Vlinder is super! maar wel 1 die je om kan binden..(vasthouden is niks) Ik heb m ook als dolfijn, maar als ik die tijdens t neuken gebruik zit t staartje in de weg... Dus dan is de vlinder beter...quote:Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef Karina het volgende:
Een tijd(je) geleden was hier toch ook zo'n topic over, nogal langlopende reeks. Geen idee meer wat de titel was, de user had volgens mij een vlinder als avatar?
je neukt met vlinders en dolfijnenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:50 schreef s.bine het volgende:
[..]
Vlinder is super! maar wel 1 die je om kan binden..(vasthouden is niks) Ik heb m ook als dolfijn, maar als ik die tijdens t neuken gebruik zit t staartje in de weg... Dus dan is de vlinder beter...
Echt n aanrader!
Tantra.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:59 schreef s.bine het volgende:
Owja, ik had ergens gelezen dat als je naar de wc ga, en je steeds stopt met plassen, dat je dan een spier traint (welke weet ik niet meer) Als je dat vaak genoeg doe, kom je makkelijker klaar en intenser..
Deze allemaal al gelezen?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef MLI het volgende:
Laatst was ik weer bijna zover, kreeg ik een melding dat iemand online kwam. Poef, gevoel weg.
Ik ga eens proberen om geile dingen te denken, ik merk dat ineens een heftige fantasie oproepen ook het gevoel van komen triggert. Op het moment dat de fantasie verslapt, is het gevoel weg. Dus blijven oefenen.
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef MLI het volgende:
Laatst was ik weer bijna zover, kreeg ik een melding dat iemand online kwam.
En dan ben jij niet even man genoeg om de suggestie de wereld uit te helpen en haar de vuistjes dicht te laten knijpen,...?quote:Op maandag 19 mei 2008 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
vrouwen moeten niet zeuren met klaarkomen. als je komt mag je je knuistjes dichtknijpen, want het merendeel van de vrouwen komt gewoon never klaar en suggereert maar iets wat ze denkt te moeten voelen.
Misschien helpt het creëren van wat meer rust om je heen? Als bij ons tijdens de daad de telefoon gaat, is de drive ook zo verdwenen. (alhoewel we meestal niet ver hoeven te zoeken om hem terug te vinden..quote:Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef MLI het volgende:
Laatst was ik weer bijna zover, kreeg ik een melding dat iemand online kwam. Poef, gevoel weg.
Ik ga eens proberen om geile dingen te denken, ik merk dat ineens een heftige fantasie oproepen ook het gevoel van komen triggert. Op het moment dat de fantasie verslapt, is het gevoel weg. Dus blijven oefenen.
Rust, check. Deur op slot, ramen dicht (anders ben ik bang dat ze me op straat horenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:46 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Misschien helpt het creëren van wat meer rust om je heen? Als bij ons tijdens de daad de telefoon gaat, is de drive ook zo verdwenen. (alhoewel we meestal niet ver hoeven te zoeken om hem terug te vinden..)
wat is dat nou voor gelulquote:Op maandag 19 mei 2008 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
vrouwen moeten niet zeuren met klaarkomen. als je komt mag je je knuistjes dichtknijpen, want het merendeel van de vrouwen komt gewoon never klaar en suggereert maar iets wat ze denkt te moeten voelen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:49 schreef Sweety_girl het volgende:
Het al eens laten proberen door een vrouw?
Las net dat je daar ook niet vies van bent
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Enige ervaring mee, maar die kwamen niet verder dan ikzelf. Maar was wel voor herhaling vatbaar.
Zorg dan dat je niet gestoort kan worden zeg!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef MLI het volgende:
Dat helpt inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2008 13:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Vorige week nog mogen ervaren, ik had rugpijn en wilde even komen tegen de pijn(vraag me niet waarom, maar het helpt, al is het alleen om even te ontspannen wat ook pijn verminderd),
denk dat het hele probleem is...dat je gevoel en klaarkomen niet moet gaan zien als een soort studie!quote:
mmm.. ik zal toch niet de enige zijn die dit niet doet.. mijn mannetje weet me goed te verwennen dus ik heb er echt niet de behoefte aan..quote:
Heeft vrij weinig mee te maken hoe goed je vriendje is, of hij moet constant bij de hand zijnquote:Op woensdag 18 juni 2008 05:29 schreef donnakol het volgende:
[..]
mmm.. ik zal toch niet de enige zijn die dit niet doet.. mijn mannetje weet me goed te verwennen dus ik heb er echt niet de behoefte aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |