordig zoveel verschillende klit stimulators, waarom probeer je die niet eens? Vlinder is voor mij de beste, maar dat is persoonlijk.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:07:33 #54
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58727371
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:50 schreef s.bine het volgende:

[..]

Vlinder is super! maar wel 1 die je om kan binden..(vasthouden is niks) Ik heb m ook als dolfijn, maar als ik die tijdens t neuken gebruik zit t staartje in de weg... Dus dan is de vlinder beter...

Echt n aanrader!
je neukt met vlinders en dolfijnen
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:09:37 #55
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_58727414
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:59 schreef s.bine het volgende:
Owja, ik had ergens gelezen dat als je naar de wc ga, en je steeds stopt met plassen, dat je dan een spier traint (welke weet ik niet meer) Als je dat vaak genoeg doe, kom je makkelijker klaar en intenser..
Tantra.
Misschien moet TS zich daar eens in verdiepen ja
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_58730662
Haha ken je de vlindertjes niet en de dolfijntjes? Zijn gewoon klit stimulators, niks mis mee!!
gewoon lekker als extra voor t neuken, ik ben namelijk nog nooit via de gplek klaargekomen.. dus op deze manier kom ik wel tijdens t neuken..
pi_58730704
dat neemt trouwens niet weg dat ik t niet lekker vindt om alleen met mn vlinder/dolfijn te zijn... Dan kon ik ook wel...
pi_58732054
Als je een kerel hebt die het geen probleem vind om lekker lang bezig te zijn, kun je het eens met beffen proberen. Vinger erbij en zo. Zorg er wel voor dat je een kussen onder je kont hebt liggen, krijgt hij ook geen nekpijn
pi_58746580
Laatst was ik weer bijna zover, kreeg ik een melding dat iemand online kwam . Poef, gevoel weg.

Ik ga eens proberen om geile dingen te denken, ik merk dat ineens een heftige fantasie oproepen ook het gevoel van komen triggert. Op het moment dat de fantasie verslapt, is het gevoel weg. Dus blijven oefenen.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:52:11 #60
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_58747648
quote:
Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef MLI het volgende:
Laatst was ik weer bijna zover, kreeg ik een melding dat iemand online kwam . Poef, gevoel weg.

Ik ga eens proberen om geile dingen te denken, ik merk dat ineens een heftige fantasie oproepen ook het gevoel van komen triggert. Op het moment dat de fantasie verslapt, is het gevoel weg. Dus blijven oefenen.
Deze allemaal al gelezen?

En anders PM maar. Bedenk ik er wel één voor je.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  maandag 19 mei 2008 @ 01:37:40 #61
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_58754703
quote:
Laatst was ik weer bijna zover, kreeg ik een melding dat iemand online kwam .
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 19 mei 2008 @ 01:59:42 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58754845
vrouwen moeten niet zeuren met klaarkomen. als je komt mag je je knuistjes dichtknijpen, want het merendeel van de vrouwen komt gewoon never klaar en suggereert maar iets wat ze denkt te moeten voelen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 19 mei 2008 @ 08:16:10 #63
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_58755697
quote:
Op maandag 19 mei 2008 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
vrouwen moeten niet zeuren met klaarkomen. als je komt mag je je knuistjes dichtknijpen, want het merendeel van de vrouwen komt gewoon never klaar en suggereert maar iets wat ze denkt te moeten voelen.
En dan ben jij niet even man genoeg om de suggestie de wereld uit te helpen en haar de vuistjes dicht te laten knijpen,...?

Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_59166221
quote:

Misschien helpt het creëren van wat meer rust om je heen? Als bij ons tijdens de daad de telefoon gaat, is de drive ook zo verdwenen. (alhoewel we meestal niet ver hoeven te zoeken om hem terug te vinden.. )
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_59178624
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:46 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Misschien helpt het creëren van wat meer rust om je heen? Als bij ons tijdens de daad de telefoon gaat, is de drive ook zo verdwenen. (alhoewel we meestal niet ver hoeven te zoeken om hem terug te vinden.. )
Rust, check. Deur op slot, ramen dicht (anders ben ik bang dat ze me op straat horen ). Maar nog steeds die blokkade. Sta nog steeds regelmatig op het punt om klaar te komen, het begint wel frustrerend te worden weer. Als je er BIIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJNA bent, anderhalve maand zeker 2 of 3 keer per week, soms elke dag.

Maar OK, ik ben er nu wel van overtuigd dat de rest in mijn hoofd zit.
  zondag 8 juni 2008 @ 00:50:08 #66
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59208361
quote:
Op maandag 19 mei 2008 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
wat is dat nou voor gelul
pi_59215175
Het al eens laten proberen door een vrouw?
Las net dat je daar ook niet vies van bent
pi_59218690
quote:
Op zondag 8 juni 2008 12:49 schreef Sweety_girl het volgende:
Het al eens laten proberen door een vrouw?
Las net dat je daar ook niet vies van bent
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:52 schreef MLI het volgende:

[..]

Enige ervaring mee, maar die kwamen niet verder dan ikzelf. Maar was wel voor herhaling vatbaar.
pi_59243894
Oke.. niet gezien.. wel jammer
  maandag 9 juni 2008 @ 13:05:26 #70
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_59244518
Ik dacht eens even kijken of MLI al zover was, maar helaas.

Ik zal voor je duimen ofzo
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 9 juni 2008 @ 13:13:22 #71
37769 erodome
Zweefteef
pi_59244720
quote:

Zorg dan dat je niet gestoort kan worden zeg!

Als je je eigen momentje wil hebben voor dat soort zaken maak er dan ook wat van, comp uit, foon uit, muziekje aan, kaarsje aan, lekker geurtje in de kamer, comfertabel plekje om te genieten enz enz enz enz, net wat je zelf prettig vindt daarin.

Alleen het idee dat onderhuids leeft dat je gestoort kan worden kan de boel al tegen houden.
Geef jezelf de ruimte die je nodig hebt om alleen te kunnen zijn met jezelf, je mag daar best wat bijzonders van maken.

Oh en wat je moet doen om dat gevoel te behouden, ga met de flow mee, probeer het niet vast te grijpen en bij je te houden, want dan raak je het kwijt, laat het gewoon gaan, gaat het weg, maakt niet uit, komt later des te heftiger terug.
Richt je op het genot zo hoog mogelijk te maken, laat het idee los te moeten komen.

Vorige week nog mogen ervaren, ik had rugpijn en wilde even komen tegen de pijn(vraag me niet waarom, maar het helpt, al is het alleen om even te ontspannen wat ook pijn verminderd), ik wilde dat er vlot door hebben en was eigenlijk niet echt opgewonden, dus ik dacht wel even een orgasme te forceren, op te roepen.
Mooi niet dus, wel dichtbij, maar niet erdoor willen komen, tot ik dacht fuck it, ik geef het op, ik dacht het net of een orgasme klapte er tussendoor.

Simpelweg door het idee van ik moet los te laten gaf ik ruimte voor da orgasme, dat zit hem waarschiojnlijk in onbewuste spanningen, waardoor je toch delen van je lijf ietwat vastzet en dat zit een orgasme in de weg.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_59260642
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Vorige week nog mogen ervaren, ik had rugpijn en wilde even komen tegen de pijn(vraag me niet waarom, maar het helpt, al is het alleen om even te ontspannen wat ook pijn verminderd),
Dat helpt inderdaad
Kwam er zondag weer eens achter hoe makkelijk ik klaarkom
pi_59325137
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:10 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Goed advies
Al gelukt Ts ?
denk dat het hele probleem is...dat je gevoel en klaarkomen niet moet gaan zien als een soort studie!
geniet gewoon van het fijne gevoel,en de rest komt vanzelf(of niet,so what??).
probeer jezelf mee te laten gaan in het fijne gevoel,en wees niet bang voor de grote ontlading.
je kan er lang en breed over kletsen of op studeren,maar dat brengt je niet dichterbij je doel
  woensdag 18 juni 2008 @ 05:29:21 #74
214440 donnakol
Leipe Shit Ouwe!
pi_59479137
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:03 schreef J.F.Sebastian het volgende:
alle vrouwen masturberen
mmm.. ik zal toch niet de enige zijn die dit niet doet.. mijn mannetje weet me goed te verwennen dus ik heb er echt niet de behoefte aan..
pi_59480845
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 05:29 schreef donnakol het volgende:

[..]

mmm.. ik zal toch niet de enige zijn die dit niet doet.. mijn mannetje weet me goed te verwennen dus ik heb er echt niet de behoefte aan..
Heeft vrij weinig mee te maken hoe goed je vriendje is, of hij moet constant bij de hand zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')